To ti nikdo nezaruci, ze zrovna ve tvem pripade bude ta ktera prilba ticha. Zalezi na motorce, jejim plexi, tve vysce, tve postave, obleceni atd. Obecne tiche jsou treba Schuberth C3/Pro nebo Shoei Neotec, ale stejne je nelepsi to vyzkouset na vlastni motorce, jak se to bude chovat.
Najdes spoustu diskuzi, jak lidi tyto prilby chvali, ale stejne takove, ktere je oznacuji za "nejhlucnejsi na svete", tak si vyber.
Zkousenim muzes taky zjistit, ze tvym potrebam tichosti bude vyhovovat i daleko levnejsi prilba - dulezite taky je, aby prilba opravdu dobre sedela, volna nebo nepadnouci prilba muze byt taky zdrojem hluku a dalsich negativ.
Upravil HonzaMT dne 19.03.2017 09:15
Ja bych souhlasil s tou C3, ta rozhodne stoji za vyzkouseni.
Mel jsem soucasne C3 a levnou vyklapecku Caberg a rozdil byl obrovskej. Samozrejme ve vsem, ne jen v hlucnosti.
V Bikerscrownu zase maji Shoei Neotec, za zalohu ve vysi ceny ti ji myslim taky pujci, alespon to tvrdili.
BMW System 6 se uz jen vyprodava, uz by mela byt brzy v prodeji nova System 7.
V prosinci jsem koupil Schuberth C3 a s tou tichostí hodně záleží na motorce atd, jak už je psáno výše. Když s ní jedu na 990 Adventure s origo plexi a normálně sedím, tak se ozývají různé zvuky, ale jak si stoupnu do stupaček, tak je fakt tichá. Takže na naháče ideální přilba ;-) Už řeším deflektor plexi na Advíka.
Upravil Sete dne 19.03.2017 10:36
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Sete napsal:
V prosinci jsem koupil Schuberth C3 a s tou tichostí hodně záleží na motorce atd, jak už je psáno výše. Když s ní jedu na 990 Adventure s origo plexi a normálně sedím, tak se ozývají různé zvuky, ale jak si stoupnu do stupaček, tak je fakt tichá. Takže na naháče ideální přilba ;-) Už řeším deflektor plexi na Advíka.
To samé Já s BMW System 6 evo...na R1100RT docela fest hlučná..v jakékoliv pozici plexi...
Vasco napsal:
Diky vsem. Vsadil bych na klasiku - C3. Mozna zajedu pak do Geneze. Na radarku se stavim.
C3 je hodne prijemna volba.
V kombinaci s moji polozakrslosti a LC mam v rychlostech 110-120 fakt minimalni turbulence.
Celkove HODNE happy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
..chlapci nevíte jaká bude cenovka u nové System 7? JInak..mám 6stku a docela v pohodě ale nutno dodat že sedím za plégem na ADV12..
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Já mám Nolan N103. Když jsem ji tenkrát kupoval jako novinku, byla o 3tis levnější jak C3 a C3 mi moc neseděla. Obecně by ta C3 měla být tišší. Jenže já ji neprojel, tak nemohu posoudit. Jinak na Nolan 104 absolute je akce 10% do konce měsíce.
Minulý rok jsem v obchodě viděl za 3.500 Cassidu křiklavě zelenou klapačku a chtěl jsem ji projet, bohužel projet nešla. Podle prodejce prý měla být tichá, že si nikdo nestěžoval. Tak jsem koupil zajíce v pytli. Má super větrání, ale oproti N103 je hlučnější. Tak mi leží a opět jezdím zase se N103.
S tou hlučností je to o aerodynamice moto, výšce....
Já mám naháče eRko, tak těch turbulencí je míň, takže helma jde celkem dobře porovnat
Z mé zkušenosti, tu hlučnost ovlivňuje výplň kolem krku (pokud na N103 přitáhnu ramena k helmě je ticho) to má právě ta C3 lepší. Ale nový model N104 absolute toto zrovna řeší, tak ji chci určitě zkusit.
Taky jsem viděl i levnější helmy, co maj kolem krku nafukovací límec, který se pumpuje palcem+ventil na vypuštění. Toto bude asi budoucnost.
Edit: taky je důležitá velikost helmy, lepší menší pokud netlačí.
Cassidu dělají s kompresním límcem, kterou koupil strejda. Tak jsem ji projel, ale má někde nedořešenou aerodynamiku, nebo bych musel mít menší.
prostě je to potřeba vyzkoušet a porovnat. U mě platí, že pokud budu pořizovat novou, tak bez projetí a srovnání s N103 nekoupím nic.
Upravil Sandokan dne 26.03.2017 23:13