asi nejsem jediny kdo ma tyto problemy s s STK a dop.inspektoratem.pri přihlašovani dovezeneho motocyklu ze zahrniči .nemam k motocyklu bmw r1150 gsa zakladni technicke parametry.a technik na stk to nema v počitacii bez toho to pry nikdo neudela .prosim poradte jsem z okoli strakonic dekuji.
Jo, ty jsi mi volal. Opravdu je divný, že ti to v Horaždovicích neuělali, ja tam s gs na tk jezdim a i sem to tam přihlašoval
hlavně, že je pivo ftlamě
johnnyBMW napsal:
asi nejsem jediny kdo ma tyto problemy s s STK a dop.inspektoratem.pri přihlašovani dovezeneho motocyklu ze zahrniči .nemam k motocyklu bmw r1150 gsa zakladni technicke parametry.a technik na stk to nema v počitacii bez toho to pry nikdo neudela .prosim poradte jsem z okoli strakonic dekuji.
..co je za problém s dovozovkou,když máš origo techničák s odhláškou ze země původu?Bežný postup nemá zádrhel při těchto náležitostech..Dělám dovozovky u aut a jede to jak po másle.
V Přerově měli GSo v počítači... (mám to koupené z touratechu na Slovensku, takže dovoz) - jinak budeš potřebovat certifikát... Vím, že je jednodušší ho získat z Vídně než z Autecu :-)
Taky by jsi mohl poprosit Boba z Cestovniendura.cz o pomoc, ten přihlašuje dovozovky furt :-)
na stk chtej po me nejaky ZTP (zakladni technicke parametry)ze to nemaj v počitači .musi to mit original razitkem od bmw ,aby to pry mohli doložit . a to sami pry budou po me chtit i na dodravnim inspektoratu.moto je s italie a italove do vel.tech. nic nepišou je tam vin kod a č.globalky.mam origo italsky tech. odhlašky a smlouvu.
nevim na ktere bmw případne kon.osobu se u nas obratit .poradte dik.
Musí sedět struktura VIn a když je jiná tak musí motorka na výpis. Může se lišit i 1kw v jiných ot.min (dělá se to v cizině - snížíš jmenovitý otáčky a tím pádem máš nižší výkon) Ale motorka je uplně normální. Jen to je ve VINu poznat a bohužel ji už neztotožníš. Ale jde na výpis a tam ti chybějící udaje dodají. Samosebou za bakšiš. Ty peníze jdou Dekře. Nezůstanou ani na STK (tam je jen vyberou a posílají dál - to jen pro úplnost). Jinak není nikde napsaný že dvě totožný motorky s VUN číslem hned po sobě s naprosto shodnou výbavou i barvou se budou řešit stejným způsobem. A taky hrozně moc záleží na úřednikovi. Ten si může vymýšlet věci, že se vám o nich ani nesní. To co na jednom DI vezmou a stačí jim to, tak na druhým (kousek od sebe. Třeba tady u nás - vlastní zkušenosti) považují za naprosto nedostačující. No ale to že technik nějaké věci nemá v počitači pro přihlášení motorky, to je pravda. Ale je to fakt kus od kusu. A taky záleží odkud se motorka přiveze. Třeba rakouskej techničák obsahuje mraky informací. Asi jako český, ten jich má taky hodně. Třeba dánský... tam není snad ani barva napsaná. No a pak jsou chvílema problémy. A rozhodně si ty problémy nevymýšlí technici na STK, ale vláda. Tavymýšlí stupidní zákony a my se jima pak bohužel musíme řídit.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Cycli> uprimne, to jak moc se dany urednik musi narizenimi, zakony a predpisy ridit zalezi hlavne na onom urednikovi. Jinak si nedovedu vysvetlit, za co si borci na Bohdalci kupujou svoje karky... BTW, ja mam taky kontakt, kterej ma kontakt... A za litr navic se dejou veci, o kterych nechci nic vedet. Absolvoval jsem martyrijum s STK a dovozem nebo necim podobnym asi 3x a uz vickrat ne. To radeji zavolam, predam dokumenty a penize a cekam. Jsem si naprosto jistej, ze minimalne nekteri delaji pakarnu naschval a cekaji na neco do kapsy.
