V ruznych debatach jsem tu narazil na borce, co maji tuto kombinaci. Na strankach dovozce Zach do CR je ale pouze koncovka na stavajici katalyzator. Y svod maji, ale vyfuk k nemu ne. Nebo? Prosim o osobni zkusenosti. Dekuju!
Tady je to přece napsáno a několikrát i zde na stránkách zmíněno....že Zach prodává koncovku přímo za katalyzátor a nebo prodává i Y-svod se zase tou samou koncovkou. Tudíž z toho plyne, že ten stejný tlumič lze namontovat jak za katalyzátor, tak i za Y-svod. Mě by spíš zajímalo, jestli ta cena viz níže sedí a jestli je opravdu provozovatel stránek schopen dodat tuto koncovku za udávanou cenu. Psal jsem jim a nemám žádnou odpověď a přitom mi psali přímo od Zachu z němec, že cenu mají teď za tuto koncovku 530,- Euro s již započteným zimním rabatem 10 procent. Plus tedy ještě doprava do ČR za 35,- Euro
MaO přiložený následující obrázek:
Clovece Zetore. Z tvych smajliku jsem pochopil, ze se tady o tom uz neco napsalo. Tak jsem projel stary vlakna. A zjistil jsem, ze pred tremi roky jsi po Zachu taky strasne prahnul. A za chvili jsi ho sice hrozne vychvaloval, ale v souvislosti s prodejem. Na dotaz proc tak skvelej vejfuk prodavas si zamlel neco o drahym servisu KTM. Proc **** misto posilani ****nich smajliku nemuzes napsat, zes ho mel a sral te tak, zes ho prodal, z toho a toho duvodu. Mel jsem za to, ze to ma bejt smysl podobnych for. Smysl toho naseho je, ze si vzdycky nekdo musi honit triko. Sorry pane. Nicmene to, jestli ma nekdo Zacha s jejich origo svodem a jak mu to funguje, jsem nezjistil. Vetsina vyrobcu koncovek rozdeluje na ty pro origo kat a na ty s Y svodem. Zach se tvari, ze to jde na oboji a me to je trochu divny. Proto dotaz, ktery se tak dotkl tvyho ega.
františku, tady je to občas normální...hlavně v zimě , někdy je informací moc a asi je pak i přediskutováno . Fakt je, že se svody a koncovky prolínají stejně jako pneumatiky.
Ale jsem si jist, že tady někdo moc chválil právě koncovku ZACH , ale traktůrek to asi nebyl
všude dobře.....doma GSA
Mám několik let kombinaci K&N, Y-svod (neoriginální) a koncovka Zach.
Jezdil jsem s touto koncovkou i v době, kdy jsem měl katalyzátor, jelo to lépe než sériový výfuk, v té době jsem neměl ve vyústění koncovky zužující vložku, hluk byl přijatelný. Pak jsem pořídil Y-svod a byl jsem doslova ŠOKOVÁN obrovským nárůstem výkonu, motorka jela opravdu strašně (žádný nárůst o 4 koně, ale odhadem o 15) navíc v celém rozsahu otáček naprosto lineární a brutální nárůst výkonu bez jediné dírky. Pamatuji se, že jsem se nemohl nabažit, jezdil navečer po okolí a užíval si výkonu. Bohužel ale za cenu velkého hluku, takže jsem koncovku doplnil zmíněnou zužující vložkou, hluk se vrátil cca na původní úroveň a stejně tak výkon, myslím na úroveň kombinace Zach bez koncového kroužku + katalyzátor.
Takže motorka jede určitě lépe než v sériové verzi, ale výkonový rozdíl mezi kombinacemi "Zach bez kroužku + kat" a "Zach s kroužkem + Y-svod" neumím posoudit, zdá se mi další zlepšení ve spodní a střední části, ale může to být pocit. Motor jde krásně, nedusí se, nestřílí, výkonová křivka se vyžehlila a zmenšilo se typické chvění kolem 4000 ot. (trochu ho zůstalo, ale ne moc, zcela pryč bylo jen bez toho kroužku, to byl naprostý sen, kromě randálu).
LUKES napsal:
Ivane to přece je přímá úměra čím větší kravál tím vyšší rychlost/výkon ne? a ještě hodně pomůžou dva pruhy podélně.... :-D
nebo ne?
Máš pravdu kamaráde, to jsou závoďácké pocity. Ale jak víš, kravál nemám rád a nechci mít problémy, nárůst výkonu byl ale obrovský, to se nedalo vysvětlit pocitem. Y-svod + Zach s vložkou a bez ní jsem zkoušel ve stejný den, stejnou trasu a na jedné rovince koukal na GPS, u jakého stromu budu mít jakou rychlost, zkoušel jsem to jak z nuly, tak třeba z 90 na 150km/h. Bez vložky to bylo jednoznačně nejlepší, ale fakt o moc, ale i s vložkou je to lepší než série. U vyšších rychlostí by mohlo jít o pocit, ale byl jsem s tím už několikrát v Rumunsku a v terénu se motorka mnohem lépe "sbírá" z nízkých otáček, často jsem mohl mít zařazen vyšší stupeň než dřív (šlo o moje zamilované trasy, které jsem jel už víckrát, no znáš to:-)).
Zetore, ja to samozrejme vsechno procet, jeste predtim, nez jsi to naposilal. I tak diky. Koupil jsem 1150 Adv. S y svodem a starym Sebringem, kterej uz vypada hodne jetej a bohuzel nema db killer. Je na muj vkus fakt hlucnej a dam ho pryc. Pak jsem tady prolezl kde co a Zach mi z toho vysel jako idealni vyfuk na tuhle obludu. Nicmene rad bych ho mel s db killerem, vykon az tolik neresim. Mluvil jsem i s clovekem, co sem Zacha vozi a nedokazal mi odpovedet, jestli je v pohode dat koncovku na Y svod, i kdyz oni ji na fotkach maj s katem. Neodpovedel mi dodnes. Toz jsem teda vznesl dotaz, dokonce napsal i par mailu na adresy clenu, co to podle diskuzi maji. Na tebe Ivane jsem se chystal prave ted, takze diky moc za odpoved. Asi do nej pujdu.