stoho si nic nedělej,taky jezdím jen rovně,vobčas zatočím a nahnu se na druhou stranu
už si slibuju bezmála rok,že najedu na nějaký plácek a budu trénovat to rychlé otočení na malém prostoru,ale nějak sem se ktomu nedostaltřeba to jednou vyjde
A co na mokru? Každej má priority hozený jinak, ale třeba já od gumy očekávám stoprocentní funkci hlavně na mokrém a studeném asfaltu, protože tam je největší riziko drahého a bolestivého pádu. Všude jinde (suchý asfalt, offroad) se raději smířím s kompromisem. A myslím, že za deště by to ten (nepochybně velmi zručnej) pán na těch TKC takhle neklopil
cerv napsal:
A co na mokru? Každej má priority hozený jinak, ale třeba já od gumy očekávám stoprocentní funkci hlavně na mokrém a studeném asfaltu, protože tam je největší riziko drahého a bolestivého pádu. Všude jinde (suchý asfalt, offroad) se raději smířím s kompromisem. A myslím, že za deště by to ten (nepochybně velmi zručnej) pán na těch TKC takhle neklopil
nebo na mokru v garazich palace Flora
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jardo hlavně zas natoč instruktážní video. To minule bylo skvělý. Tak at to zas vidíme v praxi. Tady ted proberem teorii.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
To valím oči, ten polda snad popírá fyzikální zákony Já bych se válel už před první otočkou. Jsem žabař.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Jardo, tak co? Už jsi něco natočil? Jsem strašně zvědav.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi