Ahojte sikulove, netroufnul byste si nekdo z vas mi vyrobit tuhle podsedlovou nadrz? Ta na obrazku ma objem 12l, ale nikde jsem nenasel na netu, kde by se dala sehnat.
Rhinoceros přiložený následující obrázek:
[57.42Kb]
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
To Navrc: Jo, je to na jedne strane. Na druhe je vyfuk, ale urcite by se ten prostor dal vyuzit i efektivneji nez na obrazku. Kazdopadne bych chtel zachovat moznost propruzit zadek az na doraz a ne na nadrzku abych si nedal na drzku
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
To Kim & Jawan: Chapu, ze to neni z estetickeho hlediska primo pastva pro voci, ale me jde ciste o ucel. Muzu si s sebou sice vozit kanystr (coz delam), ale to neni ono, protoze musim stejne zastavit a dolejt ho. S timhle bych nemusel slejzat tak 600km.
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
> Rinoceros kde cestuješ že potřebuješ tolik benálu sebou? Jestli je po evropě tak hustá síť benz.pump jak v česku tak myslím že se dá se standartní zásobou/spotřebou vyjít víc než v pohodě.
To Kim: Mas pravdu, ze sit benzinek je temer vsude po evrope husta. Tankovani je alespon pro me neprijemna zdrzovacka a vopruz. Tenhle rok chci jezdit do cech skoro kazdy mesic tak rekneme 10 x a jednu cestu mam 1500km. Z tech 10 cest jsem normalne jezdil duben - rijen na motorce (zzr 1100, zx12r) ale bohuzel me z nich silene bolelo za krkem a ramena a zapesti. Tak jsem vsechny litacky prodal a mam uz jen Dakara, ze kteryho me neboli nic, ale zase musis jet pomalinku a jeste k tomu kazdou chvilku tankovat, to by me jeblo. Zzr mi brala maximalne 4.5 l/100 a tak jsem mel dojezd pres 500km, ale mohl jsem to alespon kulit, takze kdyz jsem brzo rano vyjel, odpoledne uz jsem sedel doma za stolem.
Upravil Rhinoceros dne 21.01.2011 11:28
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
>Rhinoceros tak to já jsem rád když můžu po 70-100km zastavit někde u pumpy dát kafe ale hlavně se trochu protáhnout,a to i při jízdě stoupám do stupaček chvílema abych narovnal kostru
Hmmm - bastl je to hroznej ale logiku ten tvar má - jde o to že když se využije prostor pro výfuk tak se hladina dostane nad víko nádrže a benz. poteče ven přepadem.
Varianta s vyplněným a využitým prostorem bude muset být přerušená kohoutem a tankovat separátně obě nádrže s tím že rezervní tam pustíš až bude hlavní prázdná.
Nebo propojit trvale obě nádrže spodem silnější hadicí a std tank. víko vyřadit a jako master vybavit a používat to na té přídavné.
Ale vzhledem k dojezdu na std. 17.5l nádrž 400km bych si vez 1l jako nouzovku a valil těch 400km do pumpy, já to tak dělám.... pak stejně kostra potřebuje pohyb.
Dakar 650, HusaberG
Me to prijde jako mnohem levnejsi a jednodussi varianta k tomu, co dela Touratech ty postranni nadrze vepredu, o kterych jsem taky uvazoval, ale za ty prachy.... Netvrdim, ze baziruju primo na presnem tvaru, klidne by to mohlo mit tvar kulatejsi jako koncovka vyfuku se zbytkem nadrze pod blatnikem. Stejne tam je ted dira a vypada to divne, tak proc to nevyuzit prakticky. Navic Bystricke by si troufnul a ten to urcite udela hezci a kdyz se postesti, tak mi tam vyrazi mozna i svuj stitek nebo alespon smajlika
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal:
Me to prijde jako mnohem levnejsi a jednodussi varianta k tomu, co dela Touratech ty postranni nadrze vepredu, o kterych jsem taky uvazoval, ale za ty prachy.... Netvrdim, ze baziruju primo na presnem tvaru, klidne by to mohlo mit tvar kulatejsi jako koncovka vyfuku se zbytkem nadrze pod blatnikem. Stejne tam je ted dira a vypada to divne, tak proc to nevyuzit prakticky. Navic Bystricke by si troufnul a ten to urcite udela hezci a kdyz se postesti, tak mi tam vyrazi mozna i svuj stitek nebo alespon smajlika
Já ty nádrže mám a řeknu ti z vlastní zkušenosti že je vůbec netankuju.(váha)Navíc mít na pouze jedné straně tuto nádrž s 12 litry závaží, tak fakt pochybuju že se ti s tim bude dobře jezdit.Vyzkoušej si dát na motorku boční kufry a dej si jen do jednoho kufru 10litrovej kanďák.
