zdar, zde je zaručený a čerstvý postup, jak na to, tedy jak jsem na to šel já, když mi z DE poslal prodejce padáky:
1. přesvědčte se, že máte všechny díly padáků a především šrouby (motorku předpokládám, že máte), jde o to mít 2x padák (L+P), 2x pomocný držák/spojovák padáků (horní/dolní), spojovací materiál vč. 2x celkem velkých prodloužení na zadní úchyt padáků
2. dokupte případný spojovací materiál - já zjistil skoro hned, že mi chybí šroub a raději jsem prošel zbytek a ještě že tak, dokoupil jsem na horní úchyt pod nádrž 2x šroub M8x50
4. sundejte sedla, sundejte přední zobák, odšroubujte a posuňte nádrž - horní šrouby jsou pod ní, sice je tam přístup, ale je to spojený spoj s předním pomocným nosným rámem co vede od olej. chladiče a ten to vahou tlačí dozadu a když to máte po nějakém lehkém pádu a ten rám se trochu kroutí, nedá se to v jednom zašroubovat bez sundané nádrže
5. vyšroubujte spodní přední šrouby pod ochranou vany a nasaďte dolní spojovací rámeček
6. vyšroubujte šrouby držící spodní držák předního ol. chladiče, nasaďte přes ně horní spojovací rámeček a přišroubujte jej
7. vyšroubujte šroub držící zadní pomocný rám (nad stříkačkami) a nahraďte je prodlouženími vč. padáku!
8. volně chytněte padáky naspodu na dolní pomocný rám a přišroubujte horní část na horní spojovací rámeček
9. vše řádně spasujte a dotáhněte, rámečky, padáky, vraťte nádrř, zobák, sedla, zde detail spodního uchycení rámu
10. přepočítejte prsty a jiné ztráty, oslavte vlastní šikovnost, optimálně pokud je 14:15 6.2.2011 vyjeďte vstříc prvním 100km tak, jak jsem učinil i já zde je komplet po navěšení
Doporučení - než začnete, mějte mášu pokud možno čistou, neměl jsem možnost umytí
Upravil VasekPraha dne 06.02.2011 22:19
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Hele Venco, když jsi to montoval, tak jsi tu motorku mohl taky trochu přeleštit, né? Na tu Tvou špínu něco montovat, není to škoda?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Hele Venco, když jsi to montoval, tak jsi tu motorku mohl taky trochu přeleštit, né? Na tu Tvou špínu něco montovat, není to škoda?
hele Vjetrníčku čti to celý: "Doporučení - než začnete, mějte mášu pokud možno čistou, neměl jsem možnost umytí"
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Hela Vašíčku, to jsem četl...neříkej, že jsi tu možnost fakt neměl
Já když je nejhůř, tak v garáži kde nemám hadici, používám rozprašovač na zalévání kytek. Špínu to namočí a hadrem to potom jde dolu. A vyleštěno je za chviličku...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
Hela Vašíčku, to jsem četl...neříkej, že jsi tu možnost fakt neměl
Já když je nejhůř, tak v garáži kde nemám hadici, používám rozprašovač na zalévání kytek. Špínu to namočí a hadrem to potom jde dolu. A vyleštěno je za chviličku...
šlo o to, že bylo první den letos fakt hezky a než se sr*t s mytím, rychle jsem to na to naházel a jel se PROJET bez ohledu na špínu na máše, páč mášu mám na ježdění a ne na leštění
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
milan enduroskola napsal:
nic ve zlým, ale to trčící železo pod motorem mi nepřijde zrovna moc do offroad.....
to nikdo nevyvrací, zase se to za to bude kdyžtak dobře tahat z pangejtu
ono to vypadá provokativně, ale je to v cca stejné výšce, jako šusplech, akorát o 2-3cm dopředu, to už má na moje učení off minimální vliv - zase to dobře drží padáky - něco za něco
Upravil VasekPraha dne 01.03.2011 14:04
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
Nevím jak to je dělané u 1100 či 1150, ale na 1200 to má TT jako jednu desku, kterou vytvoří plech přes centrální stojan a vlastní šusplech. Vznikne tak jednolitá plocha a třeba při najetí na kámen či kládu, po tom motorka sklouzne a jede se dál. S tím co tam má Venca to zůstane viset., v tom má Milan fakt pravdu.
Nám se třeba jednou stalo v lese v Německu, když jsme hledali místo na stan, že jsem ve vysoké trávě najel na kládu a díky TT plechu tam nejsem dodneška.
Jinak obecně takové padáky bych si na motorku nedal. Stačí kryty hlav. A co ony nezachrání, to pak už víka budou to nejmenší, ne? "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
jak říkám - jak zůstanu viset za spodní hrazdu, ihned podám hlášení - už se to někomu stalo KVŮLI padákům SW MOTECH?
myslím, že při mé váze je to fakt úplně jedno, musím si tak jako tak dávat bacha, přes co přejíždím - mám bohaté zkušenosti ze čtyřkolky, s tou je pecka někde viset, hlavně ve svahu, v lese, v bočním náklonu...
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.