stal my kamoš na brzde a zaradena rychlost a koleso na zemy. ale aj tak som ten motor pretočil. brzda ani koleso nazemy nemalo taky učinok ako ja z trhakom a velkou pákov.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
lepší je to vzduchem ale i takhle se to dá a stím protočením dozadu nevidím problém i motor sám když ho vzpneš nestojí hned a občas se houpne dozadu! něřešil bych to
... servis a diagnostika BMW Motorrad
no ide oto že je to hlučnejší. proste a pred tym to nerobilo. je možne že sa pohlo časovanie?
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
hmm zaujímave. ale ide od toho taky zvuk ako ked su ventile na škodovke počut. klepot nie. ale je to hlučnejšie
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
ten cvrkot ve staré škodovce nejsou ventily ale blbý spalování! Ale ty bud v klidu! Uvidíš že ti to potvrdí víc lidí! Máš to jen dojem muže to bejt novým řetezem
... servis a diagnostika BMW Motorrad
menil som iba kolečko retaz nie. ale robi to aj na volnobehu aj za jazdy
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
no ne nemam. byli sme u toho dvaja a mame rovnake motorky prisebe postavene a jedna to robi a druha nie. a predtym to nerobilo
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
čeka mna vylet do alp. tak to riešim a nechcem niekde ostat vysiet. motorka prešla včera asi 130km a neprestalo to. dneska rano asi 10 a stale
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Myslel jsem to tak že ohnutá hřídel by tlačila přes kolečka na předlohu která se točí furt- ale to je natolik utopická představa že se stim nemá smysl dál zabejvat. dokud v tom mlátí,vrže a píská tak víš že to jede .
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ak tomu neveríš, daj to skontrolvať.... inak kedy ideš do Álp? Daj vedieť, možno by som sa pidal (0903126180)... alebo na email PeterBA@seznam.cz .... :-)
Asi jedine co mohlo nastat je ze se sekl napinak,coz se u sestpade stava.Jakmile jsi tocil dozadu tak ho mohla lista retezu zatlacit a on zustal zasekly nebo jsi z neho vytlacil olej a on se nedokaze po nastartovani naplnit olejem,je tam vzduchova bublina.Nekolikrat uz jsem se s tim setkal,ani sila pruziny a tlak oleje po nastartovani ho nevrati.Je potreba ho vyndat a rozhybat popr.vymenit,pokud je v nem jenom vzduch tak necim zatlacit na zpetny ventilek a naplnit ho olejem rucne az je tvrdy a nejde zatlacit.Nerikam ze to je nutne tvuj pripad,ale je to jedine logicke vysvetleni,nic jineho nachylneho na zpetny chod v tom motoru neni.
Upravil cechi dne 28.07.2010 23:56
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj