odešla mi jedna zapalovací cívka na F650 GS Twinspark.
můžu použít Zapalovací cívku BERU ZS386 buď jednu nebo vyměnit obě? nebo nemáte někdo jednu navíc,
Děkuji Jirka
Cipis napsal:
Jasně že to karburátor nemá. Střílí to do sání. Je to s největší pravděpodobností tou cívkou, nehází jiskru. Bohužel ji nemohu nikde sehnat.
"S nejvetsi pravdepodobnosti" ??? Strili do sani? Jako ze to strili do sani vzduchu? Takze se ptam znova.. nechces to sverit nekomu, kdo ti najde spravnou pricinu a trochu tomu rozumi...? Krome toho ze jsi nenapsal ani jestli je to jednovalec, dvouvalec...?
Upravil bmwgsa dne 30.05.2018 03:08
bmwgsa napsal:
Krome toho ze jsi nenapsal ani jestli je to jednovalec, dvouvalec...?
jsme snad v sekci f 650 gs rotax. pise twinspark. to oznaceni se afaik pouzivalo jen u jednovalce
Ano je to tak a když měníte svíčky a zůstane vám kus fajfky na svíčce, tak to ničím jiným být asi nemůže, Napodzim to jelo normálně, předloni to bylo na servisu v BMW u pana Horskýho a nic tomu nebylo. Ptám se jen jestli existuje nějaká náhrada. Zajdu do BMW tam se dozvím víc.
Mám 1150GSA dvojsvíčka. To, že odcházejí ty horní cívky je notoricky známé- zdá se, že i u mé motorky se jejich čas naplnil. Samozřejmě koupit nové, vzměnit asi za 2 minuty i s hledáním vytahováku a jezdit. No ale napadlo mě, jestli by nebyla lepší cesta tam dát tu samou cívku, co je na dolních svíčkách, a připojit VN kabelama. Pro hovoří to, že by to bylo určitě spolehlivější. Proti zase to, že ta jiskra by mohla mít dost jinej charakter, otázkou je, jestli by se musely hledat třeba nějaké jiné svíčky. Určitě nechci propálit písty :-). Máte s tím někdo nějakou zkušenost?
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...