Nazdar chlapi
Mám problém s tím, že do druhýho dne mě odteče olej z nádržky do motoru. po nastartování je to OK. Po vyjížďce se dá změřit, ale pak se zase ztratí.
Nedělalo to někomu taky, nebo coby to mohlo být. Dík
Tak, tak - u všech motorek se suchou klikovou skříní to z nádržky po čase odteče. Měřit se musí po zahřátí.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Tak, tak - u všech motorek se suchou klikovou skříní to z nádržky po čase odteče. Měřit se musí po zahřátí.
Tondo co způsobuje ten únik oleje z nádrže,volnější čerpadlo nebo přetlakovej ventil? U dakara mi to nikdy nespadlo (od údržby do údržby) ale např na dominátoru to byl vcelku běžný jev.
servisak napsal:
Proste tam jen stece protece a nekdy stece nekdy ne. To vis gravitace
No to je jasný že proteče ale mě zajímá ta technická stránka tj které místo ovlivňuje to že na jednom stroji jo a na jiném ne,četl jsem i ten názor že když je volnější čerpadlo tak se to přes něj vrací do motoru. NX650 jsem měl rozhozenej motor komplet ale nezkoumal-neproměřoval jsem ta potencionální místa;
Tonda napsal:
Tak, tak - u všech motorek se suchou klikovou skříní to z nádržky po čase odteče. Měřit se musí po zahřátí.
Tondo co způsobuje ten únik oleje z nádrže,volnější čerpadlo nebo přetlakovej ventil? U dakara mi to nikdy nespadlo (od údržby do údržby) ale např na dominátoru to byl vcelku běžný jev.
Konečně někdo, kdo chápe o co mě jde.
Kime, až zjistíš příčinu tak dej vědět. Vono jde o to, že mě a ještě jedné kámošce to nikdy neudělalo, a teď jsem dělal ventily, dal to do kupy a bác ho olej mě všechen stíká do prd---.
Olej u studenýho motoru v nádobce není, je vidět jen na spodním okraji kontrolního oka. Jak se natočí, olej se tam dostane a při zahřátí na ventilátor se zkontroluje hladina.