jen to přední světlo je jakési divné....
Upravil Pivos dne 16.04.2008 14:42
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Třeba maj v tom vejfuku skovanou nádrž chachacha. Voni jí totiž rádi dávaj někam úplně jinam.
Upravil Robert dne 17.04.2008 09:48
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
No myslím, že ideální pro mojí slečnu zřejmfě to nebude moc vysoký, tak až se vyklube mimínek, postavím dům a zasadím strom tak ji pořídím nějaký BMW
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Teda mě se to vůbec, ale vůbec nelíbí. Připadá mi to, jako když se BMW snaží zaplňovat všechny mezery na trhu a být přitom za každou cenu originální. Měli by se držet toho, co uměj dobře - boxerů...
No, ja u něj nekonec skončil... Motám se i dost po Praze kvůli práci a tohle je fakt jak kolo. Uvažoval jsem i o F800, ale nedá se s ní jezdit v klidu, leda tam mít v 50 šestku a i tak žádná pohoda(co teprve ten agresivní plyn, ve stoje se to fakt nedá). Úžasná sportovní motorka, ale potřebuje honit. Ale tohle XCountry mne docela dostalo. Je to taková půlka (no dobře +-) velkého GS, výkon, objem, cena... Ale má hezký krouťák a překvapivě podobně relaxovaný charakter. Design není pro každýho, pravda i já dal blatník nahoru aby vypadala jak bavorák (teď je to trochu jak HP2-mimochodem světlo je to samý ). Navíc jezdí asi na vzduch, jinak si to neumim vysvětlit. Tedy přes počáteční despekt to byla láska na první svezení a vážně nelituju. Jo ale vzal jsem model 2008, ještě je mají. Je černý, vyšší ale hlavně je to poctivý Italorakušák. Na 09 co tu je na obrázku je bohužel hromada úspor, horší materiály, čili je pár kilo těžší a hlavně se dělá komplet v Číně......
morabo napsal:
No, ja u něj nekonec skončil... Motám se i dost po Praze kvůli práci a tohle je fakt jak kolo. Uvažoval jsem i o F800, ale nedá se s ní jezdit v klidu, leda tam mít v 50 šestku a i tak žádná pohoda(co teprve ten agresivní plyn, ve stoje se to fakt nedá). Úžasná sportovní motorka, ale potřebuje honit. Ale tohle XCountry mne docela dostalo. Je to taková půlka (no dobře +-) velkého GS, výkon, objem, cena... Ale má hezký krouťák a překvapivě podobně relaxovaný charakter. Design není pro každýho, pravda i já dal blatník nahoru aby vypadala jak bavorák (teď je to trochu jak HP2-mimochodem světlo je to samý ). Navíc jezdí asi na vzduch, jinak si to neumim vysvětlit. Tedy přes počáteční despekt to byla láska na první svezení a vážně nelituju. Jo ale vzal jsem model 2008, ještě je mají. Je černý, vyšší ale hlavně je to poctivý Italorakušák. Na 09 co tu je na obrázku je bohužel hromada úspor, horší materiály, čili je pár kilo těžší a hlavně se dělá komplet v Číně......
ono to na fotkach vypada imho hur nez ve skutecnosti...
Navic to jede fakt pekne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
tuhle jsem poprvé po roce potkal na mém Xcountry potkal jiné Xcountry, i když to moje už vypadá drobet jinak než originál... Jinak majitel toho původnějšího kousku je tu shodou okolností taky s námi na fóru. Takže zdravím roubase a doufám, že mi zveřejnění promine ;-)
morabo přiložený následující obrázek:
[97.68Kb]
Upravil morabo dne 21.08.2009 21:15
Maiali nel Fango!
Je mi jasný, že tohle vlákno udržuju trochu uměle sám, ale to mi nezabrání, abych se nesvěřil se svým posledním "objevem". V evropě je tenhle můj stroj docela exot, co tepve u nás, ale ve státech a třeba Jižní Africe, je to dost populární a hodně propíraná záležitost, viz např. rozsáhlost a množství témat na advrider.com. Takže, ať to tu trochu žije, přidávám pár zajímavých fotek.
morabo přiložený následující obrázek: