Zkušenosti nemám, ale cena za jednu je o půlku větší, než za kolik mám obě Mitasky E-07, který hodnotím na
Upravil Thomasson dne 04.02.2009 23:18
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Oproti E07 jsou Sahary mene huci a jsou vyrazne lepsi na mokru. Samozrejme jsou vyrazne drazsi, vysledna za sadu je cca dvojnasobna oproti mitaskam. dojezd zatim hodnotit nemuzu. I na suchu jsou Sahary o neco prilnavejsi, ale ja to prakticky nepoznam, stupacky v zatackach nedru. V terenu jsou prakticky shodne, protoze je prakticky shodny dezen. Opet - mne to staci, mnoha lidem ne.
Já je mám momentálně taky a asi do jiných nepůjdu. Pro Mitas hovoří jen ta cena. Souhlas s TOSUJA co se týká vlastností v terénu (obě nejsou špatné) jsou si dost podobné, jen mám pocit, že přední Metz. lépe "vede". Ovšem na cestě je to rozdíl minimálně o třídu. Na suchu sedí skoro jako Tourancky o kterých si myslím, že jsou fakt nejlepší a mokrý asfalt je s použitím rozumu taky naprosto v klidu... Jinak když prohledáš archiv webu, tak se tady toho na toto téma napsalo víc, než najezdilo
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mikes napsal:
Já je mám momentálně taky a asi do jiných nepůjdu. Pro Mitas hovoří jen ta cena. Souhlas s TOSUJA co se týká vlastností v terénu (obě nejsou špatné) jsou si dost podobné, jen mám pocit, že přední Metz. lépe "vede". Ovšem na cestě je to rozdíl minimálně o třídu. Na suchu sedí skoro jako Tourancky o kterých si myslím, že jsou fakt nejlepší a mokrý asfalt je s použitím rozumu taky naprosto v klidu... Jinak když prohledáš archiv webu, tak se tady toho na toto téma napsalo víc, než najezdilo
Teď jsem trochu nepochopil,jestli máš Mitasky,nebo Metzelery....
Jinak já jel dneska s Mitaskama E-07 při aso 2 NAD nulou po morkým asfaltě a oproti Touranckám je to něco jinýho, ale dá se to
Upravil Thomasson dne 05.02.2009 19:09
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Myslím, že Mikes psal o Metzelerkách...
Já je mám na cestovních kolech na moji KTM taky a nemůžu na ně říci nic špatného...
Za sucha jsou naprosto super a to nejen na asfaltu, ale i v terénu - byl jsem fakt moc a moc překvapenej, co všećhno jsem s nima za sucha v lese vyjel, fakt bych to do nich neřekl...
Za mokra asfalt super a terén jako většina cestovnějších gum - dá se, ale dá to práci...
Jak psal Mikes, pro Mitas hovoří cena, ale já až ty Sahary sjedu, tak do nich půjdu nejspíš znova.
KTM 1190 Adventure R
Kdyby nekdo chtel, tak tady mam na prodej Enduro Sahara 3 v rozmeru 90/90-21 a 140/80-18. Maji najeto 800km. Byly na novy motce a po zajeti jsem obul drapaky... Nove stoji v sade skoro 5 000,-. Necham je za 2 500,-
Remarko napsal:
Kdyby nekdo chtel, tak tady mam na prodej Enduro Sahara 3 v rozmeru 90/90-21 a 140/80-18. Maji najeto 800km. Byly na novy motce a po zajeti jsem obul drapaky... Nove stoji v sade skoro 5 000,-. Necham je za 2 500,-
"Škoda", že ty svoje nemám už hodně sjeté, to bych ty Tvoje vzal...
Ale zatím jsou celkem dobré, sezonu ještě určitě dají a bohužel nemám tolik peněz, abych je měl v garáži do foroty... chjo, fakt škoda, je to velmi dobrá nabídka...