To Johny bmw:nebud smutnej je to přesně jak píše Slávek xxx jde vidět,že má pražskou školu a zde se mota přihlašují do 3 dnu, tk do druhého dne,žádné dokumenty z bmw a jiné coc blbosti to si pouze vymejšljí na vesnicích úředníci aby z Vás ,co si myslí si,že vše jde rovně a ve frontě tak holt musí vyplnovat nesmyslný potvrzení lítat na homologace a ze zákona čekat na přihlášení 30 dnů.Pro přihlášení bez jakéhokoliv problému potřebuješ mluvím o DE,velkej tp,malej s potvrzenou odhláškou(stillgelegt,abgemeldet apod),dovozovou tk,evidenčku kontrolují vin,kod motoru rozměr ráfků atd,kupní smlouvu.To dáš do obálky a na magistrát odbor dopravy a potom mě věř je to a jenom pouze na tom daném úředníkovi jak se k tomu postaví.Někde je to bez problému do 3 dnů někde opravdu dusí 30 dnů.Jeden příklad za všechny prodával jsem do jedné vesnice u MB varadero paní na magistrátě řekla 30 dnů a nebavila se víc majitel přišel smutnej domů povídá to manželce no a manželka zjistla,že na magistrátě dělá Maruna se kterou chodila na gympl,zavolala Maruně no a značky byly ten den odpoledne.Tož takhle to asi funguje v tom našem státě prodejném.Hodně pevných nervů s úředníkama přeje Bob.
To Johny bmw:myslím,že úředník chce po tobě coc dokument je to takový rodný list moto helmuti ho dávají automaticky,ale není pro přihlášení nutný!.Vím,že s italama jsou problémy proto žádné gs v It nekupuju.
Pokud budeš mít nadále s tk problém popř s přihlášením napiš mě do osobních zpráv a nějak to spolu poladíme aby jsi měl brzo spz.
Jo a ještě mě napadlo u Vás dole na jihu tam lifruje motorky pod tlakem Míramoto Míra Vlček zkus ho požádat neznám ho,takže nevím jestli ti pomůže když sis nekoupil moto u něj,ale za zeptání... držím palce.
Potvrzuju.
Je to presne o pristupu kazdeho technika. Nekde muze byt nejaka drobnost jinak a uz je problem. Jeden technik te s tim pozene na Dekru nebo pro vypis k vyhradnimu dovozci znacky a jiny ten udaj proste prejde nebo vezme ze "stejne" motorky, jen jineho VINu.
Jinak co mam zkusenosti, tak pokud jsou vsechny doklady pokope tak nikde netrva vyrizeni znacky dyl jak 7-10 dni. Jsou urady, kdy to delaji do 3 dnu bezne. Ale je fakt, ze urednici jsou banda nedobra, obzvlast ti, co sedi na svem teplem mistecku uz od dob klementa gottwalda...
T-Diesel-asi jsi nepochopil,že problém je v úředníkovi a ne v technikovi,který jenom připravuje podklady pro úředníka.Přečti si pozorně celý příspěvek
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Nazdárek pánové, rád bych také přispěl trochou do tohoto rozhovoru. Máte pravdu o tom, že je to hlavně o lidech a o tom jak dělají svou práci.
Schvalování technické způsobilosti jednotlivě dovezených vozidel není úplně jednoduchá a snadná záležitost. Je pravda že nám jako majiteli nového mazlíčka až tolika nezáleží na tom co je napsáno v TP(ORV) ale na tom kdy budeme mít SPZ(RZ) a budeme moct vyrazit s klidným svědomím na cestu.
