velice rád bych rozšířil vaše řady a stal se vlastníkem takového mazlika jako je GSko. Mám následující představu:
1150 GS nebo adventure
rok výroby: 2001-2002 a samozřejmě mladší
ve výbavě ABS a vyhřívané hefty
stav km: do 100k nestočených (nejlépe doloženo rodným listem)
místo narození: EU, kromě GB.
Ohledně ceny mam psychologický strop nastaven na 150k kč a méně, ale samozřejmě vše záleží na nabídce.
Chtěl bych vás požádat o radu, zda nejsem jak s požadavky tak s cenou extra mimo mísu. A kdyby jste někdo o nějakém GSku veděli, tak písněte na mail.
Ahoj, tady ta věta u GSa není tak logická, jak by se mohlo zdát.
2000-2002 jsou s "obyčejnými" brzdami bez posilovače a integrálu (značí se EVO brzdy). Od roku 2003 se dělá jak GS, tak i GS Adventure s EVO brzdami a dvěma svíčkami na válec.
Zálaží na tom, jestli chceš jednoduchou motorku bez posilovače (elektrického, žere baterku) nebo novější typ, kterej, když funguje, tak brzdí skvěle (verze bez posilovače ale taky).
Ti, co mají nejnovější Advenčry (2005) si stěžují na horší dílenské zpracování některých detailů.
150tis, si myslím je reálných, servisní knížku bych bral. 100tis najetých je úplně v pohodě, akorát tlumiče budou nejspíš vyježděný (záleží na stylu jízdy).
Jo a ještě si dej pozor, aby měla FID (to je ten informační displej na palubce), ten taky není ve standardu. I když jsem viděl jen mizivej počet kusů, který ten displej nemaj.
Nákup můžeš zkusit třeba tady: http://www.cestov...
Na těchto stránkách má spousta lidí GSo odtud.
Hodně zdaru.
Upravil stepan dne 21.12.2009 11:32
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ahoj.
Mám 1150GS 02.Určitě bych doporučil ABS a vyhřívané hefty.Elektriský posilovač nemám a jsem docela rád,je to další elektronika navíc která se může podělat.Koukal jsem tet na fa.Karl Maier v D.kde jsem jí kupoval před 2 rokama a ceny jsou u nich stále stejné jako tehdy.(7000 E)Ceny jsou u nás příznivější.Hlavně záleží na tom kdo s ní jezdil,jak,a jak se o ní kdo staral. A to se dá poznat.
Hodně štěstí při výběru budoucí kolego.JŠ.
Nevim jak to teda s tou 2002 vlastne je,ale ja jsem si pred mesicem privezl z D docela peknou 1150 GS 2002 4 mesic.Sic nema 2 svicky na valec,ale ma modry savle,posilovac brzd,novejsi ABS s tim derovanym plechem misto odlitku,nema 2 kontrolky ABS ale ta jedna je s vykricnikem a kdyz brzdim predni,tak brzdi i zadniA taky nemam vypinac na svetla,coz mne trosicku mrzi.*pissed*Jsem uz trosicku v letech,tak jsem chtel neco pohodovyho na kochaniJe to moje prvni BMW a jsem z neho po par Km uplne unesenej.Uz se nemuzu dockat jara az vymetu pavouky
Nebýt BMW,už bych znovu nezačínal
no heles, sveho casu jsem prodaval svoje GSo, pak z toho seslo a ted mozna bude zase k mani
2001, 70 tkm, super stav, mnoho doplnku, kufry... a do ceny by ses vesel
aktualne jsou obuty zanovni pneu a nakoupeny veci na velky servis v 70 tkm vcetne vymeny remene alternatoru.
Hezka a spolehliva masina - http://www.moto-dily.cz/nahace/motos/818_R1150GS_01/R1150GS.htm
PS: nenutim - nabizim
edit: ta cena co tam je tak samozrejme uz neplati, to bylo jeste kdyz jsem motorku inzeroval...
Upravil T-Diesel dne 21.12.2009 19:23
to bmwivo and T-diesel: díky za tip a za nabídku. Ozvu se po svátcích. I když raději než zdobení stromku bych si šel nějaké GSko prohlédnout :-)
to jardas:
"Určitě bych doporučil ABS a vyhřívané hefty.Elektriský posilovač nemám a jsem docela rád,je to další elektronika navíc která se může podělat."
vidím to úplně stejně. Bez posilovače brzd se asi obejdu.
"Koukal jsem tet na fa.Karl Maier v D.kde jsem jí kupoval před 2 rokama a ceny jsou u nich stále stejné jako tehdy.(7000 E)Ceny jsou u nás příznivější."
Díval jsem se na stránky Karl Maiera, má tam krásné kousky, ale cenově již nad můj limit. Projížděl jsem rúzné weby v německu s nabídkama GSek, udivuje mne, že ty ceny jsou v průměru stejné a vyšší než u nás.
to stepan:
Ahoj, tady ta věta u GSa není tak logická, jak by se mohlo zdát.
2000-2002 jsou s "obyčejnými" brzdami bez posilovače a integrálu (značí se EVO brzdy). Od roku 2003 se dělá jak GS, tak i GS Adventure s EVO brzdami a dvěma svíčkami na válec.
Zálaží na tom, jestli chceš jednoduchou motorku bez posilovače (elektrického, žere baterku) nebo novější typ, kterej, když funguje, tak brzdí skvěle (verze bez posilovače ale taky).
nejsem zas až tak technický typ, mohu požádat o vysvětlení co je integrál, neboli EVO brzdy? Chápu, že tyto "brzdy" se objevily na GSku až v roce 2003. I když jak projíždím nabídky, tak budu asi vybírat moto s rokem výroby 2001 nebo 2002. Jsou mezi těmito dvěma ročníky zásadní rozdíly?
Všem děkuji za rady. Velice mi pomáhají se zorientovat v modelech GSka a ujasnit si co vlastně chci.V mém okolí je spousta motorkářů, ale nikdo není vlastníkem Bayera.
Šťastné a veselé.
Upravil lochman dne 23.12.2009 14:16
To znamena,ze kdyz brzdis predni,tak ti castecne pribrzduje i zadni,aniz by jsi na ni slapal.Je to propojeny.Ten posilovac ma jeste nevyhodu,ze kdyz nemas nastartovano,tak to skoro nebrzdi.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!