Chcem sa opytat či vobec vyvažujete a ako často pneumatiky s hrubou vzorkou typu tkc 80 E-10 E-07 E-09 apod.....kedže tie figury sa pomerne rychlo a na prednom kole nerovnomerne opotrebovavaju uvažujem či to ma vobec zmysel...par sad hrubych figur som už zjazdil vždy som vyvažil ako nove ,ale či to ma vyznam?
Ja som E-10 vyvazoval. Zadna chcela 80 gramov. To uz je clekom dost Takze za mna ano. Ale popravde, co som tak cital diskusie o vyvazovani obecne, mudrejsi nebudes. Co clovek to nazor
Vyvažovat určitě ano, netrpí tolik ložiska a při rychlejší jízdě to může rozkolíbat celou motorku. Jen tak bokem... na 12ADV je 80g maximální limit pro jedno kolo, pak by se mělo teoreticky pootočit na ráfku a zkusit znovu. Takže když ti tam tvůj gumař nasází housenku zinku jak z pralesa, tak lehce upozornit.
Mal som na moto Tourancky a dal som to vývážiť bolo to spravené presne no po cca 2500km to začalo triasť keď som pustil riadítka ,dal som dole závažia a guma netrasie a štople sa neoplatí z dôvodu rýchleho opotrebovania vyvažovať. Toľko môj názor a skúsenosti.
...vobec mi nejde o usporu a o peniaze.....ide o to kolko to vlastne vydrži vyvažene a či to ma vyznam ak je to po 500km rozvažene a človek o tom vlastne ani nevie.....opakujem ide mi o hrube cestne figury.....
ja tam mam na F800GS na te predni XT644 Army peknou housenku myslim si ze tech 80G tam bude
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ja vyvažujem, nie že by som veril, že 90/90x21 môže mať nevyváženosť 80 g.
Ale ide aj o to že ráfik je čím ďalej tým viac krivý a vývažok zrovnáva aj dynamické javy spôsobené čaptavosťou ráfu.
A kedže používam "tempomat" nechcem kvôli kmitaniu riadítok prísť o možnosť jazdy s "rukami za hlavou"
Tryskac napsal:
Ja vyvažujem, nie že by som veril, že 90/90x21 môže mať nevyváženosť 80 g.
Ale ide aj o to že ráfik je čím ďalej tým viac krivý a vývažok zrovnáva aj dynamické javy spôsobené čaptavosťou ráfu.
A kedže používam "tempomat" nechcem kvôli kmitaniu riadítok prísť o možnosť jazdy s "rukami za hlavou"
a to si pak dáváš ještě pocestě dvacet né?
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
náhodou je to uvolnění, já když přijíždím na volno třeba do vesnice tak po pořádné porci kilometrů rád svěsím ruce a jenom držím balanc.
Upravil Spitfire dne 21.10.2013 19:19
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
náhodou je to uvolnění, já když přijíždím na volno třeba do vesnice tak po pořádné porci kilometrů rád svěsím ruce a jenom držím balanc.
Jasné,dělal jsem si jen srandu :-)
Piju a kouřím za West UPS Bohemia
Tryskac napsal:
Ja vyvažujem, nie že by som veril, že 90/90x21 môže mať nevyváženosť 80 g.
Ale ide aj o to že ráfik je čím ďalej tým viac krivý a vývažok zrovnáva aj dynamické javy spôsobené čaptavosťou ráfu.
A kedže používam "tempomat" nechcem kvôli kmitaniu riadítok prísť o možnosť jazdy s "rukami za hlavou"
a to si pak dáváš ještě pocestě dvacet né?
No fajčiť nefajčím ak si toto myslel.
Ale bežne cvičím upažím, rozpažím a mávam krídelkami kvôli zvýšeniu rýchlosti ...
Len ma štve, že pod 50kmh nemám stabilitu, ale ak idem rýchlejšie, tak je to v pohode aj pri 120 kmh
Tryskac napsal:
Ja vyvažujem, nie že by som veril, že 90/90x21 môže mať nevyváženosť 80 g.
Ale ide aj o to že ráfik je čím ďalej tým viac krivý a vývažok zrovnáva aj dynamické javy spôsobené čaptavosťou ráfu.
A kedže používam "tempomat" nechcem kvôli kmitaniu riadítok prísť o možnosť jazdy s "rukami za hlavou"
a to si pak dáváš ještě pocestě dvacet né?
No fajčiť nefajčím ak si toto myslel.
Ale bežne cvičím upažím, rozpažím a mávam krídelkami kvôli zvýšeniu rýchlosti ...
Len ma štve, že pod 50kmh nemám stabilitu, ale ak idem rýchlejšie, tak je to v pohode aj pri 120 kmh
ja s tím nemám problém zhruba do 30kmh, ale když jsem měl sjeté gumy tak se mi zavíraly řidítka tak mi to taky nešlo pod 50, nebo třeba máš trochu pohnutou geometrii, to se taky těžko hledá balanc.
btw. Ikdyž na špuntech se stabilita drží špatně, s něma to v malé rychlosti dost dobře nejde
Upravil Spitfire dne 21.10.2013 22:52
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
TomR1 napsal:
Nejde o peníze,ale nazouvám sám doma...
Tome, co se týče předku, tak techniku vyvážení bys měl zvládnout doma sám uplně v poho - otázka max. 5 minut na vyvážení.
Když přezouvám, tak zadek mi vyváží na autové vyvažovačce a předek doladím doma. Vždy vyváženo tak, že nikde nic nevybruje ani nehází.
EDIT: když jsem měl E-10, taky jsem je vyvážil....
Upravil Stewe dne 22.10.2013 06:00
GSA 1250 Rallye 2024