Rádi by jsme věděli,co předchozí majitel s motorkou dělal,protože rez je fakt snad uplně všude.Má z vás nčkdo ponětí,kde se stala chyba?!moto je rok 06 a má najeto 15000km a je v záruce-je možné něco takového reklamovat?
Paja přiložený následující obrázek:
Videl bych to tak, ze majitel jezdil predevsim offroad a utapel ji v bahne.
Coz samozrejme neni to nejhorsi, nejhorsi je ji po kazdy takovy potapeci vyjizdce poradne umyt.
Mam najeto 16000km a to, co vidim na fotce se mi blejska jak zrcadlo. Taky se o to ale staram a obcas prelestim silichromem - dokud neni pozde.
V reklamaci bych ani nedoufal.
Já nemyslím jezdit v zimě stále, stačí jedna vyjížďka když si myslíš že je sucho. Přijde úsek kde bude mokro a sůl se ti dostane úplně všude. Přijedeš domů moto je celkem čisté a mě nenapadne, že se tohle může stát. Po pár letech to vypadá přesně takhle.
Baltazar napsal:
Mám to taky rezatý no a ?až to upadne tak to vyměním ale občas to chce vyčistit
To samozrejme jo, je to preci na jezdeni a ne na lesteni.
Jen ze na 15000km je tohle docela extrem. Srouby prorezly tak, ze pujdou povolit mozna jen flexou..
Tohle není žádná trága. K tomu stačí opravdu jedna zimní vyjížďka a následné měsíční uložení v uzavřené garáži. Ta objímka nemá žádnou pořádnou povrchovou úpravu,takže je to hned. Nelámal bych si s tím hlavu. Ono to jen tak neupadne. A až to bude potřeba rozdělat, tak se to odřízne a dá nový. U auta je to běžný a taky to nikdo neřeší. Akorát to není tak vidět.
Ona je to spíš věc přístupu k tý motorce.Jestli ten člověk před tebou na nějaký očisty a konzervace fuckoval a jenom jezdil,tak to vypadá takhle.Osobně nejsem hrdina typu-motorka má sloužit mě,nebo- jednou za rok z ní to bahno smeju,takže by mě to docela mrzelo..Moje hajtřička má 6 let a je relativně opečovávaná(neležím pod tím každý den)-výsledek zde.
Topol přiložený následující obrázek:
Paja: U mě to vypadá dost podobně a to se jsem považovaný za toho "kdo má motorky příliš často umyté".
Topol: něco takového jsem viděl poprvé a naposledy při přebírání motorky v prodejně v roce 2003.
Motorka je na ježdění! Mírná vrstva oxidovaného kovu ochrání před nepříznivými vlivy počasí apod
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Paja: U mě to vypadá dost podobně a to se jsem považovaný za toho "kdo má motorky příliš často umyté".
Topol: něco takového jsem viděl poprvé a naposledy při přebírání motorky v prodejně v roce 2003.
Motorka je na ježdění! Mírná vrstva oxidovaného kovu ochrání před nepříznivými vlivy počasí apod
Jasný je to,že motorka má jezdit a je to asi taky o přístupu,někdo jezdí, někdo leští a my leštíme i jezdíme,takže nás to dost zamrzelo,když jsme to viděli a hlavně ti hned prolítne hlavou co s ní asi ten německej borec dělal!A taky,když už za to má dát člověk"upřímě řečeno"nemalé peníze,tak se k motorce taky jinak chová!Nic na plat,prostě na ní ten člověk kašlal a jen jezdil.Snad to dáme nějak do pucu
Taky jezdim i lestim. Vazim si motorky, nebyla zrovna levna a nepovazuju ji jen za spotrebni zbozi. Ale vyuziti je samozrejme na prvnim miste. Takze lestic jsem opravdu jen obcasnej.
To, co sem hodil Topol mi pripomina moji motorku, kdyz mi ji Bob v prosinci privezl pred barak. Mela najeto 7600km, ted ma pres 16000km a mam pocit, ze do stejnyho stavu uz ji snad ani nejde vratit.
Pajo ja si myslim, ze kdyz si k tomu na jedno odpoledne sednes s hadrem a silichromem, vetsiny se zbavis.
Kamos koupil v podobnym "stavu" V-stroma, zajel s nim do prace, pustil na nechoulostivy mista (motor, svody apod) profi wapku s poradnym tlakem a ohrevem a motorka je skoro jako nova.
no ja kdyz jsem si milacka privezl z Nemecka mel taky cca 8000 nikdo neveril ze neni novy, ale i kdyz se ted snazim jakkoli, tak tomu stavu se ani nepriblizim. Na vapku moc nejezdim, nemyslim si ze je to to nejlepsi pro motorku. Poradte neco cim jednoduse vycistit motor, hlavne mezi zebry a tak, nejakou chemii, kterou bych to postrikal a pak jen hadici oplachl a byla jak nova....
Paja napsal:
Jasný je to,že motorka má jezdit a je to asi taky o přístupu,někdo jezdí, někdo leští a my leštíme i jezdíme,takže nás to dost zamrzelo,když jsme to viděli a hlavně ti hned prolítne hlavou co s ní asi ten německej borec dělal!A taky,když už za to má dát člověk"upřímě řečeno"nemalé peníze,tak se k motorce taky jinak chová!Nic na plat,prostě na ní ten člověk kašlal a jen jezdil.Snad to dáme nějak do pucu
..přesně ti rozumím.To co se stalo tobě s předchozím majitelem je na pitchu.Vždycky jsem se snažil koupit voňavý netknutý kusy,protože pak při svým přístupu vím,že stavím na nedojebaným základu a bude to tak vypadat i nadále.Jenže když už je to načatý,tak cesta zpátky je buď velká pakárna,nebo to prostě nejde.Sralo by mne to taky i když někdo je takovýho ražení,že tohle vůbec neřeší...ale jak říkám,všichni se jednou potkáme v motoinzerci a tam je veselo jen někomu.. nebo ...ale v pohodě,mákni na tom a uvidíš,co z toho půjde vyčarovat.
adventure73 napsal:
no ja kdyz jsem si milacka privezl z Nemecka mel taky cca 8000 nikdo neveril ze neni novy, ale i kdyz se ted snazim jakkoli, tak tomu stavu se ani nepriblizim. Na vapku moc nejezdim, nemyslim si ze je to to nejlepsi pro motorku. Poradte neco cim jednoduse vycistit motor, hlavne mezi zebry a tak, nejakou chemii, kterou bych to postrikal a pak jen hadici oplachl a byla jak nova....
..podle mě se bez počátečního nakropení odmašťovací sračkou a pak rozstřílení Wapkou nehneš z místa...pak teprve začíná čištění...jedu wapem opatrně(mám ho v práci) a pak mám přichystanej hned tlakovej vzduch a nikdy žádnej problem.
Ahoj ked uz sme u tej korozii v prednej dolnej casti motora mam obitu farbu od kamienkov*pissed* a blok motora chytil jemnu koroziu*pissed* ,no a ja by som to chcel dat do povodneho stavu ,da sa kupit ta farba sktorou je natrety motor?Treba nico robit stou koroziou pred natretim?