Zkušenosti mám, ale jde o to co tě zajímá, měl jsem ji dvě sezony zažil jsem s ní spoustu dobrodrůža, a upřímě jsem se ted rozmejšlel zda si ji znovu nekoupit a nakonec zvítězila zvědavost a šel jsem do pro mě neznámýho boxera :-D. Jinak Caponord bezvadná motorka na cestování všeho druhu, výkonější než 1150 (opravdu znatelně), velmi pohodlná a se skvělou aerodynamikou. Minusem je bohužel nestabilní elektronika resp. její poruchovost, ale když víš kam šáhnout, tak se tomu dá vyvarovat a předejít...
Jel jsem na tom...jen půjčený kus měl v bídném stavu podvozek, na každém terénním zlomu to dřelo břichem. Motorově to nezapřelo sportovní kořeny. Kolem kokpitu hodně plastů, pád by nadělal spousty škody, na tohle je boxer výrazně odolnější...
Pokud seženeš dobrý kus, proč ne...ale většinou se připrav na novou zadní pružinu a pružiny do vidlice. Potom to prý byla jiná motorka, ale než jsem se stačil svézt, kamarád to prodal ( jak je u něj dobrým zvykem ...)
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Zadní pružina ano, ta odchází, ale dá se s ní spoustu věcí vymyslet dá se přitvrdit když dáš víc oleje (dělal jsem to na té své). Přední jsem neřešil ale majitel přede mnou dělal ve 45t. první výměnu oleje a gufera (pružiny původní). Plastů to má dost a nejsou moc levné a navíc se blbě shání, každopádně už se dají sehnat i použité což ještě před 2,3 rokama byl dost problém..., vysoký je to dost (asi jsi Vjetrniku měl opravdu špatné tlumiče), já jsi v životě neškrtl ani hl. stojanem a ve dvou s plnou polní... Každopádně motor má opravdu charakteristiku klasického sportovního V-čka vycházejícího z RSVmile, (je jen jiná palivová mapa) - Tahle motorka je ideální pro lidi, který hledaj desing, sportovní využití a zároveň plnohodnostnej cesťák, kterej se nezalekne lehkého terénu, ale není to na skákání, spíš jen polňaky... Každopádně si stojí za tím, že mezi motorkami z roku 2001 kdy tohle nadčasový moto vyšlo bylo ve srovnání s bmw R1150 gs na vrcholu mezi cest. endury...
Prodal jsem jich 5 kousků,sezonu jsem na ní jezdil,je tam rotax motor, od r.v.2004 mělo abs,pěkná motorka,připadla mě svižnější než varadero o 1150 ani nemluvím mělo 72kw hodně plastů,nejhezčí budíky,bohužel se jednou rozlily,jinak pohodlná motorka,nyní za slušné peníze.
Přesně tak, KTM 990 má dokonce jestli se nepletu objem 999ccm, přičemž rotax je přesně 998ccm (edit.). Motor do KTM byl vyráběn přímo fabrikou KTM. O tom konstruktérovi je to tak - přetáhli ho od Rotaxu...
Upravil petrguss dne 05.03.2012 21:28
Jel jsem na tom je fakt že to jede jako kr áva.Vzádu je sachs vpodstatě rozebiratelnej tlumič doma. Dopředu se dají koupit progrese i od touratechu sa slušnej peníz.Kola to má řešený jak BMW (bezdušák a drátáky).sedlo spolujezdce jde odělat zvlášt tam je i plotna a nářadí ...Italové trochu kopírovali BMW v těhle vychytávkách
Nářadí je ve futrálku, ale pod sedlem je místo pro lékarnu a ještě další věci narozdíl od GSek, kde je jen vercajk a na nem maximálně kreditka. Každopádně pokud by to někdo šel kupovat, dejte bacha na uchycení podsedlového rámu a krku řízení / pokud se moto překládá, podsedlovka může popraskat v uchycení a krk při skocích se může vylomit (oboje jsem už viděl na živo), dá se to opravit, ale upřímně bych se svařovaným krkem nejezdil... Jinak na druhou stranu je díky hliníkovýmu rámu motorka absolutně pevná do zatáček atd...
ještě k té verzi Raly Raid - ono je to spíše o vzhledu, protže oproti normální verzi to má jen štelovatelné přepetí ve vidlích a lepší ochranu motoru (jen přidaný tenký plech v plastovém krytu- který je téměř shodný), endurovější sedačky, no a lak je viz fotka... Jinak to je uplně jedno jestli raida nebo klasickýho ETV...
Jak to tady pročítám,tak spousta z nás se dostala k BMW za účelem koupě jiné značky motocyklu.Byl to i můj případ,já chtěl Varadero.Díky bohu jsem zavčas prozřel.Sorry za off topic.
Dum spiro,spero.
Já se prvně zamiloval do Varadera. Šlo mě k pleti i postavě Caponord také prošel do užšího výběru a to vše až do třídního srazu ze základky, kde jsem kecal s Bigrem a ten mě uvrtal v podstatě do brambory. Povídal něco v tom smyslu, že se mám vykašlat na zbytečně drashej mezičlánek a nastoupit rovnou do GS. Ale když ty brambory jsou tak hnusné na pohled, prostě divné mašiny.....ale zvykl jsem si A co mě už Bobeš odpustil .....to bych asi na Varanovi a nebo Capu odmarodil a taky, jsem škrt a to škaredé báwo se spotřebou končí tam, kde Varan začíná. Počítám, že Cap na tom bude spotřebou jako Varan, možná hůře.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz