Staří boxeráři ví, ale dovolím si tip jak nastartovat když přijdete po zimě k motorce a baterka nemá energii na nastartování. Dá se nadzvednout nádrž, dát kabely na baterku a přes jiné vozidlo nastartovat, já mám výbornou zkušenost s externím startovacím zdrojem s vlastní baterkou. Kdo má poslední ročníky 1150, má to jednoduché, na levé straně u startéru je vyveden + a minus na zadní straně hlavy válce (i když minus se dá použít kdekoliv). Kdo to ale nemá a nechce se mu zvedat nádrž, stačí odšroubovat (jeden šroub na imbus) plastový kryt startéru, + dát na šroub držící kabel na startéru a minus kamkoliv, třeba za šroub držící nastavovač tvrdosti pérování. Je to jednodušší než zvedat nádrž. Doporučuji ale pro tyto i jiné případy domontovat + vývod na kryt startéru.
PS: Asi před hodinou jsem to absolvoval...:-)
Nooo to je ta druha moznost (stačí odšroubovat (jeden šroub na imbus) plastový kryt startéru, + dát na šroub držící kabel na startéru) a toto?
- Kdo má poslední ročníky 1150, má to jednoduché, na levé straně u startéru je vyveden + a minus na zadní straně hlavy válce
sadlo napsal:
to musíš mít pěkný kopec, z kopečka se ti akorát blokne kolo a na fleku stojíš, něco jako elektrobrzda u trolejáku
Pri roztlačovaní minulej motorky (Yamaha Dragstar) mi bratranec poradil pri púšťaní spojky naskočiť celou váhou na sedlo - na koleso tak bol väčší prítlak a naskočila hneď. Dragstar bol krásne nízky, tak to šlo, BMW mám od jesene a neviem si predstaviť, ako by som naň naskakoval Je to staršná kobyla
Taky jsem měl Dragstara, ale to je jiný kafe.
Mám u garáže takový mírný kopeček, Transalpa jsem tam nahodil v poho, ale báwo hned šlajfuje a je jedno jestli 1100 nebo 1150
sadlo napsal:
Taky jsem měl Dragstara, ale to je jiný kafe.
Mám u garáže takový mírný kopeček, Transalpa jsem tam nahodil v poho, ale báwo hned šlajfuje a je jedno jestli 1100 nebo 1150
Na Bawo by to musel byt vetsi kopec nebo delsi rozjezd. Na podzim me sla baterka do kopru a ani dva lidi me nebyli schopni roztlacit z mirneho kopecka a to jsem tam mel trojku. Takze jedine kabely, dobra baterka a v pripade nouze radny kopec. Ale neni se cemu divit, kdyz tak pekne brzdi motorem
I pád na hubu je pohyb kupředu
sadlo napsal:
Taky jsem měl Dragstara, ale to je jiný kafe.
Mám u garáže takový mírný kopeček, Transalpa jsem tam nahodil v poho, ale báwo hned šlajfuje a je jedno jestli 1100 nebo 1150
Na Bawo by to musel byt vetsi kopec nebo delsi rozjezd. Na podzim me sla baterka do kopru a ani dva lidi me nebyli schopni roztlacit z mirneho kopecka a to jsem tam mel trojku. Takze jedine kabely, dobra baterka a v pripade nouze radny kopec. Ale neni se cemu divit, kdyz tak pekne brzdi motorem
No roztlacit to nejde, to uz jsem si pred lety vyzkousel. Nicmene jde to roztahnout za autem na lane, jen to chce do toho dat trochu srdicka
BMW R1150GS MY02
sadlo napsal:
Taky jsem měl Dragstara, ale to je jiný kafe.
Mám u garáže takový mírný kopeček, Transalpa jsem tam nahodil v poho, ale báwo hned šlajfuje a je jedno jestli 1100 nebo 1150
Na Bawo by to musel byt vetsi kopec nebo delsi rozjezd. Na podzim me sla baterka do kopru a ani dva lidi me nebyli schopni roztlacit z mirneho kopecka a to jsem tam mel trojku. Takze jedine kabely, dobra baterka a v pripade nouze radny kopec. Ale neni se cemu divit, kdyz tak pekne brzdi motorem
No roztlacit to nejde, to uz jsem si pred lety vyzkousel. Nicmene jde to roztahnout za autem na lane, jen to chce do toho dat trochu srdicka
A nesmi te ridic potahat
Jinak u me probehlo prvni startovani vcera mimo delsi protoceni , a nechut par sekund drzet volnobe, vcelku v normalu. Jakou kazdy jaro 4mesice stala. PS. Nova baterie + palivovy filtr
Upravil milanosor dne 05.03.2013 11:38
I pád na hubu je pohyb kupředu