V v poslednich cca 14 dnech se mi dvakrat stalo, ze pri pokusu o nastartovani jedenactky tocil sarter, vse se tvarilo jak ma, ale motor chytil asi az na desaty pokus. Nasledne si kolega vsimnul (me to bohuzel netrklo), ze se po otoceni klicku a rozsviceni kontrolek nenatahlo benzinove cerpadlo. Takze zavada se zda byt jasna. Ale, nevim, zdali to nemuze byt neco jineho, napr. rele cerpadla. Takze jsem pro jistotu rele objednal, ale pred tim jsem prohodil rele cerpadla s rele klaksonu, ktrera jsou stejna. Vcera se mi bohuzel stalo to, ze moto dvakrat (po cca 20 km) za jizdy chciplo. Kontrolky rozsvicene, ale motor zhasl. Stacilo za jizdy vyradit rychlost a motor na cvaknuti starteru opet chytil a jelo se dal.
Napada nekoho neco? Me tedy bud to rele a nebo samotne cerpadlo. Vzhledem k tomu, ze rele jsem prohodil, tak bych to videl spise na to cerpadlo. Jak by se dalo vyzkouset? Moto ma najeto cca 100.000 km, tedy muze byt za zenitem. Jak se muze projevovat odchazejici cerpadlo? Nevim ani, jak je na tom palivovy filtr. Ten asi vymenim taky. Co by pripadne cerpadlo stalo? Diky za kazdou vecnou radu.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Až budeš měnit ten filtr kouknul bych na kontakty taky v nádrži u čerpadla. A ted kouknout taky na svorkovnici vedle nádrže jestli tam něco není špatně
Relé jsi prohodil,ale opravdu sepne?
Pokud ano,je napětí baterie na konektoru k čerpadlu?
Zkus přivést napětí na konektor co vede k čerpadlu + zeleno bílý a - hnědý .
jt přiložený následující obrázek:
Svorkovnici jsem projel, precvakal jsem ted vsechny rychlospojky, co jsem kde nasel tak uvidime. Mimochodem. Jake pouzivate rychlospojky. Na rele bocaku jsem uzival tyto. Nebo pouzivate neco jineho?
spea - ToM přiložený následující obrázek:
Jsem pres elektriku uplna guma,ale myslim si,ze jsi udelal nejakou chybu,kdyz jsi delal to startovani na bocaku.Kdyz ti to po chcipnuti za jizdy pri zarazeni neutralu opet chytne,tak by to podle mne melo mit souvislost.Na bocaku to taky bezi na neutral a pri zarazeni to chcipne.Podle mne je tam nejakej spatnej kontakt pri jizde to dostane jakoby info o vyklopenem stojanu a chcipne to.
Je fakt,ze to nevysvetluje to,jak to ze to na tom bocaku toci a nechyta.
vevis napsal:
Jsem pres elektriku uplna guma,ale myslim si,ze jsi udelal nejakou chybu,kdyz jsi delal to startovani na bocaku.Kdyz ti to po chcipnuti za jizdy pri zarazeni neutralu opet chytne,tak by to podle mne melo mit souvislost.Na bocaku to taky bezi na neutral a pri zarazeni to chcipne.Podle mne je tam nejakej spatnej kontakt pri jizde to dostane jakoby info o vyklopenem stojanu a chcipne to.
Je fakt,ze to nevysvetluje to,jak to ze to na tom bocaku toci a nechyta.
Jasan, kdyz jsem ted prejel vsecny ty rychlospojky co mam na rele bocaku, tak se uz zavada neprojevila. Budu doufat, ze tam byl nekde spatne nacvaknut vodic a projevilo se to az ted, casem. To rele tam mam neco pres dva mesice a doposud to nic nedelalo.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
Milda napsal:
Rychlospojka maximálně na dojetí, ale na trvalé zapojení kabelů velmi špatné. Je to zdroj budoucích závad. Vše precizně zapájet a zaizolovat.
Jj, mas pravdu. Jakmile bude vic casu, tak to vse prepajim.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu