Tak jo. Hádat se nemůžu. Zase tolik zkušeností nemám. S kamiony jezdím jenom pro zábavu. Jenom jsem parafrázoval kluky z dílny co se starají známému o Mercedesí malou flotilu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Nevím jak Mercedes :-) ale kamiony běžně dělají 1.5mil.
Životnost motoru je počítána na 1.5mil a je pravda že do 1mil opravy na agregátu jako takovém se dělají velmi výjimečně a spíše jako následek jiné neřešené závady.
Hrabe_X napsal:
Tenhle má na GS 800tis km .... ale ty ho brzy doženeš. www.motohank.com
Chvástá se, že na motor zatím nehrábl, tak to taky nepřeháněj.
Čistě teoreticky, při dokonalým stylu jízdy a špičkovým oleji a palivu je možný, že se mu nezakarbonují pístní kroužky... teoreticky.
...ale aby mu neztvrdly gufera na ventilech?
Víš jak je to s tím houpáním?... spodní oblouk ještě jo, ale horní už fakt ne
nic méně km dobrý, ať se dělalo, co se dělalo
Když jsem slyšel jak Thomas jezdil od problému k problému už po cca 400tis na 11ce a nakonec byl tak zoufalej, že si nechal od TT vnutit nový LC , tak tohle je solidní práce.
Moc by mě zajímal nějakej rekord na origo spojce ...což je už po prvním půlení neprokazatelný... ale moje motorka ještě nikdy půlená nebyla
Upravil Mr GS dne 19.01.2018 16:01
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Slavek-xxx napsal:
Mozna by stalo za to updatnout nazev vlakna, ty kilaky uz nesedi ;-)
Jakože, když mám místo 200 najeto 220, tak bych to měl upravit jo?
myslím, že si v klidu počkám na další stovku a pak to možná budu řešit
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Nezahlidl jsem v diskuzi 254 tisic? Ctvrt milionu by stalo za update..
To je tím, že tady každej něco plácne a nikdo si nepřečte první příspěvek... pak nemá páru o co jde
Upravil Mr GS dne 19.01.2018 16:34
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hrabe_X napsal:
Tenhle má na GS 800tis km .... ale ty ho brzy doženeš. www.motohank.com
Chvástá se, že na motor zatím nehrábl, tak to taky nepřeháněj.
Čistě teoreticky, při dokonalým stylu jízdy a špičkovým oleji a palivu je možný, že se mu nezakarbonují pístní kroužky... teoreticky.
...ale aby mu neztvrdly gufera na ventilech?
Víš jak je to s tím houpáním?... spodní oblouk ještě jo, ale horní už fakt ne
nic méně km dobrý, ať se dělalo, co se dělalo
Když jsem slyšel jak Thomas jezdil od problému k problému už po cca 400tis na 11ce a nakonec byl tak zoufalej, že si nechal od TT vnutit nový LC , tak tohle je solidní práce.
Moc by mě zajímal nějakej rekord na origo spojce ...což je už po prvním půlení neprokazatelný... ale moje motorka ještě nikdy půlená nebyla
Každej rok v GaPa potkám bledě modrou 11tku. Vloni měl týpek 480tis km a vypadal spokojeně. Ono když to máš vybavené a sedí ti to svou povahou, tak je asi lepší, než se nechat ukecat do LC investovat např. 70litrů a zrepasovat ten olítanej krám. Furt je tam úspora oproti novější,vybavené motorce tak výrazná, že máš na provoz několik dalších sezón. Nesmrtelnost stroje je jen v tom, jak dlouho si jí chceš nechat.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Na mojí 11tce mám lehce přes 100tisíc a "už" jsem měnil vstřiky!
(Dával jsem tam z 12ctky a "šepot květin")
Upravil hobr dne 19.01.2018 20:56
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
ne, na to ani oficiálně není měrka. Měnily se jen oba napínáky
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
100bubu napsal:
kolko vyšiel spotrebak, napinak,kružky,tesnenia? a praca na hlavach?
Tak se člověče nemůžu dopočítat
Bylo to rozjetý na více frontách naráz a jak jsem to platil tak nějak postupně podle toho, co bylo hotový nebo z dílů doručený, tak jsem ztratil pojem... možná jenom podvědomej pud sebezáchovy
Myslím cca 20tis. Kč, ale to nebyla úplně běžná cena... moc mi pomohli kamarádi
Upravil Mr GS dne 27.01.2018 22:07
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
dneska jsem vocumoval MrGSovou motorku a musim rict, ze celkove poskozeni na 250k mi prislo minimalni
a) je videt, ze se k ni chova dobre.. kardan ani nebyl moc vorvanej atd..
b ) o dilech motoru se tu uz psalo...
tj. subjektivne celkem OK stav.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak se vyskytl problém
Hned při první vyjížďce zvláštní klepání pravděpodobně z pravé strany motoru, ale spíš z bloku než z hlavy a rozhodně to nebyl napínák. Spíš kovový zvuk.
Po znovurozebrání motoru jsme objevili zajímavou věc, na kterou nám zatím nikdo nedokázal logicky odpovědět.
Všechny tři kroužky na obou pístech se sešly mezerama k sobě
Pokud by někdo z místních fachmanů měl nějaký rozumný vysvětlení, tak vám budu moc vděčnej...a možná i všichni ostatní, co si to zatím nedokázali nijak vysvětlit.
Jen abych zmenšil počet variant, tak dodám že:
- písty přeměřeny a jsou s přehledem v toleranci
- ojnice přeměřeny a jsou rovné ve všech směrech
- ojniční oka taky v toleranci
na nové šály se čeká, ale staré nevykazují známky nadstadardního opotřebení
Někdo nějakej nápad, proč by se mělo 6 pístních kroužků sejít "spojem" do zákrytu?
Já už jsem z toho na prášky
Upravil Mr GS dne 17.04.2018 19:03
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA