Tento prispevek bych ctel rozvest na dve casti.
Jedna je vykonostni a druha tak trochu na oko tedy spise na ucho :-)
Na zacetek ne dovolte podekovat konstrukterum od BMW ze se jim velice vydarila 800 GS na kterou me s zenskou zalusk (spise jen ja ) Ale nase fin situace nam obmenu vozoveho parku nedovoluje ale zaroven kdyz nekam jedem tak (a to mi date zapravdu) ze 650 Dakar ve dvou do vetsiho kopce straci temperament... Tak zvazuji CHIPTUNING ktery s novym vzduchovým filtrem DNA prida 8 koniku do rovne 60-ky viz http://www.diesel-technik.cz/ procetl jsem par for kde o tom diskutovali pry je to znat, chvali to nej na 650 ale i na boxerech ale tam je stado koni uz tak dost velke :-) vyjde to asi na 7000 tis.
A konecne druha cast...
Nekdy kdyz potkam znameho na Bigovy tak mu zavidim jeho rachot, a ta nase 650-ka ne ze by nevrnela ale s porovnani s nim je to ja k moucha vedle cmelaka.
Rozhoduji se tedy o dvojitych vyfucich, ale ty od TT nebo Remusu... nechci byt nezdvorily ale je to proste na me moc... Nasel jsem znacku Creptus, http://www.creptus.cz/ tyto vyfuky si ziskavaji opravdu respekt, ale za cenu 7000 tis. (za jeden 3500) nejsou s homologaci. Ryskovali by ste nebo ryskujete na ukor tohoto?
PS: Pred chippovanim musi byt moto uplne v kupe jak je budem uzivat (novy filtr, popr. ladaky) pac Vam to seridi primo na toto! Jaky koliv zasah by ovlivnil ty koniky zase dolu...
Tot vse
Podekovani tem kteri se dobrali konce vykladu :-)
o tomto tématu je diskuze na motorkářích.cz
přečetl jsem si to a zapůsobilo to na mě asi takto:
čipování něco stojí a ne málo,záleží kdo to dělá a jestli to vůbec umí
u takového obsahu je výsledek minimální,buď to ani nepoznáš,když jo,brzy si zvykneš a jseš tam kde si byl,možná by taková úprava byla na úkor životnosti motoru
jen samotné čipování asi nestačí,motor potřebuje víc vzduchu,po spálení musí rychle ven,musí být upraven přívod paliva,toto všechno kontrolovat na brzdě.
suma sumárum,obsah ničím nenahradíš,utratíš dost peněz a budeš mít o 8 koníků víc a kdoví jestli
Já bych Ti radil přečíst si toto: http://www.motork...8843&fid=4
tam máš zkušenosti právě s chipováním od nějaké podvodné firmy...
Dělal jsem ve vývoji motorů Škoda a spolupracoval jsem s aplikátory, o zvyšování výkonu mám trošku ponětí a pokud Vám mohu poradit, nenechte se napálit...
Neudělá to jen tak někdo doma na koleně, musí na to být software, který Vám dokáže např. změnit palivovou mapu, upravit předstih, lambdu atd. a to nemá doma jen tak kdekdo a za druhé musí mít člověk vědomosti o aplikacích a jejich dopadech např. na teploty...
Jinak se může stát, že udělá více škody, než užitku...
Tak asi to jsem chtěl říci...
Upravil Geralt dne 15.02.2008 11:10
KTM 1190 Adventure R
shimanski napsal:
Já bych Ti radil přečíst si toto: http://www.motork...8843&fid=4
tam máš zkušenosti právě s chipováním od nějaké podvodné firmy...
Dělal jsem ve vývoji motorů Škoda a spolupracoval jsem s aplikátory, o zvyšování výkonu mám trošku ponětí a pokud Vám mohu poradit, nenechte se napálit...
Neudělá to jen tak někdo doma na koleně, musí na to být software, který Vám dokáže např. změnit palivovou mapu, upravit předstih, lambdu atd. a to nemá doma jen tak kdekdo a za druhé musí mít člověk vědomosti o aplikacích a jejich dopadech např. na teploty...
Jinak se může stát, že udělá více škody, než užitku...
Tak asi to jsem chtěl říci...
...jejda,diky za echo ja prave cetl jak se na to Nenča chysta ale na jinem foru...
Takovy kurvy by meli vyset na provaze za koule! Chamrad zlodejska viz
http://www.mmracing.sk/images/content/afera.pdf
vypada to ze na z zenskou 650 bude muset stacit a za par let 800 :-)
Jeste jednou diky Shimanski
Není zač, když můžu, rád pomůžu...
Myslím, že ženě bude stačit 650GS v sérii a ta 800, no tak na tu se chystám já a myslím, že mi taky bude stačit...
KTM 1190 Adventure R