Panove, nemate nekdo x challenge s vyssim stitkem, nez je original. Mam motorku upravenou na cestovani - velka nadrz, Ohlins, ocelovy rafky, ocelova podsedlova a drzaky kufru a absence stitku je asi jediny, co me sere. TT ma moc peknej kokpit, ale trosku nad moje momentalni moznosti... Diky za pripadny tipy.
frantisek napsal(a):
Panove, nemate nekdo x challenge s vyssim stitkem, nez je original. Mam motorku upravenou na cestovani - velka nadrz, Ohlins, ocelovy rafky, ocelova podsedlova a drzaky kufru a absence stitku je asi jediny, co me sere. TT ma moc peknej kokpit, ale trosku nad moje momentalni moznosti... Diky za pripadny tipy.
uzivatel morabo -- ma nejaky veleGivi stitek na Xcountry.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na advrideru jsem videl laminatovej rallye kokpit, kterej delaj snad nekde v belorusku, celkem i opticky snesitelnej cena cca 7 tis. kc a k tomu dokoupit svetla, zkuste zapatrat, nemam na to ted cas ..noo a treba pak udelame hromadnou objednavku
ps: trosku me ten kokpit vydesil v threadu kolem zemreleho polskeho cestovatele, kterej se diky nemu pripravil o zivot. Na druhou stranu xko fakt nejakou ochranu proti vetru potrebuje.. ale na treti stranu, dal jsem na jeden zatah 1100km a ziju
Clovece to jsem nenajel ani na 1200 GS. Zkusim se zeptat Padeho, jestli to Dakarsky plexi bude fungovat. Moc se mi to nelibilo, tak mozna jeste budu nekde hledat...
dejte sem chlapi nějakej závěr co jste vymysleli a co funguje - mám 195cm
tak pozor s tím, že to fouká vír přes hlavu..
a když přidáte foto čelendžra s nějakou vychytávku budu taky rád..
Objednal jsem ho z argentiny od http://www.parabr...rtain.com/
Cena cca 2050Kč včetně dopravy a motážního kitu, zaplatil jsem přes paypal a dorazit by měl do 12 pracovních dnů Na advrideru ho celkem chválej, tak si na něj teď s troškou napětí počkám
lullu přiložený následující obrázek:
Byl jsem se projet, odzkoušet změny a je to paráda, zatím mi teda vzduch letí přímo na kšilt helmy, ale to se doladí, i tak to bylo to asi o milijón procent lepší, hlavně ve vyšších rychlostech nemá člověk pocit, že se neudrží rídítek
lullu přiložený následující obrázek: