Při včerejší projižďce asi 5 km od domu, jsem zjistil že mi vůbec nefungují blinkry, zastavil sem, vypnul jsem motor, a začal zkoumat, kouknul jsem na pojistky v pořádku, takže jsem se rozhodl že pojedu zpět a problém budu řešit doma, ale po zapnutí klíčku jsem zjistil že se startér vůbec netočí, světla nejdou zapnout, klakson nefunguje, výstražný nefungují,přepínání světěl nefunguje.Po zapnutí klíčku se pouze jako obvykle rozběhně čerpadlo, a při pokusu o nastartovaní je slyšet sepnutí start. relé. ale nic víc. Baterie je téměř nová, pojistky v pořádku. Čím by to mohlo být?
Upravil Honza638 dne 12.09.2009 21:25
Když jsem vyjel z domu tak bylo vše v pořádku.Pokud by byla vybitá nefungovalo by ani to čerpadlo, kontrolky fungují, parkovačky jdou rozsvítit pouze klíčkem při zamknutí řidítek. Ale pro jistotu jsem baterii změřil a je v pořádku.I když z popisu závady vyplývá že by to mohla být logicky baterie, tak tomu tak bohužel není.
Upravil Honza638 dne 07.09.2009 20:10
To bude fakt jen blbost v elektrice. Spatna kostra nebo prechodovej odpor na nepevnym kontaktu ti totalne vyzdime baterku za nekolik vterin.
Uplne stejnej problem jsem taky zazil, ikdyz ne s GS, celej hacek byl v povolenym (-) na baterce a motorka mrtva.
Cerpadlo natahnout muze, protoze baterka nemusi bejt uplne mrtva.
změř si napětí na baterce a pak někde na spotřebiči, třeba v zásuvce, já tam měl rozdíl 3V a to mi pak nešly ani kontrolky, špatnej kontakt na baterce
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?