Zdravím všechny a chtěl bych širokou obec 65O požádat o radu. BMW F 650 GS 2002. Kecá mi ukazatel rychlosti a rozdí se zvyšující se rychlostí narůstá. Při 50 ukazuje 60, při 80 už 100 a při 100 už 140km/h. Nemáte někdo tušení, kde by mohl být šotek? Díky moc.
nejspis to nepomuze, ale zkontrolovat cistotu cidla je prace na par minut a je k tomu potreba jen 10tka klic ;-)
me kovove piliny na tomhle cidle stali trochu nervu a casu :-O
Díky za názor. Čidlo jsem měl dokonce vyndané a nepomohlo to. Začínám mít podezření, že může být problém v řídící jednotce, protože ten ukazatel neblbne pořád, někdy ukazuje dobře a vypozoroval jsem, že když je chladno, tak začne blbnout déle, než kdy je vedro, ale současně mi připadá, že když začne blbě ukazovat, tak i motor mi připadá jde nějak tvrdě. Asi to nedokážu dost dobře popsat. Ale spíš je mi divné, že se s tímhle ještě nikdo nesetkal, podle ohlasu. Zatím dík.
Zdarec, resim taky problem s neukazujicim rychlomerem. Mam rocnik 2006 s ABS. Kabely podle schematu na https://www.f650gs.crossroadz.com.au/About/Wiring/BMS-0507.pdf jsem propipal. Bez problemu. Pristrojovka byla dana na repas a pri napojeni na generator vse fungovalo jak melo. Predni i zadni ABS funguje. Kde by mohl byt jeste problem krome ECU? Byl by nekdo z JM kraje ochotny mi pujcit na minutku ECU, at vyradim i tu?
Zdravím všechny a jestli mohu po letech přidat postřeh, tak se mi tu závadu odtranit nepodařilo a to jsem se na doporučení obrátil i na nějakého specilaistu na mototachometry a nic. Jezdil jsem podle navigace. Motku jsem předal dál a mému nástupci to tak vadilo, že pokračoval v anabázi. Něco vyměnil a nic, ale podařilo se nalézt fakt profíka autolektrikáře, který nejdříve na samotném tachu neuspěl, ale pak si vzal celou motku a dal to. Maká to dobře, ale prý ty motky bez ABS mají nějakou chybu v zapojení tacho a časem se to může projevit. Ty motky s ABS prý jsou na opravu lepší, protože to zapojení mají prý jinak a dobře. Ať je to pravda nebo né, ale dokázal to opravit a to je podstatný.
Kamen napsal:
Zdravím všechny a jestli mohu po letech přidat postřeh, tak se mi tu závadu odtranit nepodařilo a to jsem se na doporučení obrátil i na nějakého specilaistu na mototachometry a nic. Jezdil jsem podle navigace. Motku jsem předal dál a mému nástupci to tak vadilo, že pokračoval v anabázi. Něco vyměnil a nic, ale podařilo se nalézt fakt profíka autolektrikáře, který nejdříve na samotném tachu neuspěl, ale pak si vzal celou motku a dal to. Maká to dobře, ale prý ty motky bez ABS mají nějakou chybu v zapojení tacho a časem se to může projevit. Ty motky s ABS prý jsou na opravu lepší, protože to zapojení mají prý jinak a dobře. Ať je to pravda nebo né, ale dokázal to opravit a to je podstatný.
Vyborny postreh a jeste lepsi prispevek. Vlastne jsi nic nenapsal. Nenapsal jsi kde ta chyba muze byt, ani jsi nenapsal kde je ten zazracny profik autoelektrikar a jak se jmenuje aby se na nej pripadny zajemce mohl obratit. Zadna užitečná informace v tvem prispevku neni. Ja ti jen muzu oponovat ze pokud je problem v motorce tak na tom nic sloziteho neni. Rozhodne ne zadna chyba v zapojeni o ktere pises. Je tam pouze cidlo ktere konci konektorem a pokračuje od konektoru dratem az do budiku.. takze logicky - bud je chyba v cidlu - snimaci otacek, nebo v konektoru nebo nekde preruseny napriklad vyhnily nebo proklepany (nejcastejsi zavada) drat. Takovou zavadu ale s prominutim opravi i elektrikar neprofik. Proste jde po dratu a pokud ma zakladni veci ktere ma kazdy elekteikar mit, jako je zkoušečka nebo osciloskop tak prerusene misto musi za chvili mit. Barvu dratku taky pozna i dement aby ho mohl sledovat kam a kudy pokracuje..
Zdravím všechny. Tak jsi mi to hezky natřel, ale když je to tak jednoduchý, proč to tak jednoduše nejde opravit. Alespoň mě se nepodařilo hodně dlouho nikoho sehnat, kdo by si s tím pradil, protože výměna čidla selhala a do tacháku jsem si netroufl a jak jsem uvedl, člověk, který dělá elektriku na moto si na tom vylámal zuby, tak jsem to vzdal. Škoda, že jsi se nenabídl, přijel bych kamkoliv, když je to taková brnkačka. Pravda, můžu ještě přidat, že ten člověk co mi to opravil je z kraje Vysočina, ale neuvedl jsem ho proto, že bych od něj musel mít svolení, že jeho kontakt můžu někde prezentovat. On motorky nedělá, ale podařilo se ho nahlodat, že se do toho pustil a byl úspěšný.
To ze servisuju a opravuju motorky se tu vseobecne vi tak asi neni treba se nabizet kazdemu kdo ma problem.. a pokud jsi nekoho usilovne shanel tak muzu jen rict l nam jsi rozhodne nevolal. Pokud mam nejaky problem tak se asi nejdriv obratim na toho kdo to opravuje. Tady je dobrych asi jen 7 lidi tak to neni tezky.. Tonda z Oslavan, servisak, Ivan Cech, dagr, Tom R1, carservis, my... snad jsem na nikoho nezapomel.. by me zajimalo komu z techto lidi jsi volal.. nevim jak kluci delaji hodne elektriku, my ji delame a dobrej je jeste Rosta Stezka - tez zde na foru..
Upravil bmwgsa dne 06.05.2019 02:10
Pokud na toto fŕum zajdu, tak když má někdo nějaký problém, tak ten kdo tomu rozumí nebo ví o co jde, tak třeba odpoví " brnkni mi", řekl bych, že příklsdně jsem to několikrát četl od servisáka nebo Tondy, ale když jsem tento dotaz vznesl v roce 2017, nikdo nic, jen pár rad za které díky, ale jinak nic, tak jsem začal hledat jinde, ale prvně jsem oslovil toto fóru a.... Nemá smysl se tady napadat, spíš si máme pomáhat. Díky za lekci.
Kamen napsal:
Pokud na toto fŕum zajdu, tak když má někdo nějaký problém, tak ten kdo tomu rozumí nebo ví o co jde, tak třeba odpoví " brnkni mi", řekl bych, že příklsdně jsem to několikrát četl od servisáka nebo Tondy.... Nemá smysl se tady napadat, spíš si máme pomáhat. Díky za lekci.
Jo jo.. Tonda a servisak maji mraky casu na vsechno odpovidat aby jim lidi zavolali.. ja ne... ja musim makat...