aha, dobrý tip. Díky. A jen tak na okraj: dá se tam ten uhlikovy filtr dát? připadá mi, že od doby kdy jsem dal do dílny GSA (dílna není moc větraná), tak je tam dost cítit benál, což by ten uhlík měl zachytit. Nebo je to zbytečná komplikace?
jinak jsem našel staré vlákno, které se tomuto tématu věnuje, tak toto se může smazat, aŤ se to nedabluje. díky
Upravil Joch dne 17.11.2019 21:29
GSA 07/2008
Filo napsal:
Je to vyrobené na 0,5 l nádobu na motorový olej.
Neni. Je to pripravene na nadobu s aktivnim uhlim pro vyvoz do usa. Kdyby to jezdilo dnes je tam nadoba s uhlim pro euro 4
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Filo napsal:
Je to vyrobené na 0,5 l nádobu na motorový olej.
Neni. Je to pripravene na nadobu s aktivnim uhlim pro vyvoz do usa. Kdyby to jezdilo dnes je tam nadoba s uhlim pro euro 4
....... inak zaujímavé, že práve export do USA a euro 4 ??? Pred rokmi som mal Suzuki DL 1000 V-strom. Do EÚ sa prestala dovážať a predávať, lebo nespĺňala emisnú normu. Ale Japonci ju vyrábali ešte niekoľko rokov a v pohode pre americko - kanadsko - mexický trh, na Nový Zealand a do Austrálie. Dokonca som mal z USA stránok stiahnutý service manuál a tam - v USA bola len verzia bez lambdy. Takže s tým aktívnym uhlím a euro 4 pre americký trh u starej GS ma to trochu prekvapuje, ale v podstate je mi to aj jedno.
Je to na ten uhlíkový filtr, já tam mám spojku dvou odpadních trubek HT délky cca 100mm zaslepenou víčky a mám tam druhotnou elektroinstalaci (relátka od navigace, xenonů a mlhovek) :-)