Na straně druhé jsou tu ti technici na STK a úředníci na odborách dopravy kteří se snaží, aby ty naše doklady k něčemu vypadaly. To že v českém ORV je 20 zbytečných údajů je věc naší vlády. No a protože v cizích ORV z jiných států unie je těch udajů minimum musí to ten úředník někde splašit, aby to do toho našeho ORV nacpal(schválil). Tohle už je právě zase na tom technikovy z STK který prohlídne štítky a cizí ORV popřípadě manuál k moto.
V nejlepším případě podle těchto údajů může vozidlo ztotožnit podle českého ZTP ve kterým se nachází zbytek potřebných údajů pro schválení.
Když se mu to nepodaří ztotožnit ty údaje nemůže(neměl by) použít a musí je buď stáhnout z Dekry nebo vás pro ně poslat na zastoupení.
Snaži jsem se jen ve skratce říct že to fakt není jednoduchý. A je to hodně na spolupráci STK a Úřadu.
Jo a k těm lhůtám. Ve větších městech je těch úředníků třeba 10 a dělají pouze schvalování proto to na praze trva jen 3 dny. Na těch menších městech nedělají pouze tuhle práci ale třeba i komisaře a mají na to pouze 2 dny v týdnu.
Kdyby jste měli jaké koliv potíže se schvalováním, klidně mi napište rád vám pomůžu.
Čauves
Díky.
Já právě jeden z těch techniků(úředníků) který do toho dělá ještě zkušebního komisaře. Dělám to "pouze" pár let. Dřív jsem vozil auta, proto tak trochu vidím z obou stran.
Japanese GAME OVER
Tady se objevil článek, jak nelze přihlásit nové vozidlo na "papíry". Je to sice něco trošku jiného, ale je nový, funkční a přesto nelze. I na školení nám přesně o těhlech Mitsubishi říkali.http://www.novink...lasit.htmlBMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
A je tam i důkaz, že i němci dokážou prasečiny. Tak bacha na takový věci kdybyste chtěli něco takovýho dovézt z DE.
Upravil Cycli dne 30.05.2008 19:01
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Tak trochu pro oživení,dnes jsem byl na stk s 1150.Prošel jsem bez problémů.Jen jsem zaregistroval, jak jsou technici čím dál tím víc důslednější.Kontrola homologace na všech krytkách blikáčů,přední a zadní světlo,tlumič výfuku,plexi.Datum na obvazech z lékárny.Zkouška tlumičů(sedl si a pohoupal a pronesl:"sakra vy ten předek máte ale tvrdej",tak jsem mu to vysvětlil,že se to nechová jako klasická vidle).Jinak dál klasika,seřízení světel na regloskopu, klakson,všechno rozsvítit,vzorek gum,VIN.V dubnu jsem tam byl s autem a měřil tlak v pneu.Tož tak.
EDIT:ještě jsem si vzpomněl.Kontrola rozměru pneu podle TP včetně rychlostního indexu.
Upravil houska dne 21.08.2012 22:07
Když houska, tak se salámem, když salám, tak turistický!
houska napsal:
Tak trochu pro oživení,dnes jsem byl na stk s 1150.Prošel jsem bez problémů.Jen jsem zaregistroval, jak jsou technici čím dál tím víc důslednější.Kontrola homologace na všech krytkách blikáčů,přední a zadní světlo,tlumič výfuku,plexi.Datum na obvazech z lékárny.Zkouška tlumičů(sedl si a pohoupal a pronesl:"sakra vy ten předek máte ale tvrdej",tak jsem mu to vysvětlil,že se to nechová jako klasická vidle).Jinak dál klasika,seřízení světel na regloskopu, klakson,všechno rozsvítit,vzorek gum,VIN.V dubnu jsem tam byl s autem a měřil tlak v pneu.Tož tak.
Ty jo, já bych nikoho na to sednout nenechal, to bych se sebral a jel jinam. U mě kontrolujou jen jestli to svítí, bliká, vinko a sem tam gumy, ale aby koukal jestli mají blikny Ečko nebo ne, tak to jsem nezažil ani v autě...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS