Ahoj, chtel bych vas pozadat o radu s resenim problem nefunkcniho posilovace. meho R1200GS r.v.2004 - chyba ABS
Vcera se mi podarilo uklouznout na bahne a polozil jsem to na pravou stranu temer v minimalni rychlosti. Jelikoz mam padaky, tak se nic nestalo. Nez jsem vypnul motor pomoci cerveneho vypinace, bezel na boku max. 4s a jakmile jsem ji zvedl a zapl zapalovani, rozblikala se okamzite, jeste pred dokoncenim cyklu, kontrolka ABS a neaktivival se posilovac (pri zmacknuti brzdy se neozvalo klasicke piskani posilovace). Cerveny trojuhelnik se neobjevil... Zkousel jsem vsemozne kombinace startovani, drzeni ABS tlacitka, brzd,... nic. Motorka normalne startuje, jede, ale brzdi jen bez posilovace, s cimz se proste da blbe jezdit. Stalo se mi to na jare taky po podobnem uklouznuti na bahne, ale po silnem zmacknuti brzdy (po dokonceni test. cyklu, ale pred nastartovanim) posilovac normalne nabehnul.
Zkontroloval jsem doma, jestli jsem neco neurval,.. nic. Umyl jsme motorku, zkontroloval funkcnost spinace zadni brzdy - funkcni, obsah nadrzek predni a zadni brzdy - OK. Takze jsem oddelal nadrz a zkontroloval dve nadrzky kapaliny DOT4 posilovace. Jedna z nich mela mene (prava z pohledu z leveho boku motorky - coz by mela byt cast okruhu zadni brzdy), takze jsem dolil cca 15-20ml, zasrouboval a nic - stale blikajici ABS... Tak jsem zacal odvzdusnovat 6 odvszdusnovaku posilovace a tam jsem narazil na problem. 2 ze 3 odvzusnovaku predniho okruhu jdou odvzdusnit - byly ale OK, ale treti z nich nevim jak odvzdusnit... jelikoz jsem to nechtel zavzdusnit, tak jsem radeji skoncil... to stejne plati pro zadni okruh.
Predpkladam, ze s tim ma nekdo zkusenosti... co by mohlo byt spatne..?
Dik za rady.
skylla napsal:
Ahoj, chtel bych vas pozadat o radu s resenim problem nefunkcniho posilovace. meho R1200GS r.v.2004 - chyba ABS
Vcera se mi podarilo uklouznout na bahne a polozil jsem to na pravou stranu temer v minimalni rychlosti. Jelikoz mam padaky, tak se nic nestalo. Nez jsem vypnul motor pomoci cerveneho vypinace, bezel na boku max. 4s a jakmile jsem ji zvedl a zapl zapalovani, rozblikala se okamzite, jeste pred dokoncenim cyklu, kontrolka ABS a neaktivival se posilovac (pri zmacknuti brzdy se neozvalo klasicke piskani posilovace). Cerveny trojuhelnik se neobjevil... Zkousel jsem vsemozne kombinace startovani, drzeni ABS tlacitka, brzd,... nic. Motorka normalne startuje, jede, ale brzdi jen bez posilovace, s cimz se proste da blbe jezdit. Stalo se mi to na jare taky po podobnem uklouznuti na bahne, ale po silnem zmacknuti brzdy (po dokonceni test. cyklu, ale pred nastartovanim) posilovac normalne nabehnul.
Zkontroloval jsem doma, jestli jsem neco neurval,.. nic. Umyl jsme motorku, zkontroloval funkcnost spinace zadni brzdy - funkcni, obsah nadrzek predni a zadni brzdy - OK. Takze jsem oddelal nadrz a zkontroloval dve nadrzky kapaliny DOT4 posilovace. Jedna z nich mela mene (prava z pohledu z leveho boku motorky - coz by mela byt cast okruhu zadni brzdy), takze jsem dolil cca 15-20ml, zasrouboval a nic - stale blikajici ABS... Tak jsem zacal odvzdusnovat 6 odvszdusnovaku posilovace a tam jsem narazil na problem. 2 ze 3 odvzusnovaku predniho okruhu jdou odvzdusnit - byly ale OK, ale treti z nich nevim jak odvzdusnit... jelikoz jsem to nechtel zavzdusnit, tak jsem radeji skoncil... to stejne plati pro zadni okruh.
Predpkladam, ze s tim ma nekdo zkusenosti... co by mohlo byt spatne..?
Dik za rady.
Svítí ti zadní brzdový světlo potom co otočíš klíčkem? Pokud ano, je to snímač stisknutí (sešlápnutí) brzdy, stalo se mi to taky po pádu v malý rychlosti, bylo to tím, že se posunul maličko kdyt rukou vpravo a ta páčka byla maličko zmačklá právě o ten kryt ruky, stačilo narovnat jemným tlakem a tradá...