Novej napsal:
Chlapi, Syntrax longlife 75w-90. může přijít do převodovky a kardanu?. dík
Viz. Tondův příspěvek č. 212 v tomto vlákně:
"Jinak jak píše servisák - do převodovky ten olej ano. Do koncového převodu nemá smysl laborovat - s některými oleji jiných značek se potom dost hřejí (i když ty oleje splňují specifikaci - stejnou jako má doporučený olej Castrol SAF XO 75W90).
Mám mimo SAF XO odzkoušené od CASTROLu Syntrax Limited Slip 75W140 , MTX 75W140, SAF X 75W140. Od SHELLu Spirax ASX 75W-90. Od MOTOREXu PENTA LS 75W-140 - s těmito všemi naprosto v pohodě. "
Castrol Syntrax Longlife 75W-90 API GL5 je vlastně původní Castrol SAF-XO. Výrobce Castrol tento svůj produkt přejmenoval. Jde samozřejmě použít jak do převodovky, tak do koncového převodu.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Čau, tak už je taky doma 1200GS (2006) po letech testování všeho možnýho. Jsem drobnej kutil a mám prosbu jestli by mě někdo v okolí Brna nevzal pod křídlo s pomocí při servisce v 90.000Km. Nevím co předchozí majitel všechno dělal v 80 tak bych rád i víc věcí okontroloval odborným okem . Pročtenýho dost i nakoukany youtuby ale než něco posrat a pak shánět vozejk na převoz tak raději touto formou
Dík moc za typ
Zdar GSáci mením brzdovú kvapalinu, je možné použiť DOT 5.1 značka TRW , alebo len predpísanú DOT 4? A na koncový ozubený spoj kardanu mazací tuk LIQUI MOLY LM47 MOS2 ,alebo len tá keramická ako bolo vyšie spomenuté?
Vdaka za rady :-)
Vdaka a ešťe jednu otázku má zmysel dávať KN vzduchový filter , teda nečakám nárast koní , ale či to má aspon tú vlastnosť že motor žahá plinulejšie a citlivejší je plyn , teda aspon tak som to mal na predchádzajúcej motorke ( Vstrom ) ?
Já mám ten co tam má být. Nárůst výkonu u filtru je dán jejich menším odporem vzduchu. To znamená, že filtr propustí víc svinstva. Nemám důvod své motorce ubližovat.
Ešťe jedna informačná otázka na odborníkou , ked je taký bordel v olejoch doporučovaných BMW aby som sa v tom lepšie zorientoval do 2009 jednovačka odporúčaný 20W50 -15W50 2010-2012 DOHC 2 vačka 10W50 je to správne ?
A čo v DOHC 15W50 bol by nevhodný po stránke mazania vačky, alebo vie mi to niekto vysvetlit teda okrem toho že 10W50 je pri štarte redší či lepšie maže pri nižších teplotách.Nechem špekulovať len ujasniť jak to má byt správne.Za každé vysvetlenie Dakujem