jacob napsal:
Hicksi, ty nemáš padáky? Mě se podařilo šikovně bez padáků odložit moto na lesní cestě (už jsem stál) a ulomil jsem si závěs chladiče.....ještě jsi se s tím nesetkal? Jinak ten plech od BMW je parádní, když jsem blbnul v Dobřanském tankodromu, kameny bubnovali hodně....bez toho by to odnesly svody.
zatim jeste nemam, porad to odkladam
Asi koupim Akrapovice a padaky zaroven (kvuli hmotnosti)....
Ale je to riziko, ja vim...
No, Akrapa bych rozhodně nekupoval, pokud ti nejde jen o vylepšení zvuku. Podívej se na jejich web, máš tam průběhy, ta koncovka je trochu zhorší. Konzultoval jsem to s kamarádem z DKRACING a potvrdil, že publikované křivky u Akrapovice odpovídají realitě a skutečně pokud nebudeš mít kompletní výfuk i se svody a ideálně nepošteluješ katík, nic se ti nezlepší, spíš naopak. Jo a ještě prý mají s Akrapem v podstatě nej zkušenosti, ale to už jen papouškuju, co jsem slyšel. Jo a ještě prý Akrap, který prodává BMW není vlastní konstrukcí Akrap, jen se u nich vyrábí......zase jen papouškuju.
Řešíš hmotnost až tak, že ti ty peníze stojí za to? Jinak ty padáky od TT nejsou těžké, odhaduju tak 3-4kg....a drží pěkně.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Pokud se týká půjčení, tak my jsme nakupovali v Kaprunu, tam je velké BMW, na den nám půjčili za tuším 100E čerstvě zajeté 1200 a protože já měl zájem o 800 opravdu vážný, tak ta byla zadarmo
Ale možná že i tady v ČR ti půjčí na otestování, co budeš potřebovat. My jsme takhle měli z Vrbovky půjčené KTM na celkem dlouhou dobu (když vidí skutečný zájem, tak jsou většinou prodejci ochotní)
To mě právě taky láká. Nechat auto v garáži a v létě jezdit na motorce. Možná i víc než výpravy přes půl světa.
Ceny jdou v autecu F 800 GS 245 300,- Kč
R 1200 GS 315 800,- Kč vč DPH
Předpokládám holé verze bez ABS, počítače atd.
Takže bych musel jít do jeté 12 nebo nové 800.
V Autecu Ti půjčí klidně obě a stálo to tuším asi tisícovku, takže nemusíš nezbytně na výlet do Rakous. Navíc v okolí mám i dobrej tip kde se projet v lese, v lehčím terénu, takže můžeš vyzkoušet opravdu veškerý možný podmínky. Jinak tam od novýho roku zavedli nový způsob výpočtu ceny. Jsou v eurech a přepočítají Ti to vždycky podle aktuálního kurzu-ČNB střed. Takže za hranice to má smysl opravdu jen za nějakou výhodnou akční nabídkou, nebo tak, případně pro jetinu. Jinak ještě co se týká ježdění po Praze, 12 je sice o trochu šiřší, ale v pomalých rychlostech se mi s ní manévruje líp, nemá tendenci se kácet a nemusíš řešit vhodnej kvalt. Taky není třeba řešit brždění zadkem. Jen je holt širší, což je ale stejně spíš otázka odvahy... Jo a samozřejmě žere o ten litřík víc, ale to zřejmě řešit nebudeš.
Maiali nel Fango!
Je to mezi Třebotovem a Solopyskama. Tuším, že tam najedeš z ulice Pod nemocnicí. Jinak je to odbočka v Třebotově za takovou malou rotundou do kopce a pak pořád vlevo. Na mapě jsou i vidět některý malý cesty-je tam totiž pár chat, ale nebudeš jezdit po žádný kolonii, neboj . Já jel trasu Autec, Ořech, Choteč, Třebotov, Solopysky, Roblín, pak Trněný, nebo Vysoký Újezd, Loděnice a po dálnici do Prahy, trochu provozu na Smíchově a zpátky do Autecu. Řekl bych, že tak zkusíš veškerý možný prostředí, kam se pak běžně dostaneš.
Upravil morabo dne 08.01.2009 11:31
Maiali nel Fango!
těch tras na jih je mraky...a pěkných...my předloni při předváděčce vyzkoušeli na GSA ve dvou i brody na Kocábě......jen se tehdy prodejce nestačil divit, když jsme vraceli motorku po předváděčce dosti zabahněnou...a tehdy se rozhodlo, že pro nás není jiné volby
kdo chce vědět víc o porovnání GS 1200 versus GS 800, nechť si přečte srovnávací test časopisu Motocykl 12/2008...