KTM 1190 Adventure R
Mikes napsal:
Já je mám momentálně taky a asi do jiných nepůjdu. Pro Mitas hovoří jen ta cena. Souhlas s TOSUJA co se týká vlastností v terénu (obě nejsou špatné) jsou si dost podobné, jen mám pocit, že přední Metz. lépe "vede". Ovšem na cestě je to rozdíl minimálně o třídu. Na suchu sedí skoro jako Tourancky o kterých si myslím, že jsou fakt nejlepší a mokrý asfalt je s použitím rozumu taky naprosto v klidu... Jinak když prohledáš archiv webu, tak se tady toho na toto téma napsalo víc, než najezdilo
Díky za info. Hledal jsem, ale asi špatně.... Proto jsem se "znovu" zeptal. A odpovědi mě přesdvědčili, že je to dobrá volba!
Remarko napsal:
Kdyby nekdo chtel, tak tady mam na prodej Enduro Sahara 3 v rozmeru 90/90-21 a 140/80-18. Maji najeto 800km. Byly na novy motce a po zajeti jsem obul drapaky... Nove stoji v sade skoro 5 000,-. Necham je za 2 500,-
Zdarec!Já bych vzal jenom tu přední jestli to nevadí.Zadní mám jiný rozměr.
Mikes napsal:
Já je mám momentálně taky a asi do jiných nepůjdu. Pro Mitas hovoří jen ta cena. Souhlas s TOSUJA co se týká vlastností v terénu (obě nejsou špatné) jsou si dost podobné, jen mám pocit, že přední Metz. lépe "vede". Ovšem na cestě je to rozdíl minimálně o třídu. Na suchu sedí skoro jako Tourancky o kterých si myslím, že jsou fakt nejlepší a mokrý asfalt je s použitím rozumu taky naprosto v klidu... Jinak když prohledáš archiv webu, tak se tady toho na toto téma napsalo víc, než najezdilo
Máš "obyč" GéeSo nebo dakara? Já nikde nemůžu sehnat pneu na předek (100/90 R19)...myslím sahara 3. Kde ho kupuješ ty? Díky
Mikes napsal:
Já je mám momentálně taky a asi do jiných nepůjdu. Pro Mitas hovoří jen ta cena. Souhlas s TOSUJA co se týká vlastností v terénu (obě nejsou špatné) jsou si dost podobné, jen mám pocit, že přední Metz. lépe "vede". Ovšem na cestě je to rozdíl minimálně o třídu. Na suchu sedí skoro jako Tourancky o kterých si myslím, že jsou fakt nejlepší a mokrý asfalt je s použitím rozumu taky naprosto v klidu... Jinak když prohledáš archiv webu, tak se tady toho na toto téma napsalo víc, než najezdilo
Máš "obyč" GéeSo nebo dakara? Já nikde nemůžu sehnat pneu na předek (100/90 R19)...myslím sahara 3. Kde ho kupuješ ty? Díky
Metzeler Enduro 3 Sahara se v rozměru 100/90 R19 ani 110/90 R19 nevyrábí...
Pouze na Dakara - 90/90 R21...
Teď mám vzadu Enduro 3 a vpředu Mitas E 07 a myslím, že pohodová kombinace
Jen se mi ta zadní pneu zdá oproti předchozí E 07 nějaká úzká ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Ahoj, ja je mel a minulej tyden je vymenil za Continental Conti TKC80 a uz bych si nikdy sahary nedal. Je to nebe a dudy. Vim, ze je to trochu jina kategorie, ale to, co si muzu dovolit na tech kontikach by se saharou nepripadalo vubec do uvahy...
Ahoj - nikdo jste tady nenapsal kolik vám Metzeler Enduro 3 Sahara vydržela km. Chci si ji obout na zadek a toto by mě zajímalo. Jezdím 75% silnici a tak chci dát na předek tourancku - co si myslíte o této kombinaci ? Rád se poučím od zkušených.
Upravil Karci dne 10.12.2009 19:26
BMW F 650 GS Dakar mě prostě baví
No me vydrzel zadek pouhych 6500km. A to nedelam zadny gumovacky ani nic podobnyho. Dost me to neprijemne prekvapilo. Tak sly obe i s predni pryc a nastupkyne TKC80 je Jezdim svizne, nalozenej a rezu zatacky, ale i tak mi to prijde jako malo na tyhle masine. Na ZX12R jsem se tomu nedivil. Tady mi to nestimuje...