Dnes,4.3.2011, přišel den D.Poprvé jsem vytáhl na světlo boží mojí novou zánovní jetou bawořinu,od Boba,R1200GS 2010.Po zapojení baterie černý boxer zachrochtal a mě spadl kámen z osrdečníku,byla nabitá!
Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.
No tak super
K tem brzdam... nevim uz kterej zahranicni casopis to testoval, ale 1200GS zabrdzi na kratsi trase nez R1 2009. Brzdy me tenkrat taky dost prekvapily kdyz jsem to kupoval.
Já myslím, že všechna velká GS jsou KING..... také souhlasím s pocity.... a pokud bych někdy chtěl měnit tak jedině za.....BUEL ?
všude dobře.....doma GSA
S GS zahajuji letos 9tou sezónu, čili to co popisuješ mi přijde už normální.
Ani už nepamatuju, že to bylo na některejch motorkách jinak.
Je fajn, že jsi okusil opravdovou motorku. Bude to určitě láska na dlouho.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já osobně mám jen GS 650, ale měl jsem možnost svést se na GS 1200 a musím také říct že je to nebe a dudy... GS 1200 je můj další cíl...
Jezdím tak, jak umím...
Nová R 1200 GS musí být na našich kvalitních silnicích king, a kór po přestupu z horší ligy.
Páč jinak by byl skoro nesmysl to za ty hříšný love kupovat...
Nori napsal:
Dnes,4.3.2011, přišel den D.Poprvé jsem vytáhl na světlo boží mojí novou zánovní jetou bawořinu,od Boba,R1200GS 2010.Po zapojení baterie černý boxer zachrochtal a mě spadl kámen z osrdečníku,byla nabitá!
Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.
Nazdárek Nori. Tak jsem rád, že další člověk po okolí má taky GSo. Já jsem ze Zábru a ty okolní silnice už od loňska na něm trajdám ... Honza
Gratuluji také a myslím že objevovat GS budeš ještě dlouho. Jen bych si dovolil - evidentně jako jediný:-) - polemizovat s tou "pořádnou čočkou" na okreskách, byť rozhodně nejezdím vždy podle předpisů.
eště před rokem když sem mu motorku pučoval na svezení,tak potom tvrdil,že nato má dost času,tak nori,ať to boksujea příště poslouchej,když ti radí starší
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Dědo,ten čas letí.To už je přes 2 roky!Pokuď se nepletu bylo to na podzim 2008!
Nicméně,imho 1150 pocitivý ale těžký a pomalý tank oproti té 1200 vzteklé příšeře!
Vjetrnik napsal:
Pane doktor, vypněte ten rajský plyn a zpátky do práce...
uznej, ale jmeno ma SKVOSTNE(!)
MUDr. Norbert Braun...
...uz chybi jen ten kozenej potah na nadrz.. a image je dokonaly
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2