Já si tedy nejsem jistý, nikdy jsem to nedělal, ale pokud vím tak rozdíl u ABS je a to ten že se jedná o dva okruhy - jeden od pumpy brzdy na řídítkách do ABS jednotky a z ABS jednotky je druhý samostatný okruh k brzdovým třmenům... ale nevím to tedy jistě :-)
HonzaGS-SV napsal:
Já si tedy nejsem jistý, nikdy jsem to nedělal, ale pokud vím tak rozdíl u ABS je a to ten že se jedná o dva okruhy - jeden od pumpy brzdy na řídítkách do ABS jednotky a z ABS jednotky je druhý samostatný okruh k brzdovým třmenům... ale nevím to tedy jistě :-)
Ne tak to není, kapalinu měníš normálně, nahoře dolíváš dole vypouštíš.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Ano ano u dakara jak s ABS tak bez ABS se kapalina mění uplně stejně dolevá se do nádobky a dole na brzdiči se vypouští. Dolevá se do modulátoru pouze u modelu s posilovačem a to bez rozdílu jestli jde o 1150 nebo 1200
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mám dotaz. Chci vyměnit brzdovku na mém 1150 gs 2003 ABS, duál, posilovač.
Pročetl jsem co se dalo, ale mohu víceméně postupovat takto?
https://www.youtube.com/v/YLM25NYvlas
https://www.youtube.com/v/a1ktxY_bgQY
Hlavně jak v druhé části pumpuje kapalinu přímo pomocí posilovače.
Ovládací okruh (Nádobka->odvzdušnovací šroubky na modulátoru) se dělá normálně pumpováním páček, dolívá se do nádobky a odebírá z modulátoru z odvdušnovacích šroubků, přesné pořadí je v manuálu, po utáhnutí a zavíčkování se dělá kolový okruh. Kolový okruh (Modulátor->třmen) se dělá jak je na videu(první část jsem neviděl), doleješ do modulátoru a po zmáčknutí páčky se zaplým zapalováním a povoleným odvzdušňovacím šroubem na třmenu se aktivuje modulátor a vytlačí brzdovku ze třmenu, akorát hlídáš hladinu v modulátoru aby neklesla moc pod rysku. Čím víc zmáčkneš na páčku tím rychleji bude kapalina ubývat, takže ze začátku s citem
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad