Zdravím,
tak ještě jsem nevyřešil předcházející problém (netěsná benzínová pumpa) a už je tady další problém Už začínám být trochu zoufalý, GSko jsem koupil z jara a od té doby řěším jen trable...ABSko, ZFE jednotka, netěsná benzínová pumpa...... Minulý týden jsem chtěl odvézt GSko do servisu na svolávačku kvůli te benzínové pumpy, ale motorka stála asi měsíc a nenastartoval jsem, baterka už nenatočila, tak jsem vytáhl baterku a nabil ji nabíječkou, ale ani pak nešla natočit. Řikal jsem si, aha, tak asi baterka tím vybitím KO, tak jsem objednal novou Vartu, včera jsem ji zamontoval, ale startér jen cvaká ale neotočí motorem....
Je nějaká možnost, jak otestovat startér? Třeba vytáhnout a protočit ho naprázdno?
Motorka má najeto 25tis.
Díky za každou radu.
P.
Je tam normální startér, jaký znáš z auta, takže klidně vymontuj a vyzkoušej na baterce. No jinak teda nezáviděníhodné trable. Nechci strašit ale 13let stará motorka a má najeto to, co většina GS najede za dvě sezóny? Tak snad máš ty kilometry ověřený.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Je tam normální startér, jaký znáš z auta, takže klidně vymontuj a vyzkoušej na baterce. No jinak teda nezáviděníhodné trable. Nechci strašit ale 13let stará motorka a má najeto to, co většina GS najede za dvě sezóny? Tak snad máš ty kilometry ověřený.
Motorku jsem kupoval v Bavorsku od staršího pána, kilometry jsou doložené protokoly z TUVka, pneu z roku 2012, takže nemám důvod tomu nevěřit...
Startér jsem vytáhl a zkusil ho naprázdno protočit, ale ozvala se jen rána.....takže teď už každopádně bude KO
Teď otázka, koupit origo ale jetý nebo nový, ale náhradu? Nebo origo nový? Může někdo něco doporučit?
Spitfire napsal:
Je tam normální startér, jaký znáš z auta, takže klidně vymontuj a vyzkoušej na baterce. No jinak teda nezáviděníhodné trable. Nechci strašit ale 13let stará motorka a má najeto to, co většina GS najede za dvě sezóny? Tak snad máš ty kilometry ověřený.
Motorku jsem kupoval v Bavorsku od staršího pána, kilometry jsou doložené protokoly z TUVka, pneu z roku 2012, takže nemám důvod tomu nevěřit...
Startér jsem vytáhl a zkusil ho naprázdno protočit, ale ozvala se jen rána.....takže teď už každopádně bude KO
Teď otázka, koupit origo ale jetý nebo nový, ale náhradu? Nebo origo nový? Může někdo něco doporučit?
Mam ho tam rok a půl, motorka točí ani nemrkne. Origo jsem předtím nechával repasovat ale po roce odešel úplně. Nebo to nekde vymontuj z 306 nebo zx
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre