Chlapáci BMW motorkáři, zítra se jedu podívat, sednout si, nastartovat a možná se projet na tomto kocourovi. A když vše OK, možná složim zálohu. Kdyby ste chtěli a byl bych za to vděčný, napište na co se při koupi nejvíce zaměřit. Je to r. 2003 s ABS Twin, někým kritizované, jinými opěvované. Německá pravidelná serviska je u moto, najeto 64 tis. km. a dle mého (na první ohledání) vypadá moc pěkně. Moc děkuji přátelé... pište...
Starter přiložený následující obrázek:
Ja uz bych rok 2003 nekoupil, protoze se mi vysr.al ABS modul. Zrejme kdysi ojebavana vymena brzd.kapaliny. Nicmene bez ABS se da taky jezdit...uz 6let
Je to fesak a pokud ma "servisku", tak se snad neni ceho bat. Preju at kup dopadne a jsi jen a jen spokojeny
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
A jak víš kolik stojí? A pokud ano, co když dostávám slevu a Bobovi jsem psal a že pošle nabídku, jen se už týden neozval. A kdyz mi toto nabídl známý, který se mi zaručuje nebouranou servisovanou, proč to nezkusit. Adventure nepotřebuji...
Starter napsal:
A jak víš kolik stojí? A pokud ano, co když dostávám slevu a Bobovi jsem psal a že pošle nabídku, jen se už týden neozval. A kdyz mi toto nabídl známý, který se mi zaručuje nebouranou servisovanou, proč to nezkusit. Adventure nepotřebuji...
Ahoj navezl jsem 1200 gs + 1150 GSA,ale nemám bohužel 1150 ve tvé cenové hladině,sorry.
Starter - na pohled dobrá volba, i když nechápu, jak se nádrž dožila dneška takhle nablýskaná, nemá to nový lak? Ale pokud bude stav OK, bude držet volnoběh, nebudou houpat otáčky, budou dobré přechody při přidání plynu atd., bude to snad OK. Koukej po skrytých pozůstatcích nehody, vůle v kardanu a zadním ložisku, koukni na telelever, jestli nepiští řemen, nehoupe rychloměr, ať to za jízdy nikam netáhne, bacha na tlumiče atd. Ošlapané stupačky, ohmatané hefty, vše by mělo odpovídat nájezdu, i když to je jen orientační...
Držím palce!!