Zdravím Vás a prosím o pomoc :
(r.v.06) začal zřejmě vynechávat válec a řekl bych posledních 100km se to zhoršuje. Nejdříve jsem to zaznamenal jen při lechtání plynu na cestovní rychlosti +/-100km/h , nyní klidně i zastavím s tím že motor zhasnul, nebo v zátahu jede jeden válec. Volnoběžné otáčky kolísají až k 1000ot a pak motor zhasne, je slyšet že zapalování občas vynechá (klepe se to jak drahej pes). Display nic nepíše. Svíčky jsou iridiové 20000km a po kompletním seřízení a filtrech 10000km.
Dík za názory.
Tak zkus vzdy jednu vyndat... Pokud se chod motoru nezmeni, tak jsi vyndal zrovna tu, co je v kelu...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Na volnoběh to vynechá jen občas (cca 1x za 3s.) než to zhasne. Navíc mám jen jednu svíčku na válec ??? Pokut jednu vytáhnu, tak to zhasne hned. Nebo se pletu?
Nakonec jsem mrknul na regulátor tlaku paliva a našel tam to co je na fotkách.
Po důkladné očistě následovala návštěva na diagnostice. Po nastartování jsem čekal do 15-ti sekund zhasnutí motoru, ale nic. Motor šlapal jak hodinky. Diagnostika vypsala pár přechodných závad, z nichž jedna se týkala vstřikování a to čerpadla. Vše odmazáno, nastaveno a přezkoušeno. Zatím to vypadá dobře a doufám, že to tak i zůstane.
Ta voda a následná oxidace (až rozpadnutí regulátoru) je prý velmi častá závada.
Děkuji všem kteří se snažili svou radou pomoci.
FOTO http://bacaks.raj...#regl2.jpg http://bacaks.raj...#regl1.jpg
Upravil stb dne 13.06.2017 11:39
No a ještě dopíšu rozuzlení. Tohle všechno byla jen poslední výstraha před popravou. Jeden den po servisu motorka řekla "dost" a z ničeho nic zastavila. Protože po otočení klíčku se čerpadlo neozvalo a po přivedení 12-ti V na čerpadlo krásně vrnělo, bylo jasno. Následovala výměna elektroniky palivového čerpadla a už zase fungujem
Tímto bych chtěl poděkovat Milanovi (SERVISÁK) za dovoz nového dílu a velmi vstřícné jednání.