Ještě jedna věc ohledně měření paliva mě teď v sobotu napadla - nemám to sice úplně detailně vypozorované, ale mám pocit, že mi ukazatel paliva trochu blbne obvykle ve velkém teple.
Naposledy teď v sobotu - teploměr mi za plexi ukazoval i 42°. Kecá sice cca o 5°, ale těch 35-37 mohlo být. Pokud je takhle moc teplo, je benzín sám o sobě dost teplý a navíc ještě sálá teplo od silnice, nádrž je zespodu ohřívána od motoru a zepředu na ní ještě fouká teplý vzduch od chladiče oleje, takže výsledná teplota benzinu je poměrně vysoká = benzin má menší hustotu = plovák je více potopený = palivoměr ukazuje blbě...
Jeli jsme v sobotu kadla - kadla, ale palivoměr ukazoval půlku nádrže už po cca 150 km (při takovémto tempu obvykle až po 200 km). Když jsem zastavili, pojedli a motorka mezitím vychladla, tak palivoměr zase ukazoval "plnou".
Při následném tankování vyšla spotřeba 5,11, což odpovídá našemu výletnímu tempu, takže ukazatel paliva ukazoval evidentně blbě... Třeba to bylo tím teplem
EDIT: Jé, já to napsal jinam... - patří to do toho vlákna, co dával 3X - prosím o přesunutí
Upravil buboGS dne 19.06.2012 23:01
BMW GS = stroj na radost