hele,gdo mě převatuje rémus,negde hodonínsko a možná aj brno ? sem to kuchl a moc tam teho néni
Upravil Bohumil dne 11.03.2012 11:50
Kupredu spatki ni krok...
Přesně... Já si převatovával už dva laďáky... Fakt na tom nic není...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
já vim že natem nic neni dyž to mám kuchlí.enemže kolik tam teho patří ? a jak to tam má bit nacpaný ? navíc kolik teho mám kůpit ? no ? kůpim jednu rolu,bude to málo,pak zas přiobědnat,pošta atd...
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
já vim že natem nic neni dyž to mám kuchlí.enemže kolik tam teho patří ? a jak to tam má bit nacpaný ? navíc kolik teho mám kůpit ? no ? kůpim jednu rolu,bude to málo,pak zas přiobědnat,pošta atd...
Když jsem vatoval BSMko,tak jsem koupil "deku".Vešla se tam celá,nezbylo mi nic.Letos jsem vatoval Sharona a koupil jsem cupovanou vatu a poměrně dost mi zbylo. Nacpaný tak akorát,aby tam toho nebylo málo,jinak je to k prdu.Spíš ať je to víc "utemovaný".
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Chlapi, po jake dobe, nebo po kolika kilakach se to musi prevatovat? Mam LASERa, ale to bude asi to same, co?
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Nevim jestli je to nějak přesně stanovený,ale až to nastane,tak to poznáš třeba podle toho,že se Ti znatelně změní zvuk,nebo že se Ti hodně hřeje obal vejfuku,nebo že Ti z něj vylítává vata ven... A taky se začne obal výfuku zabarvovat v místě,kde už třeba vata není...
Upravil Kubrt dne 11.03.2012 13:41
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrtuv Sharon má luxusní zvuk po převatování.Včera se u mě stavoval a supersound.Fakt pecka.Jinak Má ten lauf najeto cca 30000 kiláků a byla potřeba nová vata.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Bohumile,když toho dáš o něco víc,tak asi nic nezkazíš.Bude to mít zvuk,jako přes nějakej subvofer.Hodně hlubokej a tlumenej/mírně/.
Když je hlad,je i husa dobrá.
O víkendu jsem převatovával a můžu vřele doporučit celou sadu Moose racing.Prodávají ji v Razzo bráník . V sadě je kovová síťka,dva druhy vaty, vrták a nejtky.Stojí to 880kč a vyjde to i na velký oválný koncovky.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Vím že by to patřilo do inzerce, ale pokud by někdo sháněl vatu do výfuku, můžu dodat vatu určenou do výfuku Audi a Porsche (je shodná). Sice ne moc, ale asi na 2-3 výfuky by ji bylo. Cena je na domluvě. Jedná se o vatu balenou v sáčcích a vypadá jako česání které používali dříve topenáři. Jen je čistě bílá a v každém sáčku je několik metrů dlouhý kus.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
LiborJ napsal:
Chlapi, po jake dobe, nebo po kolika kilakach se to musi prevatovat? Mam LASERa, ale to bude asi to same, co?
...orientačně počítej 15-20tis km, záleží také na koncovce (typu použité vaty) a stylu jízdy...
Obecně u dvouválců je to třeba častěji než u čtyřválců, já teď dělal u silniční motorky po 15tis. a vešel se tam celý pytlík vaty...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Kubrt napsal:... A taky se začne obal výfuku zabarvovat v místě,kde už třeba vata není...
...když se začne zabarvovat, je už pozdě...u karbonu se snadno propálí, na to pozor, raději častěji doplňovat, než propálené opláštění...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."