Tak se chci s váma všema podělit o svoji zkušenost s tímhle "SERVISEM!!!"
12.5.10 jsem jim předal motorku s tím, že chci na svém BMW 1200 GS provést roční servis. Při předávání motorky mi bylo řečeno: do večera se vám ozvem, určitě to bude ještě dnes hotové.
17.5. už mi bylo divné, že mi stále nikdo nevolá. Zrovna v tyhlety dny neustále pršelo a moje gs stálo celou dobu u nich, v dešti na dvorku. Nechápu, proč dopr...e nenechají stát motorky někde pod střechou, nebo proč na to ku..a nemohou hodit třeba blbou plachtu. Přijdu tam a ptám se, zda-li mám motorku hotovou. Prej už byla připravená před týdnem a pan XXX mi volal. Říkám, že mi nikdo nevolal a ptám se, proč mi teda nevolal opakovaně a neinformoval mě o tom, že si mám mašinu vyzvednout. Dobrý, takže mašina hotová a bylo potřeba ji co nejdříve odvézt domů. Když jsem viděl v jakých podmínkách ji tam nechávají stát, rozhodl jsem se ji od tama hned druhý den odvézt. Celkem vydatně pršelo, zaplatil jsem nehorázných 9600.- a převzal motorku. Zařadím jedničku, přijíždím k uzavřené závoře a málem ji naberu. Zadní brzda skoro vůbec nebrzdila. Říkám si, že by nějaké to promazání brzd, že by byl kotouč od nějakého čistícího spreje? Snad se to po pár brzdných manévrech ztratí. Jel jsem z Brna do Dražovic u Vyškova, pršelo fest. Přijedu do garáže a zjistím, že zadní ráfek je celej zasra..j, pneu to stejné a z třmenu kape jakejsi sajrajt. Tak to celé vyčistím společně se všema šroubkama na motorce, páč je všechny asi někdo zkoušel podotáhnout a každej si označil černou fixou. Paráda!!!!!
Až dnes jsem vytáhl motorku z garáže s tím, že prubnu tu zadní brzdu. Dojel jsem do první dědiny, ze zadního kotouče se kouřilo a fest to smrdělo, z třmenu kapala pravděpodobně brzdovka, co jiného taky, že? Zas celé kolo zasr..é společně s pneu. Ještě teďko su vytočenej a nemohu se dočkat zítřka, hned ráno tam vletím, pokud tam vůbec dojedu, ten zadek vůbec nebrzdí!!!!
Hodně lidí mě od tohoto servisu zrazovalo, jsem však takový, že nedám na řeči jiných a rád se sám přesvědčím o pravdě i za cenu finanční ztráty.
Pak napíšu jak to u nich dopadlo s tou brzdou.
Upravil Ondra dne 29.05.2010 07:08
Hm, tak to je mazec!Mě se měli ozvat asi tak před měsícem, abych přijel na diagnostiku a samozřejmě nikdo nevolal. Taky mě zaskočilo, že ani neví, jak vypadá na 1100 GS konektor na připojení diagnostiky a přitom tvrdí, že tam pár 1100 jezdí. Musím tedy konstatovat, že Renocar je na tom čím dál hůř a jestli tam ještě někdy pojedu, tak leda pro případné náhr. díly a i to se doufám zas tak brzy nestane....
BMW R 1100GS vzor kačer
Docela mazec. Jsem zvědav, jak se k tomu postavý a co ti na to řeknou.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
s touhle firmou mám zkušenost už někdy od roku 1994, kdy jsem svému původnímu šéfovi zařizoval servis na jeho auto. Jeho BMW celkem dost jezdilo a kromě toho to ještě mělo dost svolávaček. Bylo ale nicméně standardem, že jsem s poměrně zaneprázdněným šéfem našel termín na servis. Objednal jsem ho v Renocaru, obvykle se čekalo na ND - sklad byl ve Vídni. Servis byl obvykle sjednán na pátek a byli jsme domluveni, že pokud to nedojde, tak že ve čtvrtek zavolají. Nikdy nezavolali, musel jsem volat sám a přesto se sem tam stávalo, že tvrdili, že díly mají a pak v pátek neměli. Pak jsem změnil firmu i práci a zdálo se, že bude klid. Bohužel, nový šéf si před 4 ma rokama přes moje prosby koupil opět BMW 5ku benzin, a servis zařizuje můj kolega. Situace se od té doby nijak nezměnila a problémy s kvalitou servisu zůstaly a nové je jen to, že se zhoršila kvalita aut - takže nová 5ka žrala litr oleje na 1000 km, teď oi 4 letech je to už litr oleje na 800 km a prý je to v normě.