Upravil Dan CB dne 21.01.2011 16:56
to Dan: No vem si, kolik vazi original vyfukovej system. Tim, ze tam das ladak zhubnes hned minimalne o 5kg. Ja vazim v munduru kolem 110kg a kdyz jedu s pritulou tak mame 170 + 3 kufry po 10kg + tank vak 5kg to je 205kg. Nejakych 10 kg na tyhle nebo ony strane vubec neresim. Na jizdnich vlastnostech to nepoznam vubec, protoze na nakup jezdim pravidelne s jednim kufrem na prave strane, abych nemusel saskovat pak v garazi, kde neni moc mista. Takze kdyz ta nadrz bude v miste originalni koncovky vyfuku a zbytek na prostredku, tak si myslim, ze o tom nebudu vubec vedet. A tankovat ji budu stejne jen pri dlouhych jizdach po dalnici. Navic ji chci mit sundavaci a zas tam daci. Ted si neuvedomuju, ty musis ty nadrze tankovat zvlast? Nebo se to da natankovat cely nekde horem?
Upravil Rhinoceros dne 21.01.2011 17:48
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Rhinoceros napsal:
to Dan: No vem si, kolik vazi original vyfukovej system. Tim, ze tam das ladak zhubnes hned minimalne o 5kg. Ja vazim v munduru kolem 110kg a kdyz jedu s pritulou tak mame 170 + 3 kufry po 10kg + tank vak 5kg to je 205kg. Nejakych 10 kg na tyhle nebo ony strane vubec neresim. Na jizdnich vlastnostech to nepoznam vubec, protoze na nakup jezdim pravidelne s jednim kufrem na prave strane, abych nemusel saskovat pak v garazi, kde neni moc mista. Takze kdyz ta nadrz bude v miste originalni koncovky vyfuku a zbytek na prostredku, tak si myslim, ze o tom nebudu vubec vedet. A tankovat ji budu stejne jen pri dlouhych jizdach po dalnici. Navic ji chci mit sundavaci a zas tam daci. Ted si neuvedomuju, ty musis ty nadrze tankovat zvlast? Nebo se to da natankovat cely nekde horem?
Každá ta nádrž má nahoře víčko.Takže každou zvlášť.To pak vede do hlavní nádrže.Jen mám u přídavných nádrží vypnuté přívodní ventily, jinak by mi do nich šel benzín z hlavní nádrže.A to jsem si myslel, jak je budu využívatTaké jsem si říkal že jednu případně nechám na vodu, ale sešlo z toho v okamžiku, kdy mi tam natekl benzín.Benzínek je všude dostatek a fakt při tankování si alespoň odfouknu.S tou váhou vejfuku máš ale pravdu a výhoda je že to klidně můžeš lehce demontovat a využívat dle momentální potřeby.
Rhinoceros napsal:
Me to prijde jako mnohem levnejsi a jednodussi varianta k tomu, co dela Touratech ty postranni nadrze vepredu, o kterych jsem taky uvazoval, ale za ty prachy.... Netvrdim, ze baziruju primo na presnem tvaru, klidne by to mohlo mit tvar kulatejsi jako koncovka vyfuku se zbytkem nadrze pod blatnikem. Stejne tam je ted dira a vypada to divne, tak proc to nevyuzit prakticky. Navic Bystricke by si troufnul a ten to urcite udela hezci a kdyz se postesti, tak mi tam vyrazi mozna i svuj stitek nebo alespon smajlika
v podstatě se tam dá dát i něco takovýho,nebo podobnýho
bystricke přiložený následující obrázek:
A kolik stojí ten tubus?jestli to není jen na pet flašu,kdyby to bylo ve stříbrné nebo v chromu,tak by to bylo hezký i domu na noviny.Né,dělám si ****.Je to tedy místo koncovky výfuku?a přiděláš to nějakou objímkou?Zkus to vyfotit na motu.Tak že je to určené i na benzín,nebo spíše na nářadí?
"Žij svůj sen"
to co vidíš je postavené na vercajk,průměr cca 13 cm,délka cca 50 cm,ten zámek co tam je je nevhodný,proto jsem hledal způsob jiný zamykací,ten už mám,ALE,dnes sem prodal nosič i s kuframa abych postavil nový zůžený a tam to přidělat nepůjde k****i kolu,to je jiný příběh.
ten tubus co vidíš je celý svařený z hliníku,akorát víčko je oddělavácí,to samozřejmě není problém přivařit a navařit tam nějaké hrdlo,pak ztoho máš nádrž na benzín,vodu,udělat se to dá jak hranaté,tak kulaté,tak i hranatokulatéišišaté v různých rozměrech
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz