Má již někdo nějaké zkušenosti po zavedení těch nových pravidel při STK ??
Jak se dívají na ty naše nehomologované rámy a doplňky !!!
Upravil ttsiki dne 23.02.2016 18:09
http://www.rajce....j?q=ttsiki
Není nad vlastní zkušenost zajed tam a nebo k nám (ale pozor rozum do hrsti protože kdo se bojí sere v síni a na záchod ani nedojde)
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
Já byl s motorkou začátkem února a kromě toho, že si jí nafotili, tak pohoda. Kouknul na gumy, VINko, pak jsme chvíli hledali štítek a odjezd.
Voser dělají s autama kvůli emisím resp. (ne)načtení chybových kódů z OBD, brácha takhle řešil emise asi natřikrát...
Upravil Ondrasan1978 dne 23.02.2016 18:36
Takze na STK jedu v dubnu tak uvidim, ale zatim zkusenost kolegu
1. vyhozen jelikoz mel necertifikovany padak
2. od Arispeeda kolega (dnes jsme spolu mluvili ) , vyhozen jelikoz mel na RT neoriginal antenu a uchyceni
3. pokud mas pridavny svetla nehomologovane staci ze budou na samostatnem vypinaci a ten si samozrejme taky detailne nafoti
dle mych informaci foti spousty fotek, cokoliv neni origo chteji certifikaci, chteji videt i vyrazene cislo typu motoru
Upravil schrek dne 23.02.2016 18:48
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Přesně tak já byl dneska....bo jsem zjistil že jsem ko....ot a měl jí prošlou 14.5.2015 :-))))) a přesně jak se píše nade mnou...jen se vyfotila snad ze všech stran i kilometry a v poho. Dle info od kámoše jsou problémy jen s HD a ost. kdy tam maj různý vyfikundace (malý zrcátka atd...) S motorkama našeho typu by neměl být problém.
Me by zajimalo jak budou prochazet ty kaface...
byl sem od mlade s mercedesem a musel to projet se stazenyma prednima oknama pac ty folie sou prej moc tmavy ikdyz maji papir a sou tam uz na treti stk..takze sem musel slibit ze to sloupnu hned jak se otepli a bude na to palit slunko...
na LT mam nabastleny xenon to bude asi pruser... no a z 1100gs odsroubuju drzaky kufru, mrizku svetla ajeto. Stary geeso je original...
Kupredu spatki ni krok...
Já právě dodělávám ČZ 175 (malou kývačku), která má značky v depozitu už asi 10 let. Nějaké originální díly byly zničené, tak jsem ji trochu přestavěl (dal jen jednosedlo, zkrátil blatníky, dal jinam baterku a jiné zadní světlo). Není žádný zásah do motoru, výfuků, rámu, brzd apod. Na zdejší STK mám poměrně dobré kontakty, tak jsem se byl zeptat, jestli to mám vůbec dodělávat. Bylo mi řečeno, že budu muset nějak vyřešit druhé sedlo, přidělat zadní stupačky, vyřešit délku zadního blatníku a se zavřenýma očima by to mohlo projít. Vůbec se na to netěším. A to jsem měl v plánu koupit nějaký starší dvouválec z Německa pořádně ho předělat. Takže se na to pravděpodobně vykašlu.
GSSG napsal:
Ve čtvrtek jdu s Yarisem r.v.2001, pak dam vědět..
Prosinte, ten vonavej jarysek co me v nem vezla pani v spinavych motohadrech musi projit jak malena...
Jägrmajstr Ti resetovat harddisk kamarade ,mamina Tvou maličkost vezla novým aurisem, a na stk jdu s Yarisem dcerky a je vespod trochu ryšavý...toš uvidím co najdou...ale emisar je taky motorkar čoprista co konvertoval ke GS..
Upravil GSSG dne 23.02.2016 19:41
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Michal80 napsal:
Kamarád s HDbohužel poprve problém
Můžeš mi prosím tě napsat třeba do PM,nebo sem jaké byly problémy s HD?Kamarád jde v březnu s Road Kingem na STK a moc se mu to nechce odstrojovat od všech doplňků.
Předem díky za info.
.
Vše co není origo je voser. Akorát nechápu, že do letoška to normálně procházelo a teď s tím dělají cavyky. Prý posílají fotky do centrálního registru a tam to někdo porovnává s origo stavem. Že někoho vyhodí za neorigo anténu mi přijde šílený. Jak to dělají na západě, kde jezdí spousta staveb nebo upravených aut a motorek? U nás jsou pos.raný dřív než dojde k věci. A hlavně mi přijde, že každá STK to měří jinak.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Já půjdu cestou nejmenšího odporu. Dám zpět to co tam má být - kat. Sundám potencionálně problematický doplňky - zvýšení řidítek, pivot stupačky, dám zpět oranžový blikny a je hotovo. Není nutný si kazit odpoledne.
Ve Vlašimi mě prudil komisár už dříve - že prý nemám homologovaný zrcátka ! Mám tam origo. Po chvilce dohadování, hned potom co mi začal cukat koutek , se uráčil pořádně podívat a hle - origo zrcátko má homologaci. Bingo, vyřešeno, odjíždím a vícekrát tam už nepojedu. S ničím. Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Mam zvyseny riditka , to asi muze byt problem.. A co predni plexi, polepeny samolepkama ? Muze s tim byt potiz, kdyz stejne koukam nad nej..?
Upravil bluesbery dne 23.02.2016 20:34
Já dělal na podzim STK na Adventuru. Chlapík udělal vše v pohodě a pak už jen tak mezi řečí mí říká, že budu mít problémy s kuframa (originál), padákama (originál), rámama na kufry (originál), světlama (originál).
Psal jsem tedy Servisákovi, jak to BMW řeší, protože na rámech nemají nic vyraženo (nenašel jsem). A prý nijak. Jedná se prostě o originální příslušenství BMW. Což není nic nového a tohle přesně jsem týpkovi na STK řekl.
Pak mi ale pověděl něco, co mě hodně rozesmálo. Cituji: "Jo to víte pane, oni si výrobci motorek vymyslí spousty doplňků a myslí si, že jsou schválené". Když mi tohle říkal, nenápadně jsem ukazoval ukazováčkem na logo BMW.
Dále jsme se nebavili a odjel jsem.
P.S. Dodávám, že otevřený výfuk RP bez tlumivky (v ten okamžik vyndaná), k tomu se ani nesehnul, aby se podíval na éčko. Povinnou taky nekontroloval. Desierto ho taky nechalo v klidu. Jediné, co ho hodně bavilo byl tou dobou namontovaný el. podvozek TT.
Takže jsem poměrně zvědavý, jak budu dělat STK na Hugitky malém GSu, kde máme přídavná LED světla, pochopitelně neschválená. Ta ale mám na samostatném vypínači, budu doufat, že to bude stačit. Nejvíce se tedy obávám plotny na topcase, která je ALU Milánek (topcase BGV tam radši vozit nebudu). Naštěstí od plexi Wunderlich mám veškerou dokumentaci. Jinak je tam všechno v cajku... Leda by jim vadilo přešité sedlo DDT (skořepina je však originál).