Ahoj. Objednal jsem na 1150 GSA nosič kufrů s výřezem a prý se budou muset zkrátit blinkry aby se to tam vešlo, máte s tím někdo zkušenosti, jak to udělat co nejlépe a nejšetrněji? Díky moc.
Já to zrovna před 14 dny definitivně vyřešil. Nosič mám od Bartuse a původně jsem koupil na e-bay nějaké podobné blinkry z Číny. Celkem to šlo, ale použitý plast je fakt mizerný, a tak mě po tom, co mi letos odpadlo "sklíčko" už nedalo, a "narouboval" jsem původní blinkry. V podstatě jsem to udělal tak, že jsem zničil původní tyčku, abych získal přechodový platový díl mezi dílem, co je žárovka, a blatníkem. Potom jsem si jen u známého soustružníka nechal vytočit z M12 šroubu (ideální je imbus) novou tyčku s osazením dovnitř do blinkru, kdy se jím opře o plechový pásek. Ještě jsem dal pod něj o-kroužek pro dorovnání přechodu. Teprve teď jsem s tím spokojený. Ale určitě to jde i jednodušeji. Takhle je ale zajištěno, že se blinkr neotáčí a v podstatě odpovídá původnímu uchycení.
Já si to taky myslel, ale u mě nebyla tyčka průběžná, ale byly to dva samostatné díly spojené tím centrálním platem. Proto jsem to nakonec musel vyřešit složitějším způsobem. Nevím, jestli existuje více druhů těch tyček, ale myslel jsem si, že ne.
Taky to mám složené ze dvou dílů. Nakonec mi to nedalo a pustil jsem se do toho. Dal jsem úplně pryč ty držáky, místo nich protáhl 12mm závitovku přes obě díry až do blinkrů, objímku v blinkrech provrtal, stejně tak tu závitovku, zajistil šroubkem, v místech kde původně byly matky jsou teď 2 kontramatky a jejich dotažením (roztažením) to drží jako přibité. Všechno funguje jak má a snad to tak i zůstane