Ahoj, poradíte nejčastější problémy spojené s touto závadou? Pumpa sama o sobě je funkční. Když jsme proměřovali zda jde proud do konektoru u nádrže, změnil se po zapnutí klíčku jeden plusový drát na mínusový. Nechápu. Doporučíte někoho kdo opravuje BMW v Jižních Čechách nebo okolí?
na otcovej dvojsviečke to robilo to žlté relátko v poistkovke. jemu motorka neštartovala a ked sme vymenily relatko z mojej 02 do jeho a naopak mne iba nesvietily svetlá potom som relátko kupil v obič bmw lebo pasuje zo Z4 tuším
Live fast die old !!
1100, 1150 - občas zazlobí třetí "malé" relé (fuel pump relay) z levé strany v první řadě ve směru jízdy v pojistkové a relátkové skříni pod sedlem. Jinak samosebou zkontrolovat kabeláž.
Upravil Tonda dne 17.03.2011 09:40
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky všem za rady. Zhruba vše jsem takto dělal a nic. Už se mi to projevilo asi 3x, po pár pokusech to zas fungovalo normálně, ale teď už vůbec nic. Tipnul bych to na kabeláž. V jednom svazku z konektoru pod nádrží jde svazek drátů do budíků a v něm se sbíhají 3 mínusové kabely do jednoho. Byly uhnilé. Nešly mi proto kontrolky mazání, dobíjení a neutrálu. Zkusím vyměnit ještě relátko, ale moc tomu nevěřím. Raději vyhledám zdatného elektrikáře. Tady soudruzi z Mnichova udělali někde chybu.
Mal som ten istý problém. Po otočení kľúčom sa nič neozvalo no štartovať motorka sa dala a tak som scucal celú baterku kým som si uvedomil o čo ide. Najprv som skontroloval poistky ale tam chyba nebola tak som poprezeral káble a konektory. Nakoniec bola chyba v konektore pod nádržou z pravej strany (mám 1100 GS), nebol dostatočne dotlačený. Tým pádom mi to niekedy išlo a inokedy nie. Občas aj veľký problém spôsobí iba nejaká somarina, snáď to aj u teba nebude nič vážne.
sú autá, sú motorky a nad nimi je BMW