Dobrý den ve spolek, předem bych chtěl všechny tady pozdravit, protože jsem nováček. Béďu R1150GS jsem koupil asi před měsícem.
Moto je celkem v pohodě, až na jednu věc která mi dost vadí.
Při normálním plynulém rozjezdu na jedničku z místa je všechno dobrý, ale když ten plynulý rozjezd přeruším zmačknutím spojky a rozjíždím se jakoby znova, ale motorka už jede, tak se ozve takovej jeden kovovej zvuk někde od předu kardanu nebo od převodovky, jako kdybv si neco doskočilo a doraz při nějaké vůli. Nevím úplně přesně kde to je, ale někde v těhle místech. Je to i znát že motorka cukne.
Dělá to i třeba když dojíždím ke křižovatce a nezastavím úplně, mám tam jedničku a pokračuju v jízdě.
Když pouštím spojku hodně pomalu, tak je možné to skoro úplně eliminovat, ale musí to být fakt hodně pomalu.
Každopádně když stojím na místě a zmačknu spojku, tak slyším jako kdyby byl snad volnej koš nebo co.
A je to teda uplně normální, nebo můžu někde něco vyměnit, aby to nedělalo. O peníze mi nejde, spíš nechci aby mě to nechalo někde v alpách a potom co.
Přece tohle nedělá nová mašina. Chápu že nemám novej stroj, ale musí to jít přece nějak odstranit.
Upravil hrochna dne 20.05.2018 20:10
hrochna napsal:
nechci aby mě to nechalo někde v alpách a potom co
potom tě tam domorodci sežerou
dej si moto na centrál, zařaď za jedna (s vyplým motorem samozřejmě ), ohni se k zadnímu kolu a zatoč dopředu a dozadu... to uvidíš ty vůle, který se tam nasčítají od "dorazu k dorazu" a to je to, co dělá ten zvuk.
Je to normální... motorka s řetězem taky není bez vůlí a řetez se napíná a povoluje při otočení kola, akorát že u řetězu to jde do měkka.
Seš asi tisícatej, co to tady řeší
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nemusi. Moje osmpade to dela stejne a u my ex1150 byly ty zvuky jeste hlasitejsi, ikdyz mela min najeto.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
hrochna napsal: