Dnes mě překvapil asfaltový úsek s hlubokým sněhem a pak dvacetimetrové ledové plotny,u Králického Sněžníku.Gumy nic moc,Tourance před výměnou.Jelikož jsem offroad absolutní začátečník,moto nemá zatím padací rámy,jel jsem to jak pokakaný,s nohama na zemi a minimální rychlostí.V garáži už mám připraveny TKC 80 a v TT padací rámy,endurostupačky atd,no a hlavně nějaké ty endúro kurzy.Řeší se na nich technika jízdy na ledu a sněhu?Jak to dávate na velkých geesách?
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Tak na ledu tě nezachráně ani drapáky, tam platěj jedině hřeby...
Jinak pro "pobavení" jak dáváme led my a to na motorkách o poloviční váze GSa, rychlost téměř žádná...2:25s
Pěkné video,to je točeno pomocí GoPro?
K takovémuhle offroadu se snad ani s GS nechci přiblížit.Možná to časem zvládnu s poloviční rychlostí.Na jaké motorce to jedeš?
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
to Nori: Led je vždycky nepříjemnost, obzvlášť když to nečekáš. A na tom videu je to všechno "onroad" sice lesní s blátem a brodama, ale po rovině. Věřím, že s obutou motorkou a trochou cviku by to nebyl problém i pro velké GS...
Kdysi mě potkal sníh když jsem jel z Albánie do Bosny a pak jeden den Bosnou do Chorvatska. Celkem asi 400km většinou v serpentýnách na sněhu na hladkých Michelinech T66X. Tam jsem si uvědomil, že ABS má smysl.
Na dlouhejch rovinkách 100km/h, na krátkejch a v zatáčkách jak posranej, občas rozhoz stopy+rychle nohy na zem - absolvováno bez pádu, jen jsem si asi 10x málem vykloubil prdel nebo kyčel, když jsme rovnal předjíždějící zadní, nebo podklouzávající přední kolo se zapíchnutejma nohama do sněhu.
Takhle to vypadalo, když jsem teprve najížděl do hor....pak mi došel film ve foťáku.
Hrabe_X přiložený následující obrázek:
[161.37Kb]
Upravil Hrabe_X dne 05.04.2012 08:14
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Na ledu to jde bez hrebu fakt jen krokem. Na snehu je to lepsi. V offu relativne "v pohode" a na tvrdym, silnicnim podkladu je to horsi, ale jde to taky (vyhodou je lehci a min vykona motorka). Chce to kazdopadne cit a soudnost.
Jinak co se tyka terenu na tom Jardovym videu, tak to se na GS da perfektne. Samo, ze na lehci to jde snaz, ale zadny GS neprujezdny misto tam nevypada.
Maiali nel Fango!
[quote]JardaFGS napsal:
Tak na ledu tě nezachráně ani drapáky, tam platěj jedině hřeby...
Jinak pro "pobavení" jak dáváme led my a to na motorkách o poloviční váze GSa, rychlost téměř žádná...2:25s
na ty brody a ten terén je lehké škoda.... :-D
TAKE IT EASY
morabo napsal:
Na ledu to jde bez hrebu fakt jen krokem. Na snehu je to lepsi. V offu relativne "v pohode" a na tvrdym, silnicnim podkladu je to horsi, ale jde to taky (vyhodou je lehci a min vykona motorka). Chce to kazdopadne cit a soudnost.
Jinak co se tyka terenu na tom Jardovym videu, tak to se na GS da perfektne. Samo, ze na lehci to jde snaz, ale zadny GS neprujezdny misto tam nevypada.
ono to bylo spis tak, ze v tech horsich mistech jsem nemel cas na filmovani...
Hodne schopnyho kluka s afrikou jsme tam nekolikrat tahali ve vice lidech a to ani nejel celou trasu...
jardajerman@seznam.cz
Dnes v podvečer jsem natáčel jízdu s GoPro s allroadem...těšil jsem se na perfektní záběry jako malý Jarda,akorát jsem hrozná vagína.Omylem jsem přepnul kameru rukavicí do režimu fotografie...
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.