Prosim,ma nekdo zkusenost se ,zrychlenim, r80gs?
Zda se mi dobra varianta rychlejsi petky, je to pet procent, ale dobry to,
Nebo je nejaka lepsi varianta?
Myslím,že nestojí zato,kvuli 5km/h navíc při stovce rozdělávat převodovku. Vyměnil bych to jen v případě,že bych převodovku otevíral třeba kvuli přeložiskování,nebo nějaké opravě.
Jinak s dvouventilem se dá jezdit i svižně,jen potom trochu víc žere. Když jezdím sám a nespěchám,ták se courám 110 na rovinkách,ale když jedu s někým,koho bych brzdil,tak ho klidně honím kolem 140-150km/h... Maximálku má někde na 180km/h a to není tak špatný,když mě má 1150GSA jede jen o deset-patnáct víc.
Vikec napsal:
Myslím,že nestojí zato,kvuli 5km/h navíc při stovce rozdělávat převodovku. Vyměnil bych to jen v případě,že bych převodovku otevíral třeba kvuli přeložiskování,nebo nějaké opravě.
Jinak s dvouventilem se dá jezdit i svižně,jen potom trochu víc žere. Když jezdím sám a nespěchám,ták se courám 110 na rovinkách,ale když jedu s někým,koho bych brzdil,tak ho klidně honím kolem 140-150km/h... Maximálku má někde na 180km/h a to není tak špatný,když mě má 1150GSA jede jen o deset-patnáct víc.
Zdravim
Prevodku budu otvirat, resp. Budu ji mit venku kvuli vymene spojky,
Kdyby mi gsko jezdilo do 180 tak mi to bohate staci, ale ja jezdim do 140 a uz
v solu je to pekne dychavicny, a navic jestli dobre pocitam tak 150 muzu
jet pri 6Tot a tam je to prakticky rise snu,proto ta otazka k prodlouzeni prevodu.
Notak vono mě to porovině taky vyleze někam na 150km/h,ale z mírnýho kopečka se to ještě rozjede a v podstatě ten otáčkoměr dostanu na hranici červenýho. Vono je potřeba ju taky vobčas protáhnout,aby nezlenivěla:-) Ale jinak je to už samozřejmě celkem nepříjemná rychlost,kór u mě s absencí jakékoliv ochrany před větrem.
Kdyz je ta delsi petka na enec, jake je reseni? /teda kdyz chci jezdit trochu rychleji a nemenit stroj/vymenit konec?
Kolik ma gs, 34/11 nebo 34/8, jde o gs80 z 92heho?
Já mám pocit,že fšechny dvouventily s paralevrem mají stejnej převod:-( Třeba by tam pasoval vnitřek z jinýho typu BMW,ale to se musí vyjádřit jiní. Myslím že tudy u dvouventilu cesta nevede.
Pama napsal:
Kdyz je ta delsi petka na enec, jake je reseni? /teda kdyz chci jezdit trochu rychleji a nemenit stroj/vymenit konec?
Kolik ma gs, 34/11 nebo 34/8, jde o gs80 z 92heho?
Ja myslim,ze ma 34/11.Pak se dela jeste 32/10.Koukni do realOem.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Zdar chlapi,
řešil to nakonec někdo? Já mam teď podobný nápady mám totiž GS80, ale je tam v německu dělaná přestavba motoru na 980ccm a ono by to tu rychleší pětku v pohodě zvládalo, ale těch 5% je fakt na nic spíš mě zajímá ten rychleší zadek. Tak pokud máte někdo zkušenost tak budu rád za jakokoliv informaci. Dík
Zdar.
Já jsem na svou R80GS namontoval kit od Siebenrocku (válce a lehké kované písty - hlavy a karbce zůstaly. EGR odstraněno). Změna je rapidní, zmizely vibrace a motor jde lehce a rychle do otáček v 5-ti tisících je zátah proti originálu celkem brutální a je patrné navýšení výkonu. Dá se to sice roztočit na dvě kila ale to už jsou otáčky v červeného poli. Respektive dvouventil GS je na pohodové cestování 130-140. Na vyšší rychlosti jsou jiné stroje. Kit jsem montoval ne kvůli rychlostním limitům, ale pro lepší akceleraci. Za mě mohu jenom doporučit.
Je to jen názor, tak mě při nesouhlasu nekamenujte.
Někdo má auto, někdo moto.....já si zvolil BMW....aneb co má kola musí mít i modrou vrtuli(na kapotě)
koudu25 - rychlejší pětku mám na R100GS r.1988 a zpátky do "originálu" už bych nešel. I těch 5% je znát. Koncový převod mám 34/11. Jestli máš R80GS, tak bys měl mít originál převod 32/10. Jestli to máš předělané na 980ccm, tak bych si dal delší "5" + koncový převod 34/11.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda- Super takou odpověd jsem přesně hledal dík. Zatím to nemám rozdělaný takže nevím co je vzadu, ale řekl bych že tam bude asi ten původní. No teď to rozdělávat nebudu, nechám to na zimu a uvidím. Každopádně dík. Zatím zkusím pohledat za kolik se to dá sehnat.
Tak letos jsem se odhodlal a převodovka je venku. Loni nebyl čas. Chtěl jsem se ještě poptat za kolik jste to kdo sehnali. Já to zatím vidím nejlevnější 160Eur za jedno. 320 celkem no není to úplně málo , k tomu ložiska těsnění atd. Dá se to sehnat levněji?
MirosBMW napsal:
Zdar.
Já jsem na svou R80GS namontoval kit od Siebenrocku (válce a lehké kované písty - hlavy a karbce zůstaly. EGR odstraněno). Změna je rapidní, zmizely vibrace a motor jde lehce a rychle do otáček v 5-ti tisících je zátah proti originálu celkem brutální a je patrné navýšení výkonu. Dá se to sice roztočit na dvě kila ale to už jsou otáčky v červeného poli. Respektive dvouventil GS je na pohodové cestování 130-140. Na vyšší rychlosti jsou jiné stroje. Kit jsem montoval ne kvůli rychlostním limitům, ale pro lepší akceleraci. Za mě mohu jenom doporučit.
Je to jen názor, tak mě při nesouhlasu nekamenujte.
no ja nevim jestli tam nechcu ty vibrace...a jak se to chova dyz jedes jen tak na volnobjech po lesni ceste a divas se jesi rostou...nebo to potrebuje porad tocit..a to si tam dal ten kit 1000 kubiku ?
Kupredu spatki ni krok...
Chlapi mám ještě dotaz k té 5-tce. Napadlo mě co když už to tam někdo dal. Jak spolehlivě poznám to rychlejší kolo od standardního?Už to mám rozdělaný a na kole je vyřazeny x a pak ještě C W.
koudu25 napsal:
Chlapi mám ještě dotaz k té 5-tce. Napadlo mě co když už to tam někdo dal. Jak spolehlivě poznám to rychlejší kolo od standardního?Už to mám rozdělaný a na kole je vyřazeny x a pak ještě C W.
to x by melo byt jen znaceni provedeni pro rocnik prevodovky, od 4/82 by mela byt 5ka s x, cr je asi legura v oceli (ale hadam) a pocet zubu je rozdilny o jeden zub, zitra se muzu kouknout kolik ma origo kolo.