zdar, dělaly se ventily na dakarovi.. po natočení motoru to nechtělo držet volnoběh a bez plynu to chcípalo.. ale jak jsem to za jízdy ohřál na cca 60st tak už to bylo ok, ale před tím kazdá křizovatka byl konec.. můze to mít nějakou souvislost, nebo ne? po 3m co to stálo v zimě jsem to napoprvé nastartoval a hned to drzelo.. po ventilech ne, tak mě to zajímá. Jinak mám vzadu průchozí ladák ten tomu taky samozřejmě nepřidá, ale jak říkám, před ventilama to chytlo po zimě a drzelo ok..
Typnul bych, že ti to přisává někde vzduch... u 650 jde tuším z deklu hlavy hadice odvzdušnění klikové skříně, ne? zkontroluj jí...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
možná řídící jednotka. Jak si ji měl odpojenou, tak se resetovala a než se zase "naučí" tak to chvilku blbne, Aspon mě se to parkrat stalo když jsem ŘJ měnil.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Taky bývá problém u dakarech idc(idle device control)je to takové čidlo u vstřiku,vyměnil jsem to,a bylo to v pohodě,když budeš chtít mám na víc,půjčím na vyzkoušení.ŘJ to nebude,pak ta svíčka.ale jestli to nedrží otáčky a někdy i střelí do výfuku,chcípá i když otáčíš plynem,bude to idc.
"Žij svůj sen"