Kluci včera jsem se dal do předjíždění - vytočil jsem dvojku - motor "chcípnul - žádný podezřelý zvuk - všechno zhaslo - předek skoro nebrzdil - zadek nic moc.... závada se neopakovala - co to může být?
Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 12:53
Moderátor Příspěvků: 5903 Registrace: 05.03.08
To nechapu.Vzdyt ti to zadni kolo muselo jit do smyku?Nebo jsi okamzite vymackl spojku?
Me se tohle stalo taky na dvojku,ale to jsem si za jizdy zapinal rukavici a zavadil jsem si o chcipak.Ale jak to zdechlo,tak motorka sla do smyku a byl jsem rad,ze jsem si nedal na hubu.A rozhodne jsem u toho nemel cas zkouset,jak brzdi ktera brzda,natoz kdyz zadni kolo bylo zablokovany.
Upravil vevis dne 03.05.2011 12:59
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 13:06
Moderátor Příspěvků: 5903 Registrace: 05.03.08
Vlastne je to mozny,protoze jsi ji vytocil s tim,ze asi budes radit na 3 a byl jsi prichystanej mackat spojku.
Kdysi mi chcipal bigous na 5 ve 120km.Mel jsem spatne dotazenej bocni stojan a ten se pri urcitych otackach motoru rozklepal a cidlo na bocak chcipalo motor.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 14:21
Příspěvků: 244 Registrace: 19.07.09
se mi taky stalo,2x po druhe jsem zjistil ze to bylo asi tim ze jsem si spatne docvakl klicek v zapalovani.davam si na to pozor a uz rok a pul nic.
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 14:54
Příspěvků: 564 Registrace: 12.03.08
Měl jsem za sebou už hodinu a půl jízdy... Klíček je votočenej, nevím zkusím s ním zalomcovat, při nastartovaným motoru... Zvítězit s pokorou nebo prohrát se ctí...
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 15:25
Příspěvků: 671 Registrace: 03.06.08
...prve čo by som skusil odkontrolovat spinač bočneho stojanku,jedna zo zaludnosti u 1ľstky ktora ju dokaže spravit na ceste aj nepojazdnou ....odstranenie problemu je velmi jednoduche prepojenim na konektoru
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 16:31
Příspěvků: 6489 Registrace: 13.10.08
Jednou se mi stalo že sem měl povolenej kontakt na baterii a při přejetí výmolu na silnici mi to taky umřelo a zachvilku zase bez problémů.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 17:16
Příspěvků: 1414 Registrace: 04.06.09
Mě se tohle stávalo jak v malé rychlosti, tak i na dálnici kolem té 120cítkyMusím říct, že jednou to bylo fakt o hubu jak se mi seklo zadní koloStávalo se to, při vytočení motoru, nebo po několikanásobném protočení plynu, při zmáčknuté spojce když jsem chtěl např.podřadit.Moto se zatřepala, ozvalo se škytnutí a ticho jako před útokem Musel jsem, třeba při zařazené 5tce, prošlapat na neutrál a za jízdy znovu nastartovat. Když se to stalo na křižovatce, bylo to o fous. Do dnes nevím čím to je a to se prošlo Fšechno, co se dalo. Už se to nechová tak nebezpečně, ale občas, když to při promáčklé spojce, párkrát protočím, tak zhasne Třeba dělám něco špatně. Lítal jsem ale i na jiných R1200GS/A a v poho. Nutno říct, mám 12GSA06 přivezenou večer(to abych na ni neviděl..až ráno) a snad to byl ten nejhorší kus, co kdy..ten pán..přivezlDnes už mi nezbude nic jiného, než se tomu opravdu smát a čančat si ji a tvořit co jde, k obrazu svému. Tak snad přijdeš na to, čím to je a nebo to přestane dělat.
Bramborundum kardanrundum http://www.tourde....banda.cz/
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 17:26
Příspěvků: 5205 Registrace: 16.02.07
Jestli se ti stalo to, že "zhaslo" vše (motor, budíky, vysadil posilovač), tak to pravděpodobně spínačem bočáku nebude - myslím, že budíky a posilovač budou normálně fungovat. Teď tu zrovna žádnou motorku s posilovačem nemám, takže ti to nemůžu "nasimulovat" na stojanu se zařazenou jedničkou. Ale mám tu moji 1200GS 07" a R1200RT 08" a u obou při běžícím motoru a zařazeným kvaltu na stojanu a vypnutí "bočáku" vysadí pouze motor, ale budíky fungujou vesele dál (osvětlení, displej, schválně jsem nechal puštěný dálkový světlo - kontrolka svítí i po vyklopení bočáku). Hledal bych u baterky, klíčku (spínačky), taky jsem párkrát řešil poškozené vodiče od spínačky (okolo krku řízení) v důsledku předchozí havárie - vodiče se "naoko" zdály nepoškozené, ale žíla uvnitř byla přerušena.
Upravil Tonda dne 03.05.2011 17:31
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 03.05.2011 22:41
Příspěvků: 938 Registrace: 31.10.07
Mel jsem na 650 podobnou "zahadu". Motorka obcas zdechla z niceho nic... Nedokazal jsem to najit. Cas od casu se to zopakovalo, ale bohuzel to zdechlo pokazde v jiny okamzik. Takze servis..... Pricinu nasli - prelamane vodice v hlavnim kabelovem svazku. Rikali, ze obcas, kdyz jsem pohnul riditky, rozpojily se dratky... Sletovali to dohromady a od te doby byl pokoj.
Při vytočení motoru vše chcíplo... krve by se nedořezal
Přidané 04.05.2011 17:46
Příspěvků: 1595 Registrace: 16.10.09
petrs napsal:
Mel jsem na 650 podobnou "zahadu". Motorka obcas zdechla z niceho nic... Nedokazal jsem to najit. Cas od casu se to zopakovalo, ale bohuzel to zdechlo pokazde v jiny okamzik. Takze servis..... Pricinu nasli - prelamane vodice v hlavnim kabelovem svazku. Rikali, ze obcas, kdyz jsem pohnul riditky, rozpojily se dratky... Sletovali to dohromady a od te doby byl pokoj.
Presne tohle se mi stalo v Italii, parkrat mi to zdechlo a kdyz sem byl kousek od campu, tak uz sem skoro nenastartoval.
Potom sem dal motorku na central, badal a uplnou nahodou prisel na to, ze kdyz zahnu doleva tak to chcipne.
Sehnal sem si vedle v autoservisu cokoladu a ten tlustej zelenej dratek spojil a od ty doby v pohode.
Ale mam pocit ze to nikdy nechciplo v otackach.
jardajerman@seznam.cz