Ahoj, mam cca 2 mesice 1150 GS, jednosvice, r.v. 2000,ktera ma ted najeto poctivych 68.000 km. Ja na ni najel cca 2500 km. Chci se vydat v cervenci do Ruska na cestu cca 9000 km. Pojedu po silnicich, s off moc nepocitam, jen pri hledani mista pro stan. Poradite prosim co zkontrolovat nebo jak nachystat motku na tuto delsi cestu? Zkontrolovat treba lamelu spojky, starter vycistit atd...? Vse funguje v pohode, Tonda mi poladil podtlaky, volnobeh, polohu klapky, za coz jeste jednou moc dekuji, zejmena za ochotu. Svicky vymeneny, olej udelam pred cestou, remen altiku vymenen,gumy ok.
Dekuji za rady a preji vsem peknou sezonu.
[img][img][/img][/img]
Uch přiložený následující obrázek:
Diky, ten kardan me nenapadl. Je to slozite nechat zkontrolovat loziska v kardanu? Olej v prevodovce i kardanu ma najeto 5000 km, palivovy filtr je novy, ma taky 5000 km. Brzdove oblozeni vzadu, ted jsem mrknul a bude to chtit vymenit. Brzdovka menena, 5000 km.
Upravil Uch dne 15.05.2015 18:38
Uch napsal:
Diky, ten kardan me nenapadl. Je to slozite nechat zkontrolovat loziska v kardanu? Olej v prevodovce i kardanu ma najeto 5000 km, palivovy filtr je novy, ma taky 5000 km. Brzdove oblozeni vzadu, ted jsem mrknul a bude to chtit vymenit. Brzdovka menena, 5000 km.
Já bych to v tomhle případě neřešil a jel, motorka je udržovaná, snad ať se na ni někdo koukne a proleze elektriku - kabely, konektory, upevnění, čistota, koroze kontaktů. Ale to jen pro dobrý pocit. Na těchhle km to je slušně zajetá motorka. Možná mít sebou halův snímač, řemen altíku a pár drobností. Drákule teď zablblo na Rujáně palivové čerpadlo, ale kdo má takové věci tušit...:-).
No po mojí zkušenosti bych minimálně zkontroloval kapalinu ve spojce. Ale hlavně - nic zásadního nedělat uplně před cestou - největší pravděpodobnost že se při tom něco nepovede a brzy se to projeví. Zásada nešahat na to když to funguje platí i u GS Jo a vytřásl jsem šrouby co drží zadní nosič a blatníček zadního kola. kontrolovat!
Ja myslim že pokud se človjek o motorku průběžně stará celý rok a sem tam na to hodí voko tak neni problém. Já osobně bych si vyměnil olej,gumy a zitra vyrazil...A to mám nahrkaný 160 tisíc.
Kupredu spatki ni krok...
Možná bych i preventivně ty ložiska v kardanu vyměnil... jestli se to má dělat za 5-10 nebo třeba i 30 tis km... lepší to mít teď (a dalších 50 tis. km to bude nejspíš ok) a neřešit to na takové cestě...
já bych dotoho moc nevrtal,pokud není vůle v zadním kole,osobně jsem až 75 tkm měnil preventivně přední desky a zadní ložisko má jen ode mě 127tkm,kolik má ve skutečnosti ví jen bůh,1150 je poslední pořádný kus železa,co vydrží
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Ložisko kardanu + gufero vozím na cesty ssebou.
Najeto 115000 (60000 je moje) a vše origo,pouze tlumiče TT.
Čas strávený na BMW GS se do života nepočítá!
Chlapi dik moc za rady a postrehy. Je mi jasny ze do toho nebudu vrtat tesne pred cestou. 20 dni pred dnem D mam generalku, cestu k Baltu do Nemecka, cca 1600 km. Tonda mi ted zkousel vuli vn lozisku zadniho kola a je vse ok. Urcite udelam vsechny oleje, zadni desky. Premyslim nad tim Halem, ale taky neni zadarmo. Tou kontrolou kapaliny ve spojce myslis jeji vymenu? Tam by mela byt celozivotni napln?
Uch napsal:
Chlapi dik moc za rady a postrehy. Je mi jasny ze do toho nebudu vrtat tesne pred cestou. 20 dni pred dnem D mam generalku, cestu k Baltu do Nemecka, cca 1600 km. Tonda mi ted zkousel vuli vn lozisku zadniho kola a je vse ok. Urcite udelam vsechny oleje, zadni desky. Premyslim nad tim Halem, ale taky neni zadarmo. Tou kontrolou kapaliny ve spojce myslis jeji vymenu? Tam by mela byt celozivotni napln?
V spojke je klasická DOT4, menim každý rok spolu s brzdovkou.
Upravil glock7 dne 23.05.2015 19:58
Glock-plastik fantastik :-)