Ahoj kluci a holci,
tak je tu čas zimního vrtání se v miláčcích a tak i já začal.
Jelikož má můj miláček skoro 80 rozhodl jsem se,že se mrknu na rozvody,protože myslím,že je ještě nikdo nedělal.Projížděl jsem snad všechny diskuse,ale nijak jsem nezjistil je-li možný aby to jelito udělalo i doma.Ještě jsem zatím nesundal víko ventilů tak bych prosil radu co si na to nejdřív pořídit,jestli řetěz a napínák nebo až podle toho jak to bude vypadat.A jesti se musej pak seřídit ventily a jestli máte nějaký osobní zkušenosti a postřehy.
Děkuji mnohokrát za váš čas a ochotu!
Řetízek neřeš dokud to nechrastí tak je to v pohodě.A ventily se doma udělat nechají ale je to voser.Zkontroluj vůle a uvidíš.Já to přes zimu taky rozhodím ale vyndám motor ven a nechám to udělat někomu kdo už to někdy dělal protože se mi do toho moc nechce.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Teď sem si zavolal do Renocaru Brno ,kolik by stálo kontrola +příp.seřízení ventilů na dakaru a prý bych se do dvou tisíc měl vlézt , tak to asi využiju,ať se s tím jebe někdo jinej,na Dominátoru to bylo přístupný a hlavně se seřizovalo šroubem tady ty podložky stejně nemám kdyby byly nutný a shánět to, je na dlouhý lokte.
Upravil kim dne 10.11.2010 16:22
DrOz napsal:
Ahoj kluci a holci,
tak je tu čas zimního vrtání se v miláčcích a tak i já začal.
Jelikož má můj miláček skoro 80 rozhodl jsem se,že se mrknu na rozvody,protože myslím,že je ještě nikdo nedělal.Projížděl jsem snad všechny diskuse,ale nijak jsem nezjistil je-li možný aby to jelito udělalo i doma.Ještě jsem zatím nesundal víko
já bych se na zimu určitě nerozváděl!!!!!!...
za prvý je venku kosa v případě, že tě vyhodí z baráku...
za druhý jestli je jí 80, já bych ji nechal dožít na setrvačník a počkal na vdovství (aby si tě sousedi nebrali do huby)...
za třetí (třeba zimu nepřežije a...) na velikonoce si najdeš vhodnou 70ku na jarní výlety
P.S. v případě, že na tom trváš, mám dobrýho právníka...
spam off
jinak o rozvodech na GS moc nevím, ale přeju dobré pořízení s dobrou náladou
Upravil Doc dne 10.11.2010 16:55
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
80 je dost. Vytáhni motor kup rozvodový řetěz basu piv pozvi někoho kdo to dělal. Pak si vem otvírák a dvě židle. Něco se naučíš a možná to vyjde ještě levněji něž pouhá kontrola ventilové vůle. Sfoukneš u toho i výměnu oleje filtru obecnou kontrolu.
řetezy se většinou nemění jen napínaky. Ale vhledem k tomu, že v manuálu neni ani zmínka o tom, tak bych to asi nedělal. Seřidit ventily a neřešit. Já mam nalitano přes 50tis. km a ješte sem nemusel ventily ani seřidit, jen kontroluju. Dokut to jezdi tak se do toho nevrtej.
Jinak rozhozený sem to měl na sví motorce, ale nejsem si jistej, že sem tak zkušenej abych se to udělal i na cizí.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Děkuji za podnětné nápady!Nakonec to dopadlo dobře a jen jsem mrknul na vůle ventilů a ty byly naštěstí OK i vše ostatní bylo v poho,takže jen rozborka zborka.
Pánové, tak jak to tedy je s těma rozvodama? Jak poznám jak jsou na tom?? Kdo jste to už dělali tak prosím po kolika KM??
Over than 250k km on BMW GS bikes
strčíš měrku a projde neb neprojde/dáš menší... zapíšeš a zamyslíš se .. pokud budeš v toleranci tak víko zavřeš a dalších 25000 nic neřešíš ... asi tak nějak to provedu.
Dakar 650, HusaberG
Nemění se nic a dokud to nechrastí tak se nic nemění protože je tam hydraulickej napínák. Já sem si nechal preventivně vyměnit rozvodák v 80tis km. Ale jesli ho měnili to fakt nevim.Často se stává že se ten napínák zasekává(mě se to teda ještě nestalo) Kdyby se zasekl tak to po zvuku určitě poznáš.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.