Ahoj řeším ted takový zvláštní problem. Nafoukam zadni gumu na 2,8. Za jízdy je vse v pohode. Jakmile moto pres noc stojí, spadne tlak na 1,8 a na te hodnotě uz zůstane. Kdyz nafoukam na 2,8 a nikam nejedu, necham motorku stát na hlavním stojanu, tak ten únik je jen v radu desetiny takze spadne na cca 2,6 a drží. Na zaklade toho jsem tedy "mozkovým myšlením" ) vymyslel ze to bude ventilkem ktery neudrží dostatečný tlak. Koupil jsem tedy autoventilky, ten tady vyndal, (myslim tim jen ten vnitřek ventilku co se da vysroubivat) a chtěl namontovat novy, ale ma jiny tvar, resp délku. Ten stary je jen takový maly bazmek ale u toho nového je jeste i nejaka pruzinka která nejde dat pryc. Nevíte co s tim?
upřímně se divím, že na GS jezdí někdo jiný ventilky, než ty zahnutý. Já je tam mám 8 let, žádnej problém a ještě se k tomu člověk líp dostane s hadicí i s měřákem. http://www.bmwmot...ntil-p1100
Cena už se vrátila bohatě a ten klid, že tam nemám nějakej gumovej šmrdlal, kterej co chvila upadne, je k nezaplacení.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
No jo Petr, ale ne všichni využívají bezdušový pneu i když na to mají ráfky...
to Effa: dej tam který chceš, oba dva plní stejný účel, já používám ty delší klasiky.
prosím tě co řešíš, jestli ti tam jde ten dlouhej tak ho tam dej, když ne kup ty krátký, ale místo toho mozkovýho myšlení si ho měl vyzkoušet, jestli to utíká přes něj
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Mr GS napsal:
upřímně se divím, že na GS jezdí někdo jiný ventilky, než ty zahnutý. Já je tam mám 8 let, žádnej problém a ještě se k tomu člověk líp dostane s hadicí i s měřákem. http://www.bmwmot...ntil-p1100
Cena už se vrátila bohatě a ten klid, že tam nemám nějakej gumovej šmrdlal, kterej co chvila upadne, je k nezaplacení.
barborina napsal:
No jo Petr, ale ne všichni využívají bezdušový pneu i když na to mají ráfky...
to Effa: dej tam který chceš, oba dva plní stejný účel, já používám ty delší klasiky.
walda napsal:
prosím tě co řešíš, jestli ti tam jde ten dlouhej tak ho tam dej, když ne kup ty krátký, ale místo toho mozkovýho myšlení si ho měl vyzkoušet, jestli to utíká přes něj
Tak jelikoz ten únik je evidentne hodne maly a pomalý tak naslineni nepomohlo. Proto sem ho vyndal a řeším, jestli to ten tam je ten krátký, nema nejaky důvod. Evidentne nema, tak ho tam muzu dat.
effa napsal:
Ahoj řeším ted takový zvláštní problem. Nafoukam zadni gumu na 2,8. Za jízdy je vse v pohode. Jakmile moto pres noc stojí, spadne tlak na 1,8 a na te hodnotě uz zůstane. Kdyz nafoukam na 2,8 a nikam nejedu, necham motorku stát na hlavním stojanu, tak ten únik je jen v radu desetiny takze spadne na cca 2,6 a drží. Na zaklade toho jsem tedy "mozkovým myšlením" ) vymyslel ze to bude ventilkem ktery neudrží dostatečný tlak. Koupil jsem tedy autoventilky, ten tady vyndal, (myslim tim jen ten vnitřek ventilku co se da vysroubivat) a chtěl namontovat novy, ale ma jiny tvar, resp délku. Ten stary je jen takový maly bazmek ale u toho nového je jeste i nejaka pruzinka která nejde dat pryc. Nevíte co s tim?
[img][/img]
Pane bože, bez urážky, ale je možné, že aj toto, také pič.viny sa tu riešia a diskutuje sa okolo toho ??? Kam sme to dospeli .... ?