Potřebuju poradit, začala mi chcípat moto- 1100gs -při zatočení do prava, zjistil jsem, že je to příčinou uvolněné el.instalace vedoucí ze spoda z boku do spínací skříňky. Chtěl bych se zeptat, zda máte někdo s tímto problémem zkušenosti a podobnou závadu odstraňoval, než to začnu páchat. havran
Upravil havran dne 29.07.2010 12:35
mel jsem po padu podobny problem na 1150, ale asi by to mely mit stejne, proste po asi 15cm od spinacky se mi ve svazku tech peti dratu od spinacky jeden pretrhl, pri hybani riditky obcas zhasly kontrolky, oprava to neni slozita, zespodu spinacky je takova krytka, ktera se da vydloubnout sroubovakem, ja jsem si ji trochu ponicil, chce to cit a pak je tam tech pet dratu naletovanych, ale jde to myslim cely v kuse vyndat bez odletovani, no a pak jsem sel merakem po kazdym dratu mezi spinackou a zasuvkou do ŘJ, takova oranzova pod nadrzi a vsechny sem si je prozvonil, jeden byl v tahu tak jsem ho kus nahradil a je to, kdyz sem na to koukal, tak to bylo praskle presne v ohybu okolo krku rizeni a mozna ze by to prasklo i bez upadnuti, takze jsem byl rad, ze jsem na to prisel
Tak tohle se mi stalo taky ,nejdřív my nesvítilo zadní světlo. A pak nakonec šlo nastartovat motorku i bez klíčku .Rozdělej ten svazeček, a oprav nebo vyměn dráty.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
jj, resil sem to ted na jare. Ty draty vedouci ke spiancce su u 11 trochu kratsi nez by mohli byt. Tak se teho neboj a v klidu to rozdelej. Hlavne nic nepoztracej
Přidám se ať nezakládám další téma už při koupi mi na R1100GS chyběl spodek spínací skříňky (viz. foto) ale teď jsem si všiml, že se ulomil i ten plastovej zobáček nad kabelama (viz. foto) má to na něco vliv ? můžu s tím jezdit ? Celkově mi přijde, že ty dráty od spínačky jsou blbě vyřešený
street-dog přiložený následující obrázek:
PS: až teď jsem si všiml z foto, že fialovej drát je odlomenej ze spínačky A dá se nějak jednoduše ten spodek spínačky sundat ? nebo se musí měnit celá spínačka ?
street-dog přiložený následující obrázek:
[77.16Kb]
Upravil street-dog dne 01.07.2017 21:16
BMW R 1100 GS
Ahoj, mán stejný problém, jen s tím rozdílem, že si myslím, že to bude způsobené startérem. Je to možné? Startér se rozbil, plech který odděluje cívku od sady ozubených kol a který je zřejmě zalisovaný se utrhl a magnety ho přitáhli k cívce. To pak zkratovalo a nešlo startovat a ten zvuk co to vydávalo byl hrozný. Rozebral jsem ho vyčistil a složil už bez tohoto plechu. Když jsem si zkusil ukostřit kontaky vedoucí ke startéru abych dal motorce falešný pocit, že tam startér je, tak se vždy okamžitě po otočení klíčku seplo čerpadlo. Vrátil jsem startér, asi den ok a už to chcípe a čerpadlo po otočení klíčku nesepne. Nevím už si rady. Mohlo by to být startérem?
Ahoj, přiložím dotaz do tohoto vlákna na přípravek jakým se postarat o konektory, co kdo používáte? Obyčejný silikonový sprej nebo spíš něco na způsob čističe, co není mastné jako třeba toto:
Silikonový olej je dielektrikum, má izolační schopnosti díky vstupní surovině - křemíku. Takže ten maximálně jako ochranu před vlhkostí. Pokud si ho nastříkáš do konektorů, pravděpodobně si umrtvíš motorku. Já bych zvolil elektrovodivou vazelinu z GME. https://www.ges.c...03138.htmlBMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Díky za radu, idealní teda tím kontakt cleanerem zbavit oxidace a pak použít tu vazelínu. Skratování u ní nehrozí, když je tak dobře vodivá? asi to bude chtít nanášet pečlivě na každý kontakt zvlášt...
JJ ideální vzít kontaktol, stříknout do konektorů, potom párkrát zasunout a vysunout ať se oxidy a nečistoty uvolní a potom vazelínu na vatovou tyčinku a zdířku po zdířce máznout. Vazelíny stačí málo aby ji tam nebyl kýbl. Zkratování nehrozí. Stačí namazat, zacvaknout, potom znovu otevřít, svorkovnici očistit od přebytku a znova zacvaknout.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90