Katastrofa dokonce je, že u aut takovéto prémiové značky nejsou schopni nabídnout ani to, co je v okolí standardem u škodovky - vyzvednutí a přistavení auta u zákazníka.
Přístup servisu u značky jako BMW je podle mého ostudný, proto se šéf při rozhodování o novém autě rozhodl, že BMW to určitě nebude.
Tak trochu jsem doufal, že u motorek to bude jinak, ale Ondra mne přesvědčil, že je to furt stejné
Tom
ONRO:
Já jsem tam byl s motorkou taky a vše proběhlo v naprostém pořádku(je to už 2 roky). Moto bylo hotové za 2 hodiny od přistavení.
Jen mě zaráží to, že jsi nevolal sám panu Fraňkovi a čekal jsi tak dlouho???? Já bych to určitě nevydržel a minimálně 2h před zavíračkou už bych tam přinejmenším volal.
Nevím, jestli fakt nebude lepší si zajet do té Vídně, nemáme to z Brna zas tak daleko a zatím vždy pozitivní reakce.
To Brno(renocar ) už mě vážně štve !!! To se může stát jen u nás.......
Jo a na faktiře máš 8.600 a píšeš 9.600 ten litr navíc je za co ??
ps. Jsi ten Ondra co měl modrý varadero ???
Upravil swat dne 24.05.2010 08:04
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
já hlavně nechápu některé normy na práci.. Když jedno AW je 5 minut a např. promazání stojanů je 2 AW tak už vidim jak to 10 minut někdo maže a maže a maže... a 4 AW kontrola ABS? asi někdo 20 minut jezdí po dvoře a brzdí a brzdí a brzdí.. v tvém případě ale jen na přední brzdu.. kterou pak 30 minut (6AW) čistí a čistí a čistí...
Tak dnes ráno jsem tam dojel, přivolaný servisák to očihnul s tím, že asi vypadnul simering z kardanu. Během 5 min se vytvořila u zadního kola pěkná loužička. Chtěl jsem i vyměnit zadní brzd. obložení, páč si nemyslím, že by se jim to podařilo tak perfektně odmastit. Rozhodně to nechci platit. Chtěl jsem i reklamační zápis. Zadní pneu mám celé od oleje, nemám na ní najeto ani 100km, prostě funglovka Anakee, to mě taky pěkně se.e. Během dneška mi má pan XXX volat, tak uvidíme.
SWAT: zdarec, jo to jsem já. Varan šel po 5 letech z domu. Měj se Ondra
bystricke: no a jinak už se těším na objednaný kufr
Upravil Ondra dne 29.05.2010 07:04
Já to dělám tady a jsme spokojen nejen s cenou, kvalitou, ale i s ,,domácím" přístupem a navíc si tam nemusím gelovat vlasy, oblékat růžovou košili, aby se tam se mnou někdo bavil http://nika-trans...ervis.html
Jo,jo Ondro tohle by se ti v KTM nestalo.Dneska ráno jsem tě tam viděl pobíhat okolo motorky,bylo asi 8.20.Já tam byl s GS kdysi taky jednou a už nikdy více.
Tak pánové,
přišla mi smska na mob, že je motka hotová, mohu si ji vyzvednout. Zajel jsem k nim a pozeptal se na stav mého oře. Údajně prasklo těsnění, nebo se poškodil o-kroužek u nalévacího otvoru oleje u kardanu. Olej doplněn, těsnění vyměněno, pneu s brzdou vyčištěno sprejem. Kdybych to musel platit, cena by byla 3500.-
Nic jsem neplatil, trval však na výměně brzd.obložení a pneu. Byl mi přivolán nejvyšší, šlo se do uzavřené kanceláře a tam konverzovalo o mé stížnosti "nespokojenosti" s opravou. Rozhodně nic nebudou měnit, páč se vše odmastilo spešl sprejem a tím je brzd.obložení + pneu v naprostém pořádku. S tím jsem nesouhlasil a požadoval výměnu alespoň té pneu, je to funglovka. Nechci s ní jezdit, byla 4 dny v kontaktu s olejem a požaduji výměnu. Byl mi vydán zápis o reklamaci, do kterého jsem připsal, že požaduji výměnu pneu. Chtěl jsem od nich písemné vyjádření o jejich nesouhlasu s výměnou, ten mi nikdo nechtěl napsat. Připsal jsem do toho jejich reklamačního protokolu poznámku o pneu, která byla jejich vinou v kontaktu s olejem. Šéf mi to nechtěl podepsat, musel by to prej prokonzultovat s právníkem. Arogance, růžové košile, nagelovaná hára, je mi z nich na zvracení. Dobrá, budeme to řešit jinak. Chtěl jsem kontakt na někoho, kde si mohu stěžovat. Bylo mi řečeno: BMW MNICHOV tak fajn.....
Venku déšť, tak jsem jim tam nechal mašinu s tím, že si ji vyzvednu zejtra. Po 17hod. se vyčasilo, tak jsem tam ještě sfrknul, že si ji odvezu. Byl jsem pozván do stejné kanceláře, kam za mnou přišel stejnej člověk, co jsem s ním už jednal. Byla mi zdělena omluva a pokud budu souhlasit, zdarma mi nazují NOVOU pneu. Údajně volal do Michelinu, tam mu bylo potvrzeno, že pneu je potřeba vyměnit, nedoporučují ji nadále používat. Fajn, to je jiná, souhlasil jsem. Do pátku mi zavolají, až bude na moto moje nová Michelinka. Budu doufat, že brzd.obložení bude ok, údajně se nemusím obávat, používají ty jejich spešl spreje na odmaštění a nebude s tím problém, kdyžtak si koupím nové destičky a kašlu na to.
Hotové, uzavřené. Takže tak
Co z toho plyne: nechť si každý udělá názor sám
mik: jo jo, dík.Příště je prubnu
Fanoš Rušička: uvidíme, třeba dopadnu jak Ty. Varana už jsem nechtěl, vyzkouším BMW, třeba zjistím, že to není to pravé ořechová a pořídím si KTM.
Jestli jsi platit 8 600, tak to nebylo tak strašný. Já loni BMW Bratislava, kontrola ve 20 000 km, práce 61 eur, materiál 95 eur, CENY BEZ DANĚ, takže k tomu ještě 20%. dělali mi olej, olej v převodovce a vzduchový filtr. Plus běžná kontrola. Nic víc a stejně 5 litrů v pr*eli.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
.....Ondro ty si pičuš mohol si prist ku mne boli by sme zaparili, naučil by som ta servisovat si sam a za uštrene peniaze si mohol urobit v lete Albošku....ale každy sa uči na vlastnych chybach.....jo s tym kružkom od ABS senzoru je len problem nešikovneho mechanika,vždy sa na to musi davat extra bacha kedže sa tadial nalieva olej do kardanu
Tak já jen snad že jsem tam byl před třema lety a jednání naprosto super, vyměnili baterku v záruce i když moto bylo z německa, dali mi hadry protože jsem přijel mokrej, po celou dobu co dělali na motorce tak se o mě hezky starali včetně jídla a pití, následně na faktuře 0 Kč a že všechno bylo v rámci záruky. Odjížděl jsem za tři hodiny spokojen. Asi je to kus od kusu a nebo se to zkur*ilo od té doby. Jelikož moto dávám ke Žlábkovi od té doby co je po záruce tak jsem spokojen i s cenama