zdarec,
mam 12ku rv.2006 s origo alarmem, jak se pise, zapinam alarm levym vroubkovanym tlacitkem... blikaji blinkry, klakson je vzdy potichu! pak blika na palubce cervena ledka. pravym vypnu, blinkry zase bliknou. je dobra finta, kdyz mam "zabezpeceno" a chci jakoze znovu zaalarmovat, staci chvili pridrzet a motorka zacne houkat, uz parkrat jsem se tim pobavil na ukor kamaradu taky je dobre, kdyz nahodim alarm a kdyby v dalce dosly baterky, da se odalarmovat jen otocenim klicku a v poho odjet ! manual mam origos ale bohuzel v nemcine, asi si ho necham uz konecne prelozit co se tyce citlivosti cidel, je rozumne a dobre, ze to nereaguje na kazdou malickost, na sraze se kolem nekdo otre pri prochazeni, nebo se stojan malicko zabori do zeme! nicmene mam vyzkousene ze pri narovnani z bocaku do roviny je alarm, stejne jako kdyz mam zamcene riditka, motorka na bocaku, mirne nahnu aby se dalo poodjet, asi je cidlo od abs krouzku, tzn. cidlo na pojezd nicmene dnes se s oblibou krade tak, ze se moto nalozi na jine auto, v klidu odveze pryc, tzn. staci strihnout drat od baterky, ktera je plne pristupna, se dostat jinak pod sedlo a je po alarmu! tohle vubec soudruzi z ndr nedomysleli origos proste nic moc!
o programovani dalkov. ovladani moc nevim, ale temi 2 tlacitky to nebude nic tezkeho snad az budu mit manual cesky dam k dispozici
jeste mam nejen ja takovou zkusenost, pokud se alarmu moc nechce aktivovat, byva slaba baterie a tohle se me uz potvrdilo z vlastni zkusenosti!
pochybuju o tom čidle na pojezd to vše řídí digitální náklonový senzor odfiltruje si ktátké rychlé změny tak že to hned neřve
to přidržení tlačítka bude asi funkce PANIC - něco jako proti únosu popř když chceš někoho odehnat od mota , u auto se to ještě někdy řeší skrytým tlačítkem ve voze .
jinak u 12tky je ta baterka uplně na prd ale dá se to napojit zvrchu na kontakty na který se jen tak nedostaneš a navíc alarm to chce i záložní baterku !!!
Hoj, rozhodl jsem se investovat do alarmu na 1200Gs 06 jestli to rozhoduje, a tak bych se chtěl zeptat jaký alarm doporučíte? Určitě je dobrá rada nad zlato. Dík
to Aldo: taky jsem uvažoval nad neoriginál alarmem na mou 12-ku, ale bylo mi to vymluveno...nakonec budu kombinovat nejspíš zámek do kotouče s integrovaným alarmem spojený s řetězem od Abusu, který by začal řvát a odradil nenechavce s elektronickým GPS alarmem, který jen vyšle sms nebo zavolá na telefon v případě problému, ale nebude zapojen přes Can-Bus...
rafo napsal:
zdarec,
mam 12ku rv.2006 s origo alarmem, jak se pise, zapinam alarm levym vroubkovanym tlacitkem... blikaji blinkry, klakson je vzdy potichu! pak blika na palubce cervena ledka. pravym vypnu, blinkry zase bliknou. je dobra finta, kdyz mam "zabezpeceno" a chci jakoze znovu zaalarmovat, staci chvili pridrzet a motorka zacne houkat, uz parkrat jsem se tim pobavil na ukor kamaradu taky je dobre, kdyz nahodim alarm a kdyby v dalce dosly baterky, da se odalarmovat jen otocenim klicku a v poho odjet ! manual mam origos ale bohuzel v nemcine, asi si ho necham uz konecne prelozit co se tyce citlivosti cidel, je rozumne a dobre, ze to nereaguje na kazdou malickost, na sraze se kolem nekdo otre pri prochazeni, nebo se stojan malicko zabori do zeme! nicmene mam vyzkousene ze pri narovnani z bocaku do roviny je alarm, stejne jako kdyz mam zamcene riditka, motorka na bocaku, mirne nahnu aby se dalo poodjet, asi je cidlo od abs krouzku, tzn. cidlo na pojezd nicmene dnes se s oblibou krade tak, ze se moto nalozi na jine auto, v klidu odveze pryc, tzn. staci strihnout drat od baterky, ktera je plne pristupna, se dostat jinak pod sedlo a je po alarmu! tohle vubec soudruzi z ndr nedomysleli origos proste nic moc!
o programovani dalkov. ovladani moc nevim, ale temi 2 tlacitky to nebude nic tezkeho snad az budu mit manual cesky dam k dispozici
jeste mam nejen ja takovou zkusenost, pokud se alarmu moc nechce aktivovat, byva slaba baterie a tohle se me uz potvrdilo z vlastni zkusenosti!
NEŘEŠ CO JE TU UŽ VYŘEŠENO Stačí je ČÍST... http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil BIGR dne 03.07.2008 09:28
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Vjetrnik napsal:
to Aldo: taky jsem uvažoval nad neoriginál alarmem na mou 12-ku, ale bylo mi to vymluveno...nakonec budu kombinovat nejspíš zámek do kotouče s integrovaným alarmem spojený s řetězem od Abusu, který by začal řvát a odradil nenechavce s elektronickým GPS alarmem, který jen vyšle sms nebo zavolá na telefon v případě problému, ale nebude zapojen přes Can-Bus...
Neřešil bych Can-Bus. Alarm se stejně zapojuje na baterku a Can-Bus pozná prd.
Mám sice originál alarm,ale jen proto,že tam už byl a jsem línej to předělávat. Ale kdybych to měl řešit od začátku,tak origo alarm nechci. Je na můj vkus moc jednoduchej. Stačí na postrašení dětí,ale jinak nic moc. Navíc nenechávám motorku bez dohledu,tak stačí. Je to spíš pro pocit,že tam něco je a že jsi pro to něco udělal. Když budou chtít,tak můžeš mít alarm s čím chceš a stejně motorka změní majitele během chvíle. V těhle zeměpisnejch šířkách je to hold problém.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
jen jsem odpovidal na uz zahajene tema ale misto odpovedet sem dal nechtene zalozit nove tema... uz se to vickrat nestane bohuzel to co napisi se neda zcela opravit...
BIGR napsal:
rafo napsal:
zdarec,
mam 12ku rv.2006 s origo alarmem, jak se pise, zapinam alarm levym vroubkovanym tlacitkem... blikaji blinkry, klakson je vzdy potichu! pak blika na palubce cervena ledka. pravym vypnu, blinkry zase bliknou. je dobra finta, kdyz mam "zabezpeceno" a chci jakoze znovu zaalarmovat, staci chvili pridrzet a motorka zacne houkat, uz parkrat jsem se tim pobavil na ukor kamaradu taky je dobre, kdyz nahodim alarm a kdyby v dalce dosly baterky, da se odalarmovat jen otocenim klicku a v poho odjet ! manual mam origos ale bohuzel v nemcine, asi si ho necham uz konecne prelozit co se tyce citlivosti cidel, je rozumne a dobre, ze to nereaguje na kazdou malickost, na sraze se kolem nekdo otre pri prochazeni, nebo se stojan malicko zabori do zeme! nicmene mam vyzkousene ze pri narovnani z bocaku do roviny je alarm, stejne jako kdyz mam zamcene riditka, motorka na bocaku, mirne nahnu aby se dalo poodjet, asi je cidlo od abs krouzku, tzn. cidlo na pojezd nicmene dnes se s oblibou krade tak, ze se moto nalozi na jine auto, v klidu odveze pryc, tzn. staci strihnout drat od baterky, ktera je plne pristupna, se dostat jinak pod sedlo a je po alarmu! tohle vubec soudruzi z ndr nedomysleli origos proste nic moc!
o programovani dalkov. ovladani moc nevim, ale temi 2 tlacitky to nebude nic tezkeho snad az budu mit manual cesky dam k dispozici
jeste mam nejen ja takovou zkusenost, pokud se alarmu moc nechce aktivovat, byva slaba baterie a tohle se me uz potvrdilo z vlastni zkusenosti!
[quote]rafo napsal:
jen jsem odpovidal na uz zahajene tema ale misto odpovedet sem dal nechtene zalozit nove tema... uz se to vickrat nestane bohuzel to co napisi se neda zcela opravit...
Jak to? Vždycky můžeš svoje příspěvky smazat. Ale nic se neděje. Já jen myslel,že nevíš o tom,co se tu už psalo.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
BIGR napsal:
[quote]rafo napsal:
jen jsem odpovidal na uz zahajene tema ale misto odpovedet sem dal nechtene zalozit nove tema... uz se to vickrat nestane bohuzel to co napisi se neda zcela opravit...
Jak to? Vždycky můžeš svoje příspěvky smazat. Ale nic se neděje. Já jen myslel,že nevíš o tom,co se tu už psalo.
tak covece, ja muzu jen citovat, odpovedet, zalozit novy prispevek, poslat soukromou zpravu. nic o mazani jsem nevidel ani nenasel bud sem slepy, nebo na to nemam opravneni kdo vi at povi