Je to mezi Třebotovem a Solopyskama. Tuším, že tam najedeš z ulice Pod nemocnicí. Jinak je to odbočka v Třebotově za takovou malou rotundou do kopce a pak pořád vlevo. Na mapě jsou i vidět některý malý cesty-je tam totiž pár chat, ale nebudeš jezdit po žádný kolonii, neboj . Já jel trasu Autec, Ořech, Choteč, Třebotov, Solopysky, Roblín, pak Trněný, nebo Vysoký Újezd, Loděnice a po dálnici do Prahy, trochu provozu na Smíchově a zpátky do Autecu. Řekl bych, že tak zkusíš veškerý možný prostředí, kam se pak běžně dostaneš.
...jinak to není ani tak tip na ježdění jako takový, ale spíš místo kde se poblíž Autecu v lese a po polňačce projet a vyzkoušet půjčenou motorku. Pořádat tam víkendový výlet vážně ne....
Upravil morabo dne 08.01.2009 16:05
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
má smysl opravdu jen za nějakou výhodnou akční nabídkou, nebo tak, případně pro jetinu. Jinak ještě co se týká ježdění po Praze, 12 je sice o trochu šiřší, ale v pomalých rychlostech se mi s ní manévruje líp, nemá tendenci se kácet a nemusíš řešit vhodnej kvalt. Taky není třeba řešit brždění zadkem. Jen je holt širší, což je ale stejně spíš otázka odvahy... Jo a samozřejmě žere o ten litřík víc, ale to zřejmě řešit nebudeš.
asi se slusi poznamenat, ze porad se jedna o poznatky z jedny jizdy...
Takze shrnuto podtrzeno.. dvanacka je NEJSPIS pratelstejsi v zacatcich.
Male rypnuti: v jedne z recenzi osmikila (kde ho chvalili) jezdec poznamenal, ze na rozdil od dvanactky jede konecne na motorce kterou nezvladne kazda babicka
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mno... tak to bych zrovna nerekl, ze je na tom 800 hure ... tocivy moment ma od 2500 do 7000 furt stejny.... V sedmdesati je uplne jedno, jestli tam mam trojku nebo petku - zatah to ma stejny, spotrebu skoro stejnou, jen to jinak zni
Mno... tak to bych zrovna nerekl, ze je na tom 800 hure ... tocivy moment ma od 2500 do 7000 furt stejny.... V sedmdesati je uplne jedno, jestli tam mam trojku nebo petku - zatah to ma stejny, spotrebu skoro stejnou, jen to jinak zni
Právě to jsem měl na mysli. Krouťáku má 800 dost, jen ty kvalty jsou nasypaný hned za sebou a jsou poměrně krátký, takže když často měníš tempo a zastavuješ, nebo ještě hůř, téměř zastavuješ, máš pocit že se uřadíš. A řadit musíš, pokud chceš jet v klidu. Prostě sportovnější naladění, není proto horší, někdy je to plus, jen se s tím alepoň mně hůř žije v provozu a hlavně ve městě.
Maiali nel Fango!
Hicks napsal:
Male rypnuti: v jedne z recenzi osmikila (kde ho chvalili) jezdec poznamenal, ze na rozdil od dvanactky jede konecne na motorce kterou nezvladne kazda babicka
To souhlasím a i když se nepokládám za žádnýho extra fáru, neměl jsem pocit, že ji nemůžu zvládnout. Jen je to bez debat o dost víc práce, za kterou sice následuje odměna, ale unaví to. Líbila se mi moc a byl bych si ji i koupil, kdybych se pak nesvezl na 12ce.... Takhle jsem šel radši do 650GXC a šetřím....
Maiali nel Fango!
No, když tak vzpomínám na dobu dávno minulou, když ještě bylo hezky (kurňa, ta zima leze na mozek), to řazení a motor, který neustále prosil o vytočení, mě nikdy nedovolili nic, než dynamickou jízdu. Když jsem prodával Suzuki M800, sliboval jsem si, jak budu jezdit kochačky, že o tu pohodičku nechci přijít
Na delších přesunech jsem řadil na okreskách ob rychlost...výhodou ale bylo, že 800 bylo uplně jedno, jestli má 4tis, nebo 7tis, papala pořád stejně málo a jela vždy dostatečně. A navíc nemám pocit, že by vibrovala, nebo ty otáčky byly jinak nepohodlný. motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
morabo napsal:
To souhlasím a i když se nepokládám za žádnýho extra fáru, neměl jsem pocit, že ji nemůžu zvládnout. Jen je to bez debat o dost víc práce, za kterou sice následuje odměna, ale unaví to. Líbila se mi moc a byl bych si ji i koupil, kdybych se pak nesvezl na 12ce.... Takhle jsem šel radši do 650GXC a šetřím....
no jo.. ja tolik na prvni dojem nedam
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
No, když tak vzpomínám na dobu dávno minulou, když ještě bylo hezky (kurňa, ta zima leze na mozek), to řazení a motor, který neustále prosil o vytočení, mě nikdy nedovolili nic, než dynamickou jízdu. Když jsem prodával Suzuki M800, sliboval jsem si, jak budu jezdit kochačky, že o tu pohodičku nechci přijít
Na delších přesunech jsem řadil na okreskách ob rychlost...výhodou ale bylo, že 800 bylo uplně jedno, jestli má 4tis, nebo 7tis, papala pořád stejně málo a jela vždy dostatečně. A navíc nemám pocit, že by vibrovala, nebo ty otáčky byly jinak nepohodlný.
hele mne osmikilo zere asi nejvic co jsem tak vysledoval siroko daleko a muzu te uklidnit -- pri 7k otacek uz to zere dost.
Obcas na dalnici mi to ukazuje spotrebu 12 litru
Ale i s osmikilem se da jezdit mirne... naopak je to dost prijemny. Ja to stridam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mardlo ak maš dost financii tak si kup 1200.Pozri sa ak nebudeš snou spokojni, to ale velmi pochibujem tak ju predaš a kupiš 800 a ešťe ťi zostanu penize na vybavinie 800.Ak si kupiš 800 a budeš ju chcet predat tak ju daš pod cenu a budeš zas šetrit na 1200 a nebudeš mat zas poradnu motorku.Spočitaj si na každej moto plusi aj minusi.Ti budeš na nej jazdit.Jak som minule napisal nekupuj kočku v mechu.Každemu sa pači niečo iné a každy ma svuj sen.Neunahli sa aj tak sa neda teraz jazdit
...já přešel z 1150 na 800 a po 15000 km to hodnotím jako dobrý tah... uvidíme jaká překvapení mi připraví v dalších letech...
Já osobně bych při rozhodování řešil, na co to budeš používat. Jelikož mám rád offroad, pro mne je 800 dobrá volba. Lehká, ovladatelná, má dostatek výkonu. Řetěz je super, protože je možné jen výměnou pastorku upravit rychlost x krouťák. Já osobně budu motorku lehce zpomalovat, protože je na jedničku až moc rychlá a 200 jezdit nepotřebuju. Zvedat 1150 nikomu nepřeju, zejména v bahně...
1200 nemám pořádně odzkoušenou, myslím že se charakterem k 800 blíží. Je lehčí a výkonnější než 1150, krouťák má taky posazený o kousek výš, takže babo raď...
Je jasné že z hlediska ukojení mužského ega je 1200 jasná volba. Chlapi maj prostě rádi "velké" motorky a z předchozích příspěvků je přesně vidět, že malé motorky považují prostě za "malé" motorky pro holky... Takže ještě závisí, do které kategorie chceš patřit
jarax napsal:
Je jasné že z hlediska ukojení mužského ega je 1200 jasná volba. Chlapi maj prostě rádi "velké" motorky a z předchozích příspěvků je přesně vidět, že malé motorky považují prostě za "malé" motorky pro holky... Takže ještě závisí, do které kategorie chceš patřit
jestli do tech, kterym narusuje ego jezdeni na minneznejvetsimotorce, nebo mezi ty co maji dostatecne vysoke sebevedomi i bez trilitrovyho auta a vic nez litrovy motorky
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jarax napsal:
Je jasné že z hlediska ukojení mužského ega je 1200 jasná volba. Chlapi maj prostě rádi "velké" motorky a z předchozích příspěvků je přesně vidět, že malé motorky považují prostě za "malé" motorky pro holky... Takže ještě závisí, do které kategorie chceš patřit
jestli do tech, kterym narusuje ego jezdeni na minneznejvetsimotorce, nebo mezi ty co maji dostatecne vysoke sebevedomi i bez trilitrovyho auta a vic nez litrovy motorky
Smamozřejmě že mám rád velký a silný auta, ale právě u toho Gs mě to láká spíš k té menší. Ale jinak super diskuze. Aspoň se tu něco děje. Já za poslední 2 týdny přečetl tohle forum snad uplně celý. Nemůž se dočkat jara až začnu jezdit.
Měl jsem možnost vyzkoušet obě, 12GS mám a 800 jsem si půjčil z AuTecu.
Je to asi jako jezdit autem, a na chvíli si půjčit motokáru. Malé, svižné, vyřádíš se s tím, ale pak se vrátíš k autu. Kdybych si kupoval druhou motorku na krátké výlety do terénu, určitě by to byla 800GS.