Chlapi, po pumpě jsem se rozhodl krapet zkrášlit můj stroj. Jal jsem se tedy s demontáží zadních dílů až po nádrž.
A hle motor je oxidací prolezlý jako ďas.
Hoďte sem prosím nějakou radu jak s oxidací zatočit. Kryty motoru to není problém. ale blok motoru ten se mi sundávat tedy nechce. Nějaká barva, která by oxidaci zastavila na ALU?
Rozhodně chemii.....
Solankou si asi projela pěkně.
Chudák stroj.
Upravil Dejvidtom dne 26.07.2010 17:48
mno nejlepší je prevence, pravidelné důkladné mytí... ale to ti asi už moc nepomůže. Pokud něco existuje, rád to také vyzkouším na pár místech, kde tomu předchozí majitel nevěnoval tolik pozornosti...
Olejovat -nic jinýho ti asi nepomůže ,ale než zoxiduje motor tak aby to bylo skrz tak to mi snad i s kubrtem narostou vlasy.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
teď už to zachránit nejdejedině rozdělat a nakomaxitovat,nebo puchýře odrbat až na hliník,ve spreji základ na hliník a pak stříbrný akrylát,taky ve spreji,a pak preventivně olejovat,olejovat a vobčas důkladně umýt
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal(a):
teď už to zachránit nejdejedině rozdělat a nakomaxitovat,nebo puchýře odrbat až na hliník,ve spreji základ na hliník a pak stříbrný akrylát,taky ve spreji,a pak preventivně olejovat,olejovat a vobčas důkladně umýt
:-) už tam není skoro co odrbávat... ale zní to dobře.
Zkusím nějakého lakýrníka.
Rozdělávat se mi to nechce. Většinou se něco pak dalšího vyss.
Zkusím nějakou konzervaci na hliník.
Poraď se někde ve speciálce na elox hliníku jestli nebude nějakej stabilizátor.... jak se začne hlína sypat, jde to těžko zastavit... možná WD - to dobře vzlíná ..až ke kořenu kovu....
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
Poraď se někde ve speciálce na elox hliníku jestli nebude nějakej stabilizátor.... jak se začne hlína sypat, jde to těžko zastavit... možná WD - to dobře vzlíná ..až ke kořenu kovu....
Čoveče tak to ti nevím. Elox je elektrolytickej , aby se nepokovilo to co se nemá.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Asi jsem to blbě napsal.... vim, elox je řízená oxidace povrchu..... já tím ale myslel že oni mohou vědět o chemikálii která oxidaci AL zneutralizuje nebo zastaví... na všetko je nám treba špecialistou
Dakar 650, HusaberG
Tak chlapi, je to na komplet nechat někde opracovat, ale ten hliník je černej jako bota. Dost to pracuje. ale je divné že jen půlka u brzdy. Ale chce to vybrousit na hliník a pak GALVA+ jako základ.
Tak uvidím, ale je to drbárna. U lakýry mi řekli, že si mám sundat motor a pak ho dovézt.
Tak to hold jen zaknzervuju a nechám stříknout stejnou stříbrnou barvou a snad to bude vypadat pěkně. ALe to broušení je na mikro brusku.