r 1150gs bez dualu bez posilovače.Problém začal postupně na začátku léta v průběhu vyjížďky při rozjezdu do křižovatky najednou charakteristické dvojí bouchnutí (což by nemělo)kontrolky ABS začaly střídavě blikat.Následný reset pomohl na cca jeden víkend kdy jsem intenzivně jezdil a vše o.k.,odjezd na motodovolenou a v průběhu jízdy se zavada opakovala čím dál intenzívněji.Pokaždé následoval reset ABS a někdy to udělalo ihned po rozjezdu,někdy půl dne o.k.,ale pokaždé se to stalo při rozjezdu kdy ABS už bylo aktivováno a stejně dvojí bouchnutí a střídavé rozblikání kontrolek,někdy při rozjezdu dvojí bouchnutí,ale ABS o.k.Pak už jsem věčné resetování vzdal a dovolenou dojezdil bez ABS za stálého blikáni kontrolek.Ted už to ale chci řešit tak jestli máte někdo nějaké rady tak budu vděčný za jakoukoliv radu co s tím.
Moto mám 5 let,kapalinu jsem ještě neměnil.Nejbližši odborníci pro mě jsou v Praze tak chci nejdřiv zkusit opravu sám,zatím jsem si vše dělal sám,ale to byla spíš údržba (olej ventily synchronizace desky atd).
petrus napsal:
Moto mám 5 let,kapalinu jsem ještě neměnil.Nejbližši odborníci pro mě jsou v Praze tak chci nejdřiv zkusit opravu sám,zatím jsem si vše dělal sám,ale to byla spíš údržba (olej ventily synchronizace desky atd).
Tak to je řeč ...
... servis a diagnostika BMW Motorrad
petrus napsal:
Moto mám 5 let,kapalinu jsem ještě neměnil.Nejbližši odborníci pro mě jsou v Praze tak chci nejdřiv zkusit opravu sám,zatím jsem si vše dělal sám,ale to byla spíš údržba (olej ventily synchronizace desky atd).
petrus napsal:
Moto mám 5 let,kapalinu jsem ještě neměnil.Nejbližši odborníci pro mě jsou v Praze tak chci nejdřiv zkusit opravu sám,zatím jsem si vše dělal sám,ale to byla spíš údržba (olej ventily synchronizace desky atd).
Tak to je řeč ...
nerozumím
To nevadí..
Pokud kontrolky blikají střídavě jako semafor u zavor je bud slabší baterka a nebo se startuje brzo po zapnutí klíčku.. Ja bych zkontroloval kroužky abs jestli není prohnutej a pak vyměnit brzdovku, ta se má měnit každe 2 roky
... servis a diagnostika BMW Motorrad
petrus napsal:
Moto mám 5 let,kapalinu jsem ještě neměnil.Nejbližši odborníci pro mě jsou v Praze tak chci nejdřiv zkusit opravu sám,zatím jsem si vše dělal sám,ale to byla spíš údržba (olej ventily synchronizace desky atd).
Tak to je řeč ...
nerozumím
To nevadí..
Pokud kontrolky blikají střídavě jako semafor u zavor je bud slabší baterka a nebo se startuje brzo po zapnutí klíčku.. Ja bych zkontroloval kroužky abs jestli není prohnutej a pak vyměnit brzdovku, ta se má měnit každe 2 roky
baterku jsem měřil i zatěžakem je v pořádku a mimo to si myslím že by to dělalo hned po studeněm výjezdu a ne třeba až po 100km když se rozjíždím od semaforu.Zítra zkusím zkontrolovat kroužky a vyměnit brzdovku.
Neměnit 5 let brzdovou kapalinu je bez přehánění "vražda" pro ABS (a kdo ví, kdo ji kdy měnil ještě před tebou). Tvůj problém bude s největší pravděpodobností v zaoxidovaných, váznoucích pístcích. Někdy pomůže vyměnit kapalina - tím pádem se případné nečistoty "odplaví" nebo budeš muset pístky zkusit rozhýbat. A nebo už taky nepomůže nic a můžeš hledat jinou jednotku ABS. http://advwisdom....&A.pdf...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Neměnit 5 let brzdovou kapalinu je bez přehánění "vražda" pro ABS (a kdo ví, kdo ji kdy měnil ještě před tebou). Tvůj problém bude s největší pravděpodobností v zaoxidovaných, váznoucích pístcích. Někdy pomůže vyměnit kapalina - tím pádem se případné nečistoty "odplaví" nebo budeš muset pístky zkusit rozhýbat. A nebo už taky nepomůže nic a můžeš hledat jinou jednotku ABS. http://advwisdom....&A.pdf
Tak dik za rady od všech (servisák, Tonda)zítra začnu výměnou brzdové kapaliny,když nepomůže půjdu dál(rozebrání modulu)pak dám vědět.
Kapalina vyměněna(byla čistá)nepomohlo,následné rozebrání modulu (jen hydraulické části)pístky čisté nezadřené chodily volně,gumičky sítka čisté,přesto jsem vše vyčistil složil dohromady stále ta samá závada.Následné vyndání celého modulu z motorky rozebral jsem el.část,proměřil senzory i spojky dle odkazu co napsal Tonda dal dohromady,namontoval na moto,stále stejná závada.Opět demontáž z moto,znovu jsem rozebral tentokrát celý modu včetně té části co je jakoby zapertlovaná kompet vyčištěno vyfoukáno vzduchem smontováno dano na moto a opět stejná závada.Zkoušel jsem proměřovat čidla,relé co je schovane u motůrku ABS,protože už jsem nevěřil že je chyba v ABS,ale bohužel závada se projevovala stále stejně.Nakonec jsem vymontoval ABS ze švárovy motorky abych si byl jistej že je chyba v modulu,namontoval na svojie moto a vše chodí jak má.Ještě jsem zjistil že chyba není v hydraulické části ABS prohazováním dílů ze švárovo funkčního ABS na moje nefunkční,ale budto v elektronické nebo té co je v té suché dolní části pod plechovou vaničkou,ale tam jsem nic viditelného neviděl když jsem to čistil.Takže se ptám místních šikulů jestli mám ještě nějaké jiné možnosti než vyřazení ABS nebo koupě jiného(jestli je vůbec k sehnání)