Zdravím, chci se zeptat majitelů R1300GS v automatu, jestli při aut. přeřazování matorka cuká. Jestli je to normální. Dost mě to otravuje, že řazení není plynulé.
Co jsem četl, tak ano cuká. Některá víc některá míň. Automat se prý učí. Okolo 6-8tis km se to prý začíná uklidňovat a okolo 10tis už je to prý jak na japoncovi...
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Několik zákazníků má automat, od cca 5tis km se uklidní a řádí pěkně, byla svolávací akce na programac, ta taky trochu pomůže.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
Zdravím, všechny, prosím o radu, jak spárovat Interkom Schuberth SC2 s interkomem Tour. Používali jsme Tour společně s manželkou, ale co jsem si pořídil Schuberth, mám problém to napárovat. Děkuji za zprávu.
to je pekny fuckup že BMW zasa raz vypustí medzi ludí niečo neodladené
nechápem jak je to možne že automat nedostane "naučené" z fabriky... a tiež nechápem čo vlastne sa učí.
Dvojspojka od Hondy je sice uplne ina konštrukcia ale nič sa učiť nepotrebuje a čo viem tak teraz Yamaha dala tiež robota na MT-07 (cenovo polovica možno tretina z 1300GS a podľa toho čo som čítal sa nepotrebuje nič učiť.
Učení je běžný. Učí se to tvůj styl jízdy. Stejně tak se chovají auta. Každý jezdí jinak a převodovka se časem přizpůsobí. Spíš se bojím jestli to není jen výmluva ze strany BMW, jel jsem na tom a občas to bylo dost nepříjemný..
Ahoj, po mnoha letech s cestovními endury a mnoha letech s GS, jsem přesedlal na R 1300 RT.
Proč ale píšu sem vysvětlím. Mám motorku s ASA a na jedné vyjížďce se mi stalo toto.
Chtěl jsem prudce zrychlit a využít funkce kick-down, aby si automat podřadil a zvýšil otáčky. To se ovšem nestalo, místo toho motor chcípnul, zablokovalo se zadní kolo a ze mě se stal v rychlosti cca 60km/h plochodrážník. Jel jsem asi 7-10 metrů smykem, než motorka vyhodnotila. že to není asi dobře a zařadila N. Ustál jsem to, zajel jsem ke krajnici a znovu nastartoval a moto jela úplně normálně. Žádná hláška nevyskočila. Naštěstí jsem nechtěl nikoho předjíždět, ale zkuste si tu situaci představit, mě naskakuje husina!
Nahlásil jsem to do servisu a prodejci, čekám vyjádření.
Proto to dávám sem, aby si majitelé ASA dali pozor !!!
Od té doby si podřadím raději sám.
P.S. Mějte se tu pěkně, budu vás sledovat.
nikos přiložený následující obrázek:
[511Kb]
Doc-brother
Náš táta říkával,že rozumný člověk to pochopí a názor blbce mě nezajímá!!!
Z toho plyne ponaučení, nekupovat motorky s automatem Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Tohle se mi stát, tak uz na to znova nesednu. Prostě bych neustále myslel na to, ze se to může stát kdykoliv znovu a rozbiju si někde držku. Obrovský fail BMW, pokud se tě motorka za 7 kil pokouší zabít.
Dej pak vědět co ti řekli. Podle mě to se to budou snažit řešit přehráním softu nebo výměnou nejakyho snímače, pokud vůbec něco podniknou. I tak, zlatej "jednoduchej" vzduchac bez zbytečných <>ovin